Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa tolloa työhakemuksen kanssa

Vierailija
12.06.2012 |

Mä en siis osaa tehdä työhakemusta. Olin valmistumiseni jälkeen viisi vuotta samassa työpaikassa ja siihen kyseiseen työhön mun ei tarvinnut juuri mitään hakemusta tehdä vaan työhönotto hoidettiin puhelimitse. Oon siis ihan hukassa näiden hakemusasioiden suhteen. Ilmoituksessa luki että "Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja liitteenä cv." Mitä tuohon cv:hen sitten tulee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on pullollaan malleja, miten tehdään cv ja hakemus. Katso vaikka Monster.fi.

Vierailija
2/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, mee työkkärin työhönhakukurssille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysinkin tuolta monster.fi sivustolta ihan hyviä vinkkejä. Jotenkin oon vaan niin pahvi, että en oikein tajua mitä eroa on hakemuksella ja cv:llä? Siis kaikki ne asiathan voisi kertoa samassa, miksi pitää olla erikseen liitteenä jokin cv?

Vierailija
4/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kerrotaan faktat tarkemmin. Osittain menee päällekkäin hakemuksen kanssa, mutta hakemuksessa kerrot, miksi juuri sinä olisit paras siihen tehtävään, miksi haet juuri sitä tehtävää jne.

Vierailija
5/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kerrotaan faktat tarkemmin. Osittain menee päällekkäin hakemuksen kanssa, mutta hakemuksessa kerrot, miksi juuri sinä olisit paras siihen tehtävään, miksi haet juuri sitä tehtävää jne.

Kiitos selvennyksestä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme