Ihmiset eivät huomaa minua!
Alkoi todenteolla ärsyttää, kun tultiin tänään laivalta kotiin. Olin liikkeellä kahden kaverini kanssa.
Eli siis tapahtumathan menevät niin, että ei väliä missä ollaan, ihmiset kävelevät aina päälleni. Siis ihan kirjaimellisesti kävelevät päälleni. Baareissa, ruuhkaisissa kaupoissa, hisseissä yms.
Esim. Kun kävelimme sitä sataman "tunnelia" pitkin laivaan ja pois laivasta, molemmilla reissuilla jäi reilusti jälkeen kavereistani, kun toisesta laivasta tuleva ihmismassa jyräsi päälleni. Tätä ei koskaan tapahdu seurassani oleville ihmisille, vaan ainoastaan minulle. Olen aina se, jota kukaan ei huomaa, eikä minun nimeäni koskaan muisteta tai minuun kiinnitetä koskaan huomiota..
En ole edes mikään harmaa hissukka. Käytän värikkäitä vaatteita ja olen sosiaalinen. Ihmiset eivät vain kiinnitä huomiota mihinkään mitä sanon..
En ole mielestäni edes kovin lyhyt (162cm), mutta olen muuten aika pienikokoinen ("siro") joten jään helposti tuupituksi eikä siitä ole mitään hyötyä vaikka koittaisinkin tuuppia takaisin. :D Jos joku esim. tönii minut pois jonosta baarissa, tiedän ettei minun kannata töniä takaisin koska saisin luultavasti vain nenilleni.
Kellään muulla samanlaista ongelmaa?
Kommentit (8)
Ainakin minulle tuollaiset pienet piiperöt, jotka pukeutuvat vielä riemunkirjaviin vaatteisiin ovat ihan ilmaa. Mielelläni kävelen päälle.
Muuta ainakin tyyliäsi ja asennettasi. Säälin sinun kaltaisiasi ihmisiä
Mä taas säälin Sun kaltaisia.. -ei ap
menet vasta kun on iso kolo. Jos on kiire niin meikäläinen ohittaa vaikka kuinka monta tuollaisesa ruuhkassa. Pujottelemalla pääsee helposti eteenpäin eikä tarvitse ketään töniä.
menet vasta kun on iso kolo. Jos on kiire niin meikäläinen ohittaa vaikka kuinka monta tuollaisesa ruuhkassa. Pujottelemalla pääsee helposti eteenpäin eikä tarvitse ketään töniä.
jos seuraa ja osaa ennakoida ihmisvirran liikkeitä, pääsee melko sujuvasti eteenpäin. harvemmin on tarvetta mennä massassa niin nopeasti eteenpäin. yleensä laivasta lähtiessäkin/terminaalissa jättäydyn suosiolla joukon hännille ja päästän "kiireisimmät" ensin.
vaikka olen 161 cm pitkä ja 48 kg painava rääpäle. Ehkä se johtuu siitä, että minulla on kova ja matala ääni, ja jotenkin "voimakas" olemus, mustat hiukset, yleensä graafisella tavalla tyylikkäät vaatteet ja otan kyllä tilani. Jos joku jyrää päälle niin saa kyllä kuulla kunniansa todellakin tosin eipä juuri kukaan edes uskalla ;)
Tuupitaan tungoksessa ja sitten vielä se että sinua ei muisteta/huomioida.
Kerroit että jäit kavereista jälkeen ja sitten sinua alettiin tuuppimaan. Eikö tämä jo kerro sinulle että etenemisesi ei ole kovin jouheaa.Silloin joutuu helposti tuupituksi.
Se miksi sanomisisasi tai nimeäsi ei muisteta ei liity tähän tuuppimiseen mitenkään.Kerropa esimerkki tilanteesta?
Samanmittainen kuin tämä, eikä minulla ole myöskään ongelmaa kulkea ihmisvilinässä. Tietysti välttelen viimeiseen asti vaikkapa musiikkifestarien vellovaa kännistä ihmismerta joka syntyy ison lavan eteen, mutta muualla olen saanut kulkea ihan vapaasti. Ehkä joku oli oikeassa, tärkeintä on tapa jolla kuljet, kun väistät niin sinusakin väistetään.
Ainakin minulle tuollaiset pienet piiperöt, jotka pukeutuvat vielä riemunkirjaviin vaatteisiin ovat ihan ilmaa. Mielelläni kävelen päälle.
Muuta ainakin tyyliäsi ja asennettasi. Säälin sinun kaltaisiasi ihmisiä