Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan yläkerran rouva!

Vierailija
12.06.2012 |

Nyt jo naurattaa kuinka yläkerran rouva käyttäytyy. :D

Aina, JOKA KERTA, kun olen parvekkeellani tupakalla yläkerran rouva yskäisee omalla parvekkeellaan ja dramaattisesti paiskaa parvekkeen ovensa kiinni.

Mitäköhän se luulee saavuttavansa tuolla... Siis sen lisäksi että antaa minulle huumori pläjäyksen joka kerta? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauhuttelee ja haluaisi olla omalla parvekkeellaan savuvapaalla alueella. Miksi kenenkään pä pitäisi kärsiä tuollaisesta?

Vierailija
2/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se rouva tulee sieltä asunnostaan parvekkeelle joka kerta kun minä olen tupakalla! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauhuttelee ja haluaisi olla omalla parvekkeellaan savuvapaalla alueella. Miksi kenenkään pä pitäisi kärsiä tuollaisesta?

Vierailija
4/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se rouva tulee sieltä asunnostaan parvekkeelle joka kerta kun minä olen tupakalla! :D

jospa onkin siellä jo?

Itseänikin alkaa yskittää kun naapuri käryttää parvekkeellaan. Saatan jopa yskiä! Mukava jos siitäkin on jollekin iloa, itse en niinkään tupakan kärystä ilahdu. Onneksi naapuri ei kuitenkaan ole ketjupolttaja, kun taas minä vietän parvekkeella paljonkin aikaa kesällä. se on ikäänkuin toinen olohuone. Eli en todellakaan tuppaudu sinne tarkoituksella samaan aikaan.

Vierailija
5/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskäisee kaksi kertaa *köh köh* ja paiskaa oven kiinni. :D Ja mitäs siitä vaikka olisi siellä valmiina, on minullakin oikeus viettää parvekkeellani aikaa! Tupakoiden tai ei.

Eli mikä on rouvan pointti?

Vierailija
6/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se perkeleen pahan hajuinen savu tulee sisään

Minäkin paiskoisin mútta onneni on omakotitalossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä