Jaahas, Halla-aho on saikulla. Että sellasta
suoraselkäistä vastuunkantoa taas kerran. On se nyt kumma, että nykypolitikot ja kaikki päättäjät käyttävät saikkua siihen tarkoitukseen ettei tarvi ottaa vastuuta teoistaan. Eipä näytä persut muista tässä suhteessa eroavan.
Kommentit (125)
USA:n Psykologiyhdistyskin on persujen hallussa:
A 1996 report by the American Psychological Association states that controlled studies show that the black-white IQ gaps are not substantially due to bias in the content or administration of the IQ tests. Furthermore, the tests are equally valid predictors of future achievement for black and white Americans
klipit. Niissähän sanotaan often critisized-never refuted ja ainahan toisten mielestä on jo valmiiksi kiistanalaista ehdottaa että on älykkyyseroja. Rushton ei ainut asiaa tutkinut ole ja sen näkee siitä, että tutkimuksia on satoja ihan muiden tekemiä.
Katsotko vielä vaikka tämä norjalaisen kiitellyn "Aivopesu"-dokkarin jossa sana aivopesu viittaa juuri siihen kuinka kaikki rotueroihin viittaavakin jo heti aluksi tulkitaan hölynpölyksi ja se on jopa huvittavaa. Naistutkimus jo Norjassa lopetettiin samasta syystä hölynpölynä. Osia on 7 ja tämä on osa 6:
<a href="http://rixstep.com/2/20111127" alt="http://rixstep.com/2/20111127">http://rixstep.com/2/20111127</a>,05.shtml
Kritiikki on lähinnä tyyliä "ei ole kiva kutsua toisia ihmisiä erirotuisiksi". Wikiin myös voit tehdä korjauksia jos sinulla on parempaa tietoa. Et tainnut myöskään ehtiä itse tutkimusnäyttöön tutustua ja sekin kertoo paljon...
"Harald Eia osoitti dokumentissaan, että norjalaisessa naistutkimuksessa sukupuoliroolien ja seksuaalisen suuntautumisen tarkastelu ovat voimakkaasti politisoituja. Ne ovat ideologian ja biologian pelon ohjaamia - ehkäpä enemmän kuin missään muussa maassa. Tyttöjen ja poikien biologisista eroista puhuminen oli naistutkimuksen tabu.
Norjalainen edistyspuolueen ja parlamentin tutkimuskomitean jäsen Tord Lien on lakkauttamisesta mielissään:
Jos naistutkimus on niin hyvää kuin naistutkijat itse väittävät, he kykenevät tuomaan tutkimuksiaan esiin muunkin tieteen joukossa. Dokumentti "Aivopesu" viittaa kuitenkin siihen suuntaan, että kyse on ollut veronmaksajien rahojen tuhlauksesta. Naistutkijat kieltävät perusteettomasti biologian olemassaolon - tarvetta monitieteisyyden lisäämiselle on todellakin olemassa."
Tuo juuri sama pätee rotuihin ja älykkyyseroihin eli jos nyt tarkalleen vain pitäydyttäisiin ihan vaan siinä tutkimusnäytössä...
En ala tuhlaamaan aikaani katsomalla persujen propagandaa. Nuo tulokset on jo tarpeeksi moni tieteilijä todennut vääriksi.
No ihan rehellisesti uskon tasa-arvoiseen yhteiskuntaan, jossa mikään asia ei saa olla kielletty puheenaihe vain koska sanoja on väärää rotua. Siis IHAN AIDON OIKEASTI!
Olisi pitänyt arvata että pointti meni ohi kovaa ja korkealta. Eihän tässä ole rodusta kyse, vaan ihmisen viiteryhmästä. Minä voin sanoa että olen tyhmä varsin kevyesti, mutta jos naapurini kirjoittaa lehteen yleisönosastoon että olen tyhmä, se on ihan eri tason juttu. Tämä on puhdasta psykologiaa, ja hirveän hämmästynyt olen siitä että osa ihmisistä ei pysty sisäistämään tällaisia asioita tai mikä vielä ihmeellisempää, teeskentelee ettei pysty.
Suomalaisten alkoholiväkivallan ja genetiikan yhteys on ollut tiedossa jo vuonna 2008.
Somalien ja verovaroilla lorvailemisen yhteyttä genetiikkaan ei voi koskaan olla olemassa.
Missä HELVETISSÄ tässä on se kaksoisstandardi?
Kuule siinä Kalevan jutussa tuota kännissä tappamista perusteltiin vain samanlaisilla tilastoilla kuin verovaroilla loisimista. EI TUTKIMUKSILLA!
Toisekseen se tutkimus, jossa tuota väkivaltageeniä löydettiin suomalaisilta tavallista enemmän julkaistiin paljon myöhemmin kuin Kalevan kirjoitus. Vai olikohan Kalevankirjoittajalla jotakin ennustajan lahjoja, joilla hän tiesi että tuo on suomalaisilla jotenkin tavallista yleisempi?
Ja siis suomalaisethan eivät ole ainoa kansa, jossa sellaista löytyy tavallista enemmän. http://www.nzherald.co.nz/health/news/article.cfm?c_id=204&objectid=103…
No ihan rehellisesti uskon tasa-arvoiseen yhteiskuntaan, jossa mikään asia ei saa olla kielletty puheenaihe vain koska sanoja on väärää rotua. Siis IHAN AIDON OIKEASTI!
Olisi pitänyt arvata että pointti meni ohi kovaa ja korkealta. Eihän tässä ole rodusta kyse, vaan ihmisen viiteryhmästä. Minä voin sanoa että olen tyhmä varsin kevyesti, mutta jos naapurini kirjoittaa lehteen yleisönosastoon että olen tyhmä, se on ihan eri tason juttu. Tämä on puhdasta psykologiaa, ja hirveän hämmästynyt olen siitä että osa ihmisistä ei pysty sisäistämään tällaisia asioita tai mikä vielä ihmeellisempää, teeskentelee ettei pysty.
Tässä ei olekaan kyse yksilöistä. En minäkään kannata kunnianloukkausten laillistamista. Enkä myöskään aknnata valheellisten tietojen levittämistä mistään ryhmistäkään. Edelleen tilanne on kuitenkin se, ettei Halla-aho esittänyt asioita faktana, vaan esimerkkeinä. Se, että esimerkki on sinusstaa paska, ei voi tehdä siitä laitonta.
on ihan satavarmasti selvinnyt tässä matkan varrella että Kalevan toimittaja puhui ihan totta. Mitä kertoo Halla-ahosta se, ettei hän ole sanallakaan tuonut tätä tosiasiaa esille teille, arvoisat mestarin opetuslapset?