Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävikä uutisia sain äsken lääkäriltäni. Mulla

Vierailija
12.06.2012 |

on nivelrikko selkärangassa. Ikää 39v :(

Selkäkipuja ollut vuosia, mutta olen pärjännyt niiden kanssa. Kunnes nyt kivut ovat alkaneet vaivaamaan kunnolla.

Huomenna hakemaan lähete fysioterapiaan ja lääkereseptit.

Meillä on suvussa paljon nivelsairauksia. Ylipainoa minulla ei ole. Olo on aika pölmistynyt!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ikää 32 ja kroonisia sairauksia 4.

Ja yhteen niistä ei oo mitään lääkitys olemassa.

Vierailija
2/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääkitys ja käytkö kuntoutuksessa tms. Mulla on sukurasite tässä nivelongelmassa. Juuri alkoi kesäloma ja tälläisen uutisen sain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän on jo lähes 70 vuotias. Hänellä käsissä aika pahana, joten ei oikein pysty enää ruokaakaan laittamaan, kovasti särkee. Ei käy kuntoutuksessa, kun sormet on sillai menneet jo huonoksi, ettei kuulemma auta enää. Lääkitystä en muista valitettavasti ulkoa...

Sun iässä luulisi, että kuntoutus pitää kuitenkin kohtuuhyvänä ja hidastaa. Mun kaverilla on paha reuma ja se pysyy kondiksessa, kun hän käy uimassa joka ikinen päivä. Ei tarvi juuri lääkkeitä. No, hiukka eri asia, mutta tsemppiä kuitenkin!

Vierailija
4/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on paha reuma ja se pysyy kondiksessa, kun hän käy uimassa joka ikinen päivä. Ei tarvi juuri lääkkeitä. No, hiukka eri asia, mutta tsemppiä kuitenkin!

Kiitos tsempistä ;)