G: ihannekesälämpötilasi?
Kommentit (32)
Alle +25 ja mua palelee.
Sama täällä, aivan jäässä näillä +17-20 keleillä.
Silloin voi olla t-paidalla ja hameella, mutta jaksaa silti tehdäkin jotain eikä saa lämpöhalvausta. Sellaiset 28-30 asteen lämpötilat on aivan yhtä tuskaa.
Kaikki siitä ylöspäin on liikaa mulle. Mä tosin oon jo vähän yli 10 asteessa jo t-paidassa pihalla... joku tuossa sanoi että 20-25 on 't-paita ja farkut' keli. Mä kuolisin lämpöhalvaukseen niissä kuteissa tuossa lämpötilassa. Mut toki se voi olla hyvä yhdistelmä toisille. Mä vaan olen tällanen kuumis... :P
Mä laitan pitkähihaisen takin alle, VASTA kun ulkona on -20 astetta. Eikä mua palella..
Mulle passeli keli on max 20 astetta, jos on pakko olla yli 25, niin sitten KUIVA helle, ei mitään kosteita kelejä, mitkä Suomessa on niin yleisiä..
Mulla on tuohon myös terveydelliset syyt (=astma ei tykkää helteistä, atooppinen iho ei tykkää helteistä, migreeni ei tykkää helteist jne.).
ja siksipä vietän talvella 3 viikkoa Thaimaassa.
Mieluummin hurjasti enemmän :D
Mullon kauheen kylmä nyt!
En ole koskaan pitänyt erityisemmin helteistä.
koska siihen vaikuttaa niin olennaisesti ilman kosteus.
+30 ja vähän ylikin tuntuu oikein mukavalta, kun ilma on kuiva. Mutta kun siihen liittää > 90% ilmankosteuden, siihen läkähtyy, paita on märkä koko ajan.
Suosikkisääni: suomalainen +25C, kauniin ilman kumpupilviä ja mukava tuulenvire.
+30 --->