Kaapo , hyvä vai huono nimi
Kommentit (15)
Ja mistä tahansa nimestä voidaan tehdä väännöksiä ja kiusata. Opettajien ja koulun tehtävä on puuttua kiusaamiseen koulussa, eikä sulkea siltä silmiään.
ihan kiva. Lastenohjelmassahan on Kaapo ja sen laulu tuli heti mieleen: "Oon nelivuotias, oppimaan innokas, sain nimen hauskimman..."
on kiva nimi siihen n. neljävuotiaaksi siksi, eskarista eteenpäin enää ei.
ihan kiva. Lastenohjelmassahan on Kaapo ja sen laulu tuli heti mieleen: "Oon nelivuotias, oppimaan innokas, sain nimen hauskimman..."
"...KAAPO! On paljon tehtävää, uutta ja tärkeää..."
Mullakin tuli mieleen toi sarja! Kiitos kun palautit minunkin mieleeni tuon kappaleen sanat! :D
Se on alakoululaisten suosikki pilailu ohjelma. Kaapo on yleinen vitsi ainakin meidän koulussa. Kiva nimi, mutta käykää katsomassa videot ensin. T. ope
mutta mulla tulee mieleen se kamala piirretty mikä tuli muutama vuos sitte ja siinä oli se ylipirtee pallopäinen poika. aarrggghhhh!!!!
Pikkupoikien hihittelyn aihe. Kaapo on sama kuin jokin älytön vitsi. Jos poikanne kestää naljailua niin hyvä nimi.
Se on alakoululaisten suosikki pilailu ohjelma. Kaapo on yleinen vitsi ainakin meidän koulussa. Kiva nimi, mutta käykää katsomassa videot ensin. T. ope
Kirjoitustaitosi viittaa jälkimmäiseen...
mielipuolipotilas kaapo
maailma räjähtää niin minäkin koska äsken ydinkärjen värkkäsin
mielipuolipotilas kaapo
maailma räjähtää niin minäkin koska äsken ydinkärjen värkkäsin
niin on monta mielipidettä kun on ihmistäkin. Oli nimi mikä hyvänsä, niin aina löytyy ihmisiä jotka joko tykkää tai ei tykkää. Ellei sit kyseessä joku Yrjö.. mut takuulla löytyy joku, joka tykkää siitäkin. :D
Mikä koulu antaa pilkata lasta nimestä? Mikä koulu antaa pilkkaamisen jatkua niin että siitä tulee yleinen vitsi?
Itseasiassa, nyt kun mainitset videoista, muistan nähneenin jonkun sellaisen videon. Olisko tuosta jo aikaa pari vuotta. Meillä se ainakin meni ohi olan kohautuksella toteamuksella että tyhmä juttu.
Koiran nimi :) meillä on kaapo hauva