Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apau paketidatan poistamiseen Nokia c5-03:sta!!!!

Vierailija
12.06.2012 |

Hermo menee, en löydä käyttöohjeestakaan miten saan pakettidatan pois käytöstä.



Käytin muutama päivä sitten puhelimen navigaattoria ja sen takia ilmeisesti pakettidata on nyt päällä ja maksaa.



Miten ihmeessä sen saa pois?

Jos esim. yritän sammuttaa puhelimen, siihen tulee ekaksi, että katkaistaanko pakettidata-yhteys ja vaikka vastaan kyllä, niin silti se kysyy aina niin uudestaan eli se ei poistu.



Olen kaikenmaailman asetuksista yrittänt, mutta en saa...

Hermostuttaa...



Osaako joku auttaa?



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi