Tuo Keskustan Sipilähän on loistoveikko
Ei mikään poliittinen broileri vaan todella kovanluokan osaaja ja kansainvälisen uran luonut menestyjä, miksei muissa puolueissa ole tuollaisia??
Sipilä kertoi ihmetelleensä kempeleläismiehelle tämän käyttäytymistä.
- Tämä totesi, että minä kannan vastuun, vaimo tavarat.
Sipilän mukaan Suomessa on sama marssijärjestys: kansalaiset kantavat tavaroita, hallitus vastuuta.
Kommentit (4)
kantaa yhtään mitään. Ja sen varaan se laskeekin.
Ihmienn on paska, koska ei ole hallituksessa, puolue on paska, koska ei ole hallituksessa. Mites sitten kun sinun puolueesi, joka on varmaan vasurit tai vihretä eivät ole hallituksessa, esim ensi vaalien jälkeen, tuleeko niistä sitten paskoja? Onko sinusta hallitus nyt hoitanut asiat hyvin, onko Suomen talous siinä kunnossa kuin oletit, onko mukavaa kun lapsesi ja lapsenlapsesi joutuu maksamaan nykyhallituksen sekoiluja vielä 100 vuoden päästä?
Ei mikään poliittinen broileri vaan todella kovanluokan osaaja ja kansainvälisen uran luonut menestyjä, miksei muissa puolueissa ole tuollaisia??
Sipilä kertoi ihmetelleensä kempeleläismiehelle tämän käyttäytymistä.
- Tämä totesi, että minä kannan vastuun, vaimo tavarat.
Sipilän mukaan Suomessa on sama marssijärjestys: kansalaiset kantavat tavaroita, hallitus vastuuta.
Mitä käyttäytymistä?
Ei mikään poliittinen broileri vaan todella kovanluokan osaaja ja kansainvälisen uran luonut menestyjä, miksei muissa puolueissa ole tuollaisia??
Sipilä kertoi ihmetelleensä kempeleläismiehelle tämän käyttäytymistä.
- Tämä totesi, että minä kannan vastuun, vaimo tavarat.
Sipilän mukaan Suomessa on sama marssijärjestys: kansalaiset kantavat tavaroita, hallitus vastuuta.
Mitä käyttäytymistä?
Siis oli jossain kaupassa miettinyt kun nainen oli kantanut kaljakoria ja mies ei mitään niin mies oli sanonut noin tms. Iltasanomissa oli tuo juttu.
kantaa yhtään mitään. Ja sen varaan se laskeekin.