Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi vielä sopiva aika ilalla nurmikon leikkuulle omakotitaloalueella?

Vierailija
11.06.2012 |

Entä moneltako aamulla voisi leikkuun mielestäsi aloittaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin kai voi aloittaa seitsemän aikaan, mutta lauantaisin myöhemmin. Ja sunnuntaina ei fiksu ihminen leikkaa lainkaan moottorileikkurilla.

Vierailija
2/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla varmaan seitsemältä mutta sunnuntaina ei kyllä ennen yhdeksää. Illalla kymmenen jälkeen en itse kehtaisi enää kovaäänisiä laitteita pihalla käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin kai voi aloittaa seitsemän aikaan, mutta lauantaisin myöhemmin. Ja sunnuntaina ei fiksu ihminen leikkaa lainkaan moottorileikkurilla.

Mitä? Mä ainakin leikkaan nurmikon sunnuntaina. Ja kymmenen aikaan illalla voi mielestäni lopettaa nurmikon leikkuun. Viikonpäivästä ei väliä.

Vierailija
4/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aamulla ennen klo 10, pienet ja isot lomalaiset saa nukkua. Ei ole reilua herättää 08. Enkä päästä lasta ulos ennen sitä kiljumaan pihalle ja herättämään naapureita.

Illalla ei enää 20 jälkeen yhtään leikkurin pörinää ellei ääripakko. (siis lähdössä 3vkon reissuun eikä muuta aikaa ole). Naapuruston pikkulapset menee 20-21 unille enkä halua häiritä heidän untaan ja toiseksi naapureidenkaan iltarauhaa istua terasseillaan. Ei ole kiva rauhoittua omalle pihalle jos naapurissa pörisee leikkuri. Vältän myös päiväuniaikaa jos suinkin mahdollista eli noin 12-15 välillä.

Vierailija
5/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin ehkä 7-19 (harvemmin tosin aamulla mitään kuuluu), lauantaina 9-19. Sunnuntaina ei kyllä leikkaa kukaan...en kehtaisi itsekään laittaa konetta silloin käyntiin!

Asutaan Keski-Euroopassa.

Vierailija
6/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkuun 22.20 ja lopetti himpun ennen 23. Mietin muutamaan kertaan, että kehtaanko mennä marisemaan asiasta, mutta en sitten mennyt.

Ehkä jos tilanne jatkuu, niin menen vihjaisemaan asiasta

Vierailija
7/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkina päivinä.

Vierailija
8/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aamulla ennen klo 10, pienet ja isot lomalaiset saa nukkua. Ei ole reilua herättää 08. Enkä päästä lasta ulos ennen sitä kiljumaan pihalle ja herättämään naapureita. Illalla ei enää 20 jälkeen yhtään leikkurin pörinää ellei ääripakko. (siis lähdössä 3vkon reissuun eikä muuta aikaa ole). Naapuruston pikkulapset menee 20-21 unille enkä halua häiritä heidän untaan ja toiseksi naapureidenkaan iltarauhaa istua terasseillaan. Ei ole kiva rauhoittua omalle pihalle jos naapurissa pörisee leikkuri. Vältän myös päiväuniaikaa jos suinkin mahdollista eli noin 12-15 välillä.

aamuseiskasta iltakymppiin, ellei naapureissa ole pieniä lapsia päiväunilla ulkona, tai joku varma vuorotyöläinen naapurustossa yövuoron jälkeen yrittää nukkua. ja pyhänä ei sitten leikata yhtään, eikä myöskään ripusteta pyykkiä kuivumaan liputuspäivinä!

Vierailija
9/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lähinaapureita - toki leikkurin ääni kuuluu varmasti lähialueelle. Lähin lapsiperhe on lestadiolaisperhe, jossa ääntä ja meteliä kuuluu näin lomisin vielä klo 22 jälkeen, joten sen puolesta olen määritellyt nämä ajat. Toki mies ei omaa ajantajua, ja esim. eilen oli pörisyttänyt lehtipuhallinta klo 21.30 asti, kun ei vain huomannut ajan kulua. Yleensä siis meillä ei klo 21 jälkeen kyllä pörise mikään.

Vierailija
10/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aamulla ennen klo 10, pienet ja isot lomalaiset saa nukkua. Ei ole reilua herättää 08. Enkä päästä lasta ulos ennen sitä kiljumaan pihalle ja herättämään naapureita. Illalla ei enää 20 jälkeen yhtään leikkurin pörinää ellei ääripakko. (siis lähdössä 3vkon reissuun eikä muuta aikaa ole). Naapuruston pikkulapset menee 20-21 unille enkä halua häiritä heidän untaan ja toiseksi naapureidenkaan iltarauhaa istua terasseillaan. Ei ole kiva rauhoittua omalle pihalle jos naapurissa pörisee leikkuri. Vältän myös päiväuniaikaa jos suinkin mahdollista eli noin 12-15 välillä.

aamuseiskasta iltakymppiin, ellei naapureissa ole pieniä lapsia päiväunilla ulkona, tai joku varma vuorotyöläinen naapurustossa yövuoron jälkeen yrittää nukkua. ja pyhänä ei sitten leikata yhtään, eikä myöskään ripusteta pyykkiä kuivumaan liputuspäivinä!

Ei ole yhtään kolmivuorotyöläistä lähimaillakaan. Ja sulle nyt on varmaan muutenkin vaikeaa tai mahdotonta huomioida naapurustoa, meilläpäin se on ihan itsestäänselvää.

Vierailija
11/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivästä riippumatta. Mua ärsyttää suunnattomasti kun naapuri leikkaa nurmikkoa klo 20 jälkeen kun lapset menevät nukkumaan. Aikaisin aamulla meidän naapurit eivät yleensä leikkaa.

Vierailija
12/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyhänä ei sitten leikata yhtään, eikä myöskään ripusteta pyykkiä kuivumaan liputuspäivinä!

Vierailija
13/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, että Keski-Euroopassa on pidemmät työpäivät kuin Suomessa, kun palkatkin ovat niin paljon paremmat. Ilmeisesti olen ollut väärässä.

Arkisin ehkä 7-19 (harvemmin tosin aamulla mitään kuuluu), lauantaina 9-19. Sunnuntaina ei kyllä leikkaa kukaan...en kehtaisi itsekään laittaa konetta silloin käyntiin!

Vierailija
14/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, että Keski-Euroopassa on pidemmät työpäivät kuin Suomessa, kun palkatkin ovat niin paljon paremmat. Ilmeisesti olen ollut väärässä.

Eiköhän se kuitenkin ole lähinnä järjestelykysymys niin täällä kuin Suomessakin. Jos nyt ei monta hehtaaria ole sitä nurmikkoa.

Pitää ottaa huomioon myös se, että täällä vietetään ilmaston takia tosi paljon aikaa puutarhassa grillaten ja nautiskellen. Siksi(kään) ei haluta häiritä naapureita päristämällä pitkin iltaa tai pyhisin.

Vierailija
15/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-20.

Eihän sen leikkuu aamukasteessa edes onnistu.

Vierailija
16/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vuorotyötä tekevänä kun sitä nukkuu epäsäännöllisinä aikoina, niin kyllä ottaisi päähän jos joku alkaisi ruohonleikkuriaan huudattaa..

Vierailija
17/24 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sattuu sateinen kesä ruohikko leikataan kun sattuu vähänkin kuivempi jakso. Voisin päryttää jonnekin 21-22 asti. Mua ei häiritse pätkääkään naapureiden nurmikonleikkuut.

Vierailija
18/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naapureita vituttaa sun touhua.

Vierailija
19/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti viime kesänä eräänä aamuna herätä hyvin aikaisin aamulla klo 4.30, kun piti ehtiä bussiasemalle hyvin aikaisin lähtevään bussiin. Kaupunki oli siihen aikaan hyvinkin hiljainen vielä, mutta satuinpa siinä matkalla bussiasemalle, kellon ollessa noin 5 aamulla huomaamaan, kun joku aamuvirkku päätti jo siihen aikaan olla ruohonleikkuuhommissa ja trimmerihommissa vielä keskellä tiheästi asuttua aluetta. Ei toki sinänsä tuo minulle kuulu ollenkaan, mutta mietin vain, että mitäköhän nuo muut ympärillä asuvat asukkaat sillä hetkellä ajattelevat.

Vierailija
20/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulisteille nannaa! Kuudelta päräytän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän