Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaikki lapsesi olisivat samaa sukupuolta, haluaisitko tyttöjä vai poikia?

Vierailija
10.06.2012 |

Ja miksi?

Itse ehkä tyttöjä. Tuntuu, että tyttöjen maailma on tutumpi ja tytöt myös usein aikuisena läheisempiä.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos katson vieraita mukuloita niin paljon enemmän vieraat pojat ärsyttävät kuin vieraat tytöt.

Vaikea silti sanoa...ehkä niitä tyttöjä sitten kuitenkin mielummin ottaisin jos sais vaalita vaan jompaa kumpaa.

Vierailija
62/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttöjä sain, kaksi kappaletta. Haaveilen vielä kolmannesta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat olemaan aikuisenakin läheisiä toisin kuin pojat.

ei kannata tehdä lapsia odottaen niistä itselleen mummoiässä seuranpitäjää ja hoitajaa tms. ja samalla aiheuttaa ahdistusta. nimim kokemusta ainoana tyttärenä...

Mitä isommat odotukset, sitä suurempi putoaminen, jos ei toteudukaan, jos se tyttö valitseekin omalla laillaan, esim muuttaakin miehensä mukana ulkomaille, vaikka. Tai välit ovatkin vaikeat (tytön puolesta, esim äiti tuppautuu liikaa), kuten monesti niinkin on.

Vierailija
64/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikuisenakin seuraa kun pojasta ei. Tämän olen todennut kun surullisena katson miten siskonpoika ei käy koskaan äitinsä luona vaikka tämä ei enää pitkään elävien kirjoissa ole (sisko siis). Siskontyttö sen sijaan on todella paljon äitinsä kanssa ja auttaa...

En tiedä miksi usein niistä ihanista pikku pojista tuleekin kylmiä ja tunteettomia aikuisina miehinä.

Vierailija
65/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reeppssss!

Vierailija
66/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kummasti alkaa haluamaan pelkkiä tyttöjä. Useimmat pojat tuntuvat olevan itsekkäitä mölyäjiä. Vanhemmistahan se on varmaan kiinni, mutta Suomessa ei paljon hyväkäytöksisiä poikia näy.

Itselläni on kuitenkin niin superihana ja maailman söpöin poika että melkein toivon tulevan vauvanikin olevan poika, vaikka tyttöä "virallisesti" toivonkin. :) Lasteni isä, eli mieheni, ei kyllä ole suomalainen että se saattaa vaikuttaa... tummat miehet kun on vähän viehättävämpiä. Tämä on siis minun mielipide. :D

Vierailija
67/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei paljon hyväkäytöksisiä poikia näy.

Suomesta puuttuu tietynlainen käytöskoodisto. Tai, siis varsinkin suomalaisten miesten kohdalla samaa tasoa kuin muissa länsimaissa melkein roska-alueilla. Jotain hyvää siis länsimaiden pintapuolisessa ja teennäiseksi kritisoidussa käytöskoodistossakin.

Vierailija
68/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mulla on kaksi kumpaakin ja kolmas poika tulossa, enkä kyllä näitä poikiani tyttöihin vaihtaisi :) Tytöt ovat monessa mielessä haastavampia,mutta toisaalta samalla palkitsevampia... ja poikien kanssa opin uutta itsekin joka päivä.

Vierailija
69/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista itsestäänselvää sapluunaa lapsen elämälle. Eli se sävy millä kirjoitti, teki mieli muistuttaa että toisinkin voi käydä.

Vierailija
70/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien ja miesten vihaajat. Ilman niitä teillä ei olisi niitä prinsessojanne. Jos pojat käyttäytyvät huonosti, se johtuu siitä että heitä ei kasvateta. Äidit ilmeisesti vihaavat poikiaan niin paljon etteivät viitsi tutustua heidän maailmaansa eivätkä olla läsnä ja antaa heille hellyyttä. Tarvitseeko ihmetellä mistä kattoampujia tulee, kun pojat kasvavat tunnetyhjiössä aseiden keskellä ja menevät itsestään selvästi asepalvelukseen. Jos joku tulisi minulle sanomaan päin naamaa että säälii minua koska minulla on kaksi poikaa, menettäisin varmaan täysin itsehillintäni. Lapset ovat ihania, tytöt ja pojat. Aikuiset voivat heidät pilata jos niikseen tulee. Kysymys on typerä, onneksi asiaa ei voi valita. Ilmeisesti silloin äidit suostuisivat synnyttämään vain tyttöjä ja ihmiskunta päättyisi. Toivottavasti edes isät välittävät pojistaan. Mitä enemmän havaitsen poikavihaa ympärilläni, sitä ylpeämpi olen upeista pojistani. T. Feministiäiti

Vierailija
71/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kuitenkin niin superihana ja maailman söpöin poika että melkein toivon tulevan vauvanikin olevan poika, vaikka tyttöä "virallisesti" toivonkin. :) Lasteni isä, eli mieheni, ei kyllä ole suomalainen että se saattaa vaikuttaa... tummat miehet kun on vähän viehättävämpiä. Tämä on siis minun mielipide. :D

Toivon tämän tulevan vauvan olevan poika. Mieheni on kyllä suomalainen, mutta emme asu Suomessa, ja täällä pojat ja miehet käyttäytyvät erilailla kuin Suomessa.

Onnea sulle hurjasti lapsen odotukseen :)

Vierailija
72/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelisin että poikien on tutkittu olevan läheisempiä äideille ja tyttöjen isille.

Tutkimusten mukaan tytöt ovat läheisempiä sekä äideille että isille.

Vierailija
73/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummissakin on puolensa: omat poikani ovat jotenkin tosi läheisiä minulle, kertovat kaikki asiansa, tykkäävät viettää aikaa kanssani ja ovat kovia halimaan.

Tyttöreni on jotenkin itsenäisempi ja mennä viipottaa kavereidensa kanssa. Pienenmpänä hänkin oli kova halimaan ja pusimaan, mutta nyt hän tuntuu tarvitsevan jotenkin enemmän omaa tilaa kuin pojat.

Eli ainakin vielä nuo pojat ovat sellaisia sylikissoja ja se on aivan ihanaa. Kokoajan saan kuulla, kuinka "äiti on rakas ja ihana". : ) Mutta järjellä ajateltuna valitsisin ehkä tyttöjä, jos he vaikka olisivat sitten aikuisina kuitenkin loppujen lopuksi läheisempiä, en tiedä.

Vierailija
74/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaajia jos pakon edessä valittaisiin vain tyttöjä :D onko se sitten naisten ja tyttöjen vihaaja joka valitsee poikia?

Vierailija
75/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaajia jos pakon edessä valittaisiin vain tyttöjä :D onko se sitten naisten ja tyttöjen vihaaja joka valitsee poikia?

Itse valitsisin pojat näistä vaihtoehdoista (tyttöjä vai poikia).

Vierailija
76/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos valita pitää. Lapset kylläkin edustavat ja ovat muutakin kuin sukupuolensa edustajia. Omassa lähipiirissäni pojat ja miehet ovat rauhallisia, älykkäitä ja huolehtivia. Tältä palstalta olen oppinut, että jotkut ovat oikeasti tavanneet vain riehuvia poikia. Huh huh.

Vierailija
77/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää miksi. Jotenkin tuntuvat läheisemmiltä. Poikien äidit säälittävät hiukan.

poikaa toivoit mutta saitkin tytön, pakkohan siihen oli tyytyä ja mollata poikien onnellisia äitejä.

Vierailija
78/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yksi poika, jota en vaihtaisi mihinkään, mutta jos ennen lapsia olisi pitänyt tehdä tuo valinta niin epäröimättä tyttöjä.

En tiedä tarkkaan miksi. Mulla on vain siskoja ja olen heidän kanssa tosi läheinen, kuten myös äitini kanssa, ja olen paljon tehnyt kaikkea tyttöporukoissa. Ja siskollani on ihana tyttö, joka on "tullut osaksi" meidän suvun naisporukkaa. Tuntui, että oma tytär olisi ihana saada tähän naisjatkumoon mukaan.

Korostan, että nämä ajatukset häipyivät kun sain poikani, joka on minulle täydellisin ja ihanin lapsi jota voin kuvitella. Mutta jos valinta olisi pitänyt tehdä niin tyttöjä olisin ottanut.

Vierailija
79/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien ja miesten vihaajat. Ilman niitä teillä ei olisi niitä prinsessojanne. Jos pojat käyttäytyvät huonosti, se johtuu siitä että heitä ei kasvateta. Äidit ilmeisesti vihaavat poikiaan niin paljon etteivät viitsi tutustua heidän maailmaansa eivätkä olla läsnä ja antaa heille hellyyttä. Tarvitseeko ihmetellä mistä kattoampujia tulee, kun pojat kasvavat tunnetyhjiössä aseiden keskellä ja menevät itsestään selvästi asepalvelukseen. Jos joku tulisi minulle sanomaan päin naamaa että säälii minua koska minulla on kaksi poikaa, menettäisin varmaan täysin itsehillintäni. Lapset ovat ihania, tytöt ja pojat. Aikuiset voivat heidät pilata jos niikseen tulee. Kysymys on typerä, onneksi asiaa ei voi valita. Ilmeisesti silloin äidit suostuisivat synnyttämään vain tyttöjä ja ihmiskunta päättyisi. Toivottavasti edes isät välittävät pojistaan. Mitä enemmän havaitsen poikavihaa ympärilläni, sitä ylpeämpi olen upeista pojistani. T. Feministiäiti

ei tarvi lisätä mitään. terv. kahden fiksun aikuisen pojan äiti

Vierailija
80/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kateeksi käy. Jutut on osastoa pieru, pissa, pylly kakka hahahaaaa. Juostaan pitkin penkkejä. Vaatteet on röntsyt ja kuluneet..

Poikien äidit näyttävät sen sijaan usein turhautuneilta kun paimentavat riehuvaa nico-petteriään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän