Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muija kuinka usein annat miehesi viettää kaveri- iltaa??

Vierailija
10.06.2012 |

Meillä on tullut perheeseen V: mäinen ongelma. Mun kaveriporukka istuu pe iltaa juoden olutta ja pelaten. Miesten laatuaikaa!!! Ei vedetä perseitä, mutta rentoudutaan raskaan työviikon jälkeen. Mun muija on ruvennu niuhoon tästä? Lapset on jo koulus, ettei pitäisi olla ongelma. Olen pyytänyt muijaakin tekeen jotain kivaa, mutta mököttää aina himas. Alkaa pikkusen ärsyttää. Mun broidin muija on kylla vielä pahempi. Ei päästä broidii edes mokille, ilman että tunkis mukaan. Mikä meiniki muilla?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsios heti, jos oli pikkujoulua tms tiedossa. Läheisriippuvainen tai jotain sellasta. Mun nykynen muija on psykologi, ett on osannut selittää mulle. Eli sairas oli.

Vierailija
2/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona kavereitten/puolison kanssa ja silloinkin tullaan ihmisten ajoissa kotiin. Se on kummankin mielestä hyvä määrä perheelliselle ihmiselle. Sellaset joka viikkoiset riekkumiset on sinkkujen elämää. Mutta jokainen tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sääntöä siitä kuinka usein, mutta ei todellakaan onnistuisi perheelliseltä joka perjantai olla menossa. Jos tulee jotain tärkeää tai vaikka vähemmänkin tärkeää. Mut noin suunnilleen 1 kerta kuukaudessa voidaan käydä omilla menoilla kummatkin.

Vierailija
4/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ollut viime viikolla illat la&su kavereiden kanssa. Tällä viikolla pe&la ja viikolla tais olla yhen illan vielä golfaamassa. Ei mitään ongelmia koska myös minä saan mennä niin paljon kuin haluan. Viihdyn kuitenkin useimmin kotona :)

Meillä lapset vasta alle kouluikäisiä joten aikamoista aikatauluttamista välillä töiden, harrastusten ja muiden menojen kanssa mutta hyvin on sujunut tähän mennessä.

En ymmärrä mitä valittamista on vaimolla jonka ei tarvi edes olla kotona jos lapset on jo niin isoja.. ?

Vierailija
5/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sääntöä siitä kuinka usein, mutta ei todellakaan onnistuisi perheelliseltä joka perjantai olla menossa. Jos tulee jotain tärkeää tai vaikka vähemmänkin tärkeää. Mut noin suunnilleen 1 kerta kuukaudessa voidaan käydä omilla menoilla kummatkin.

Vierailija
6/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ollut viime viikolla illat la&su kavereiden kanssa. Tällä viikolla pe&la ja viikolla tais olla yhen illan vielä golfaamassa. Ei mitään ongelmia koska myös minä saan mennä niin paljon kuin haluan. Viihdyn kuitenkin useimmin kotona :)

Meillä lapset vasta alle kouluikäisiä joten aikamoista aikatauluttamista välillä töiden, harrastusten ja muiden menojen kanssa mutta hyvin on sujunut tähän mennessä.

En ymmärrä mitä valittamista on vaimolla jonka ei tarvi edes olla kotona jos lapset on jo niin isoja.. ?

Vielä että välillä siis enemmän ja välillä vähemmän menoja. Ei siis ole joka vkonloppu menossa.

Vierailija
7/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös suku auttaa, että muija pääsis ihan niin paljon kuin haluaa, mutta todella vain könnää himas. Sais kyllä käydä vähän myös viihteellä, ettei olis tollanen hapannaama. AP

Vierailija
8/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä seksin tai vapaa-ajan ANTAMISTA.

Vierailija
9/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä seksin tai vapaa-ajan ANTAMISTA.

Ei ole aikuisten hommaa! Jätä se muija!

Vierailija
10/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on jo kouluiässä niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa eroamisessa. Sovitte vaan yhteishuoltajuudesta vuoroviikoin. Näin sinulla on joka toinen viikko omaa aikaa kaverien kanssa vietettäväksi, ja joka toinen viikko keskityt perhe-elämään lasten kanssa.

Vierailija
11/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ottas päähän, jos ukko joka perjantai lähtis rentoutumaan. Ei muuten, mutta sitä perjantai-iltaa olis joskus kiva viettää ihan perheenkin kanssa.

Entäpä, jos hoitaisit lapsia jonkun perjantai-illan ja puoliso sais mennä viihteelle. Ja nimen omaan SINÄ katsoisit lapsia, ei sukulaiset.

Vierailija
12/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tullut perheeseen V: mäinen ongelma. Mun kaveriporukka istuu pe iltaa juoden olutta ja pelaten. Miesten laatuaikaa!!! Ei vedetä perseitä, mutta rentoudutaan raskaan työviikon jälkeen. Mun muija on ruvennu niuhoon tästä? Lapset on jo koulus, ettei pitäisi olla ongelma. Olen pyytänyt muijaakin tekeen jotain kivaa, mutta mököttää aina himas. Alkaa pikkusen ärsyttää. Mun broidin muija on kylla vielä pahempi. Ei päästä broidii edes mokille, ilman että tunkis mukaan. Mikä meiniki muilla?

Haluat vapaa-aikasi mieluummin viettää kavereidesi kanssa? EHkäpä vaimosi toivoisi pitkän viikon jälkeen, että te rentoutuisitte yhdessä?

Ei sillä, mun miehellä on yleensä kaveriporukkansa kanssa treenit pe-iltaisin, ja meidän lapset ei ole edes kouluikäisiä, joten mä olen aina pe-iltaisin yksin. Tosin en tiedä kuinka suopeasti suhtautuisin, jos mies olisi "vain" kavereiden kanssa dokaamassa ja pelaamassa.

Vierailija
13/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ottas päähän, jos ukko joka perjantai lähtis rentoutumaan. Ei muuten, mutta sitä perjantai-iltaa olis joskus kiva viettää ihan perheenkin kanssa.

Entäpä, jos hoitaisit lapsia jonkun perjantai-illan ja puoliso sais mennä viihteelle. Ja nimen omaan SINÄ katsoisit lapsia, ei sukulaiset.

Vietän kentän laidalla useita tunteja viikossa. Eli vietän arki- illat enemmän lasten kanssa kuin vaimo. Muija saa olla koton tai tehdä mitä lystää! La iltana olen luvannut olla lasten kanssa, että vaimo pääsis jonnekin, mutta ei se lähde. Pe on mun kavereiden kanssa sovittu yhteinen ilta. Ja joo, joka pe menen juon vähän olutta, ellei vaimo sairaana. Jurppiin niin vit**ti tää ainainen nalkutus. AP

Vierailija
14/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennee missä menee tulee kun tulee.

Vierailija
15/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vapaa-aikasi mieluummin viettää kavereidesi kanssa? EHkäpä vaimosi toivoisi pitkän viikon jälkeen, että te rentoutuisitte yhdessä?

Ei sillä, mun miehellä on yleensä kaveriporukkansa kanssa treenit pe-iltaisin, ja meidän lapset ei ole edes kouluikäisiä, joten mä olen aina pe-iltaisin yksin. Tosin en tiedä kuinka suopeasti suhtautuisin, jos mies olisi "vain" kavereiden kanssa dokaamassa ja pelaamassa.

Se on nykyään niin helvetin takakiree pirttihirmu. Lapsia rakastan yli kaiken ja elämä olisi mallillaan, jos vaimo osaisi relata JOSKUS. AP

Vierailija
16/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su-illan on kiukkuisena kotona ja aikaisin ma-aamuna lähtee töihin, joista palaa to-iltana.

Vierailija
17/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei todellakaan, varsinkin kun muuten annan aikaani varsinkin lapsille. AP

Vierailija
18/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vaimo on kireenä, kun et ymmärrä/huomaa hänen tarpeitaan. Se varmasti rakastaa sinua vielä ja haluaisi, että joskus antaisit aikaasi myös hänelle. Mutta jos olut ja kaverit ja pelit vie, niin tee kaikille palvelus ja anna vaimosi etsiä itselleen mies joka arvostaa myös parisuhdetta.

Vierailija
19/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia voi ja pitää komentaa ja rajoittaa, mutta aikuista miestä ei

En IKINÄ hyväksyisi mitään helvetin miesten iltoja. Ne on pukkeja kaikki sellaiset miehet. En varmana antaisi miehelleni enää jos ton tekis.

Vierailija
20/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vaimo on kireenä, kun et ymmärrä/huomaa hänen tarpeitaan. Se varmasti rakastaa sinua vielä ja haluaisi, että joskus antaisit aikaasi myös hänelle. Mutta jos olut ja kaverit ja pelit vie, niin tee kaikille palvelus ja anna vaimosi etsiä itselleen mies joka arvostaa myös parisuhdetta.

mutta ei ne lähteny. Olenhan kaikkina muina iltoina vaimoni ja lasteni kanssa. AP