Suosittele epilaattoria
Olen kyllästynyt sheivailuun,
tarvitsen epilaattorin jolla voin poistaa karvat sääristä, reisistä, käsivarsista ja alapäästä.
Juurineen. Myös ne pienimmät ja lyhimmät sänkikarvat.
Suosittele hyvää laitetta, joka ei petä ja hyydy (tai jätä nyppimättä yhtäkään karvaa) tälläsen karvaisemman naisen käytössä.
Kommentit (4)
on nykyään Braunin Silk-epil expressive, siihen olen oikein tyytyväinen. Todella huono oli Philips Satinelle, oli halpa mutta katkoi karvoja ja teki huonoa jälkeä.
Todella huono oli Philips Satinelle, oli halpa mutta katkoi karvoja ja teki huonoa jälkeä.
Mä kuun oon joskus kuullut kehuttavan tuota Philipsiä, että olis paras epilaattori. Ehkä ostan tuon expressiven sitten. Mut Braun on alkanut katkoa karvoja, mutta on kyllä joskus ollut parempi.
kuluu ajan kanssa nuo epilaattorit, eivtäkä sitten enää meinaa ottaa kunnolla. Mutta tuo Satinelle oli tosiaan aivan vikaostos, on Philipsillä varmaan muitakin (parwmpia) malleja, tuota vaan kannattaa välttää.
Todella huono oli Philips Satinelle, oli halpa mutta katkoi karvoja ja teki huonoa jälkeä.
Mä kuun oon joskus kuullut kehuttavan tuota Philipsiä, että olis paras epilaattori. Ehkä ostan tuon expressiven sitten. Mut Braun on alkanut katkoa karvoja, mutta on kyllä joskus ollut parempi. #3
Ei kokemusta muista epilaattoreista. Ei irrota kaikkia karvoja. Nyt on ilmeisesti kulunut jo sen verran, että toimii huonosti. Ajattelin ostaa seuraavaksi Philipsin. Joten en osaa suositella mitään. Mun kokemuksen mukaan aika harva käyttää epilaattoria.