Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: 150 m2 ok-talo Espoosta - mikä on kohtuuhinta?

Vierailija
10.06.2012 |

Oletuksella, että sijainti on perheellenne hyvä, mutta ei mikään Tapiola.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sijainnista

Vierailija
2/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan talon kunnosta, rakennusmateriaaleista, tontista, sen koosta ja sijainnista ympäristöönsä, alueen maineesta jne. jne. Voi olla mitä tahansa esim. 150-800 teurin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan talon kunnosta, rakennusmateriaaleista, tontista, sen koosta ja sijainnista ympäristöönsä, alueen maineesta jne. jne. Voi olla mitä tahansa esim. 150-800 teurin välillä.

Lähinnä haen nyt sellaista psykologista kynnystä - minkä summan itse maksaisit mielelläsi hyvästä, omia tarpeitasi vastaavasta n. 150 m2 ok-talosta? Entä missä olisi kipuraja, jonka yli et mielellään menisi?

Itse ainakin voin sanoa, että tekee pahaa maksaa yli 500 000 e. Sen alla on mielestäni kohtuuhintainen. Joku ei-kohtuuhintainen voi silti olla hinta-laatusuhteeltaan hyvä, ja saatan maksaa, vaikka pahaa tekee.

Vierailija
4/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään en mielelläni maksaisi paljon ja 500 000 on oikeasti paljon noin pienestä talosta, mutta kun olen aluerajoittunut yksilö, niin ei tuolla hinnalla saa kuin purkukuntoisen rintamamiestalon miniatyyritontilla.

598 000e on tällä hetkellä lähialueen halvin okt, ja sekin on ns. väärällä alueella (lapset menevät eri kouluun kuin täällä asuvat ym.).

Vierailija
5/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin suhteellista, minusta 150 m2 ei kuulosta ollenkaan pieneltä talolta, vaan juuri sopivalta :)