Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka oppia hyväksymään ja tykkäämään omasta kropasta?

Vierailija
12.06.2012 |

Kesä on aina ihan kamalaa aikaa, kun vaatteet vähenee ja kroppa näkyy.

Inhoan vartaloani, kun se on löysä ja liian laiha. Mallia Angelina Jolie.

Yritin tänään kaupungilla ajatella toisia katsellessa, että eihän noilla näytä sen kummempi kroppa olevan, että kai tämä omakin pitäisi vain ylpeydellä kantaa.

Vaan ei onnistu. Odotan vain, että tulee talvi ja saa vetää toppakamat päälle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma! Lihottaminen ei auta, koska läski kertyy vääriin kohtiin ja muuten pysyn luisevana. Todella ankara treenaaminen varmaan auttaisi, mutta jos haluaisi sen oikeasti vaikuttavan terveyden lisäksi huomattavissa määrin ulkonäköön, sitä pitäisi tehdä niin iso osa vapaa-ajasta, että ei mulla ole aikaa.

Itsellä strategiana yrittää kiinnittää mahdollisimman vähän huomiota ulkonäköasioihin ja vältellä ulkonäköpaineita aiheuttavia paikkoja, kuten kaupungin keskustaa. Uimahallit sensijaan ovat hyviä paikkoja, koska siellä harvoin käy kauhean kauniita ihmisiä. En katso telkkaria tai lue mitään naistenlehtiä, ne pahentaa tyytymättömyyttä itseen potenssiin sata. Yritän pitää itseni perussiistinä ettei ainakaan rehottavia säärikarvoja tai likaisia vaatteita tarvitsisi hävetä, mutta muuten en seuraile muotia tai kauheasti vietä aikaa peilin edessä. Oon ristiriitaisesti huomannut, että mitä enemmän yritän näyttää kauniilta ja panostaa ulkonäkööni, sitä enemmän alan vihata itseäni.

Mä kyllä tykkään vartalostani muuten. Mut aina kaupungilla alan hävetä ihan kamalasti itseäni, kun vertaan muihin. Jos ei ole ketään, kehen verrata, voin katsoa peiliin ihan tyytyväisenä, kun en "muista" miten paljon paremmalta voisi nainen näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla