Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen etäinen ja kylmä äiti, vieläkö mun lapsia voi jotenkin auttaa?

Vierailija
03.06.2012 |

Töiden ja talon rakennuksen keskellä musta on tullut etäinen, kylmä, äkäinen äiti. Ehkä olen aina ollut. Joo, pidän lapsia sylissä, mutta se tuntuu työläältä, koska on tunne että koko ajan pitäisi olla muualla...

En pysty keskittymään lapsiini, vaan ne pörräävät ympärillä, muita kotihommia tehdessäni. Nyt olen tajunnut ettei mua ehkä olekaan luotu äidiksi. Lasten vaatimukset ja jatkuva höpötys on stressaavaa. Milläs nyt korjaan lapsille aiheutuneen vaivat?

Lapset 11, 7 ja 3. Kuinka tiedän mitä pahaa olen aiheuttanut? Ne varmaan vihaa mua isona... Ahdistava olo!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Miksi pitää sitten ollenkaan hankkia lapsia. Täytyy ensin ajatella miten raskasta ja paljon vaivaa tulee. Jos ei

kertakaikkiaan tykkää lapsista. Pakkoko niitä on suoltaa maailmaan. Jos lukenut nainen niin tyhmähän  sitä on.  Tai voi antaa sitten pois jos ei kertakaikkiaan jaksa.  

Epätoivoinen ja ajatteleva  "mummi vaan"

Vierailija
2/9 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin voit saada vielä valtavasti hyvää aikaan, kun aloitat jo TÄNÄÄN.

Mieti, miten järjestät huomisesta enemmän kahdenkeskeistä aikaa kunkin lapsesi kanssa. Susta ON SIIHEN!

Kiintymys kuule kasvaa aidosta yhdessäolosta, josta saa juuri sitä voimaa mitä äitiydessä niin kovasti tarvitaan myöskin. Lisää KIIREETÖNTÄ yhdessäoloa, kunnes huomaat että alat nauttia yhdessäolosta ja alat kaivata sitä yhä lisää. Ole pitkäjännitteinen. Olet Hyvä äiti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen etäinen ja kylmä äiti, vieläkö mun lapsia voi jotenkin auttaa?

on enemmän annettavaa :) Lämpimästi suosittelen katsomaan tämän lyhyen mutta koskettavan videonpätkän, katso avoimella mielellä jos mahdollista. Kaikkea hyvää sinulle... toivoa on! http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
4/9 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etäinen ja kylmä ole noin huolissaan lapsistaan. Olet stressaantunut ja siihen liittyy riittämättömyyden tunne. Joku muuttuu ihan apaattiseksi eikä saa mitään aikaiseksi ja toinen taas ei osaa lopettaa, vaan menee kuin höyryjuna eteenpäin. Mitäpä, jos ottaisit uuden aikataulun talon rakentamisessa? Mitä haittaa siitä olisi, jos talo valmistuisi muutaman kuukauden myöhemmin, ja ottaisit välillä aikaa rauhoittumiseen ja lomaan?

Vierailija
5/9 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette popcorneja ja siinä menee hauskasti aikaa ja olette yhdessä, ei ole vaikeaa. Kerran viikossa leffailta.

Varmasti olet mukava äiti.

Vierailija
6/9 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa voimia sekä lapselle että sinulle. Huomasin tämän itse, kun tiedostin sen että tein kaikkea muuta ja lasten kanssa oleminen oli lähinnä komentamista ja hätyyttämistä pois tieltä.

Oma äitini ei ole mikään halailija, vaan tehokas suorittajatyyppi ja lapset oli kivoja silloin kun oltiin hiljaa.

Yritän itse kuunnella enemmän, olla lähellä ja keskustella. Tämä vaatii minulta vielä paljon tietoista paneutumista, mutta uskon ja tiedän että se on hyvästä minulle ja ennen kaikkea lapsille.

Vierailija
7/9 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v-25v lapset, kaikki tarvii paljon haleja.

Joskus itse tulevat vartavasten vain halattavaksi :)

Vierailija
8/9 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Oiskohan tarvetta psykiatrille mennä?

Ei ole siis vähään aikaan edes tuo halaaminen muistunut mieleen :(

Esikoistani (11 v.) tuskin moneen päivään halannut, pienemmät roikkuu sylissä, joten heihin on kosketuskontakti usein automaattisesti.

Talo on jo valmis, mutta ollut helvetillinen urakka, josta en vieläkään ole toipunut. Niin, ja kai tämä suhdekin rakoilee, eli kaikki yhdessä sopassa, ja soppa homeessa :(

Voi mun lapsiraukkoja jotka kans on joutuneet vanhempien riitoja kuulemaan tänä viikonloppuna. Että mistä äidille vuokra-asunto????

T. siis se ap, ahdistunut ja kylmä äiti

Vierailija
9/9 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et joka pv. niin kerran viikossa ainakin.

Muista myös kertoa kuinka ylpeä olet heistä ja kuinka hienoa olla heidän äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän