Te lähes 40-vuotiaat, oletteko harrastaneet seksiä teitä reilusti (n. 10 v.)
Kommentit (34)
päivittäin seksiä yli 12 vuotta nuoremman mieheni kans:)
- yli nelikymppinen kurppa
Sitä nuoren miehen kiimaa, hikistä lihaksikasta vartaloa...mmmm.....
Oman rakkaani kanssa. Hän on 12 vuotta minua nuorempi, naimisissa 11 vuotta.
että se on oikeastaan ihan samanlaista kuin vanhemmankin kanssa.
Naisen.
Tero
Useita kertoja. Mielestäni heiltä löytyy intoa ja taitoa hyvin. Välillä ovat hieman varovaisia ja saattavat turhankin usein kysyä että pidänkö siitä mitä ovat juuri tekemässä.
Tykkäävät usein kovasti kun saavat rakastelun jälkeen painaa päänsä tissieni väliin ja nukkua siinä suloisesti. Ihania ovat!
olen sekstaillut 29 v miehen kanssa ja oli ihan mukavaa :)
Ja mies 18 vee. Tunsin itseni jotenkin hyväksikäyttäjäksi. Poika järkyttyi kun sain kaksi orgasmia peräkkäin. Sitten hän alkoi itkeä kun tuli ikävä tyttökaveria, jonka kanssa oli mennyt poikki jonkin aikaa sitten.
Sit on ollut useampi 20-25- vuotias. Niinhän se menee, että minä vien ja mies tulee onnellisena perässä.
Vanhemmat miehet, sinkut, ovat kyynisempiä ja vaativampia ulkonäöllisesti. Naisen pitäisi olla täydellinen.
25-27-vuotiaat on parhaita. Taitoja on tullut, mutta kyynisyys ei ole saanut valtaa vielä.
Pahimpia ovat juuri eronneet 30-38-vuotiaat miesreppanat, joiden seksikokemus rajoittuu vain eks vaimoon.
Parempi antaa koko seksin olla. Ikinä ei oo hyvä. Miehet on aika säälittäviä.
Terv entinen seksiaddikti, nyt selibaatissa
Oman rakkaani kanssa. Hän on 12 vuotta minua nuorempi, naimisissa 11 vuotta.
Jos olet itse lähes 40-vuotias, jollaisten kokemuksia avauksessa haettiin, on rakkaasi lähes 28-vuotias ja olette menneet naimisiin, kun hän oli lähes 17-vuotias. Hiukan vaikea uskoa.
Mikä helkutin nosto? Pitääkö sinun käydä pankkiautomaatilla ennenkuin pääset panemaan 10 vuotta nuorempaa? Olisit syönyt vähemmän suklaata niin saisit ilmaiseksi kuten minä.
Suurin osa näistä kommenteista on trolleja. Oikeasti harvaa nuorta miestä kiinnostaa vanhat naiset. Ei tee baareissa kauppaansa vaikka kuinka tekevät itseään tykö. Joitakin toki kiinnostaa mutta kyse on silloin fetissistä ja marginaalisesta ilmiöstä.
Mä olen 43 v ja miesystäväni on 32 v - ja naimisiin ollaan menossa. En todellakaan tarkoituksella etsinyt nuorempaa miestä, mutta kohtalo vain ohjasi meidät yhteen.
Tottakai alkuun kauhistutti ajatus riisuutumisesta miehen edessä, olenhan kolmen lapsen äiti ja miehellä ei ollut kokemuksia synnyttäneistä naisista aiemmin :D
Seksi on kuitenkin aivan loistavaa: mies nauttii minun kokemuksestani ja tietoisuudestani siitä mikä olen ja mitä haluan ja minä nautin hänen kestostaan ja nuoruuden innostaan
Mies ei ole vielä neljääkymmentäkään kun sinä olet vaihdevuosissa. Miten luulet parisuhteellenne käyvän?
Olen 24 vuotias ja tykkään just vanhemmista naisista, koska he ovat niitä täydellisiä naisia. Mutta en kyl oo ikinä tavannu sellaista joka olisi nuoremmasta kiinnostunut. Vanhin joka on osoittanu kiinnostusta oli mua 6 vuotta vanhempi ja ei silloinkaan voinnu tehdä mitään ku olin juuri käynnyt ympärileikkauksella.
eli monta kertaa yössä .P