Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo Keskustan Sipilähän on loistoveikko

Vierailija
10.06.2012 |

Ei mikään poliittinen broileri vaan todella kovanluokan osaaja ja kansainvälisen uran luonut menestyjä, miksei muissa puolueissa ole tuollaisia??



Sipilä kertoi ihmetelleensä kempeleläismiehelle tämän käyttäytymistä.



- Tämä totesi, että minä kannan vastuun, vaimo tavarat.



Sipilän mukaan Suomessa on sama marssijärjestys: kansalaiset kantavat tavaroita, hallitus vastuuta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa yhtään mitään. Ja sen varaan se laskeekin.

Vierailija
2/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa yhtään mitään. Ja sen varaan se laskeekin.


Ihmienn on paska, koska ei ole hallituksessa, puolue on paska, koska ei ole hallituksessa. Mites sitten kun sinun puolueesi, joka on varmaan vasurit tai vihretä eivät ole hallituksessa, esim ensi vaalien jälkeen, tuleeko niistä sitten paskoja? Onko sinusta hallitus nyt hoitanut asiat hyvin, onko Suomen talous siinä kunnossa kuin oletit, onko mukavaa kun lapsesi ja lapsenlapsesi joutuu maksamaan nykyhallituksen sekoiluja vielä 100 vuoden päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään poliittinen broileri vaan todella kovanluokan osaaja ja kansainvälisen uran luonut menestyjä, miksei muissa puolueissa ole tuollaisia??

Sipilä kertoi ihmetelleensä kempeleläismiehelle tämän käyttäytymistä.

- Tämä totesi, että minä kannan vastuun, vaimo tavarat.

Sipilän mukaan Suomessa on sama marssijärjestys: kansalaiset kantavat tavaroita, hallitus vastuuta.


Mitä käyttäytymistä?

Vierailija
4/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään poliittinen broileri vaan todella kovanluokan osaaja ja kansainvälisen uran luonut menestyjä, miksei muissa puolueissa ole tuollaisia??

Sipilä kertoi ihmetelleensä kempeleläismiehelle tämän käyttäytymistä.

- Tämä totesi, että minä kannan vastuun, vaimo tavarat.

Sipilän mukaan Suomessa on sama marssijärjestys: kansalaiset kantavat tavaroita, hallitus vastuuta.


Mitä käyttäytymistä?


Siis oli jossain kaupassa miettinyt kun nainen oli kantanut kaljakoria ja mies ei mitään niin mies oli sanonut noin tms. Iltasanomissa oli tuo juttu.