Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan normaalipainoinen kokeillut VLCD-diettiä kuten Nutrilettiä?
11.06.2012 |
Onko epäterveellistä normaalipainoiselle? Mitä kokemuksia teillä oli? Eli olen normaalipainoinen 173/71 kg ja haluaisin nopeasti laihtua 6kg. Kannattaisiko nutraaminen?
Kommentit (2)
ja tosiaan suurinpiirtein 1kg/viikko tippui paino ensimmäisen päivän netseposituman jälkeen (siis takana oli hyvin syödym ja juodun viikonlopun jäljiltä nestettä).
Itse en aivan puhdasoppisesti noilla keitoilla ollut, vaan aamupalaksi söin kaksi ruispalaa kevyillä päällisillä kahvin kanssa. Samoin ajoittain saatoin näkkärin syödä keiton kanssa.
Ja olen siis 170cm/lähtöpaino 68kg, 4 kg tiputin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun ärsytti että erään parisuhteen jälkeen oli jäänyt miehen kanssa monta kertaa viikossa harjoitetusta kaljoittelusta 5 ylimääräistä kiloa makkaroiksi vatsalle, ja halusin niistä suhteen loputtua äkkiä eroon. Painoni oli silloin 55 kg, pituus 161 cm, ja halusin takaisin 50 kiloon jonka painoin ennen. Eipä tuosta mitään kauheaa seurannut että nutrasin eikä se vaikeaakaan ollut, mutat toisaalta ei painokaan pudonnut kuin kilon viikossa. En jaksanut kuin kolme viikkoa sitten sillä kuurilla.