Jos kaikki lapsesi olisivat samaa sukupuolta, haluaisitko tyttöjä vai poikia?
Ja miksi?
Itse ehkä tyttöjä. Tuntuu, että tyttöjen maailma on tutumpi ja tytöt myös usein aikuisena läheisempiä.
Kommentit (86)
siihen toohottamiseen ja jatkuvaan vääntämiseen...itse koen päässeeni todella helpolla näiden tyttöjeni kanssa :D
Tytöt valitsisin.
joita rakastan yli kaiken mutta jos ajattelen tätä asiaa puhtaalla järjellä ja pakko olisi valita niin tyttöjä sitten mielummin.
Meillä ainakin tytöt olleet helpompia kasvattaa kuin tuo poika ja jotenkin aina tuntuu että aikuisena ne pojat viis veisaavat äideistään. Näin ainakin kaikilla tutuilla joilla aikuisuuden kynnyksellä olevia poikia.Pojat ovat jotenkin kylmempiä ja etäisempiä.
Naiset ovat yleisesti ottaen mukavampia. Jotenkin tuo vaikuttaa, että lapsiksenikin toivoisin tyttöjä.
siihen toohottamiseen ja jatkuvaan vääntämiseen...itse koen päässeeni todella helpolla näiden tyttöjeni kanssa :D
Tytöt valitsisin.
mitä tohottamista on tyttöjen kanssa.
t. minulla on molempia
koska tytöt ovat yleensä rauhallisempia ja empaattisempia.
Kummatkin ihania, mutta jos vain toista laatua pitäisi saada, niin pakko kallistua tyttöihin. Ovat helpompia ja usein läheisempiä.
kun vieraillaan toistemme luona. Ei voi olla vertaamatta miten hienosti mun tyttäreni käyttäytyvät kaverin poikiin verrattuna ja kaverini on sen sanonut ääneen ihan itsekin. Muutenkin jatkuvasti kertoo miten poikien kanssa täytyy vääntää eikä mun kyllä oo tarvinnu :D
Tätä ihanaa lasta en nimittäin vaihtaisi mihinkään tai kehenkään!!! :))) Hellä, herkkä hassuttelija. En ymmärtänyt ennen, että pienet pojatkin ovat näin suloisia. Tyttöjen oletetaan automaattisesti olevan ihania pikkuprinsessoja, mutta kyllä tämä pojanpallero on kietonut meidät pikkurillinsä ympärille täysin.
jatkuvasti olivat kadoksissa ja pahan teossa. Siskon tytär ei koskaan aiheuttanut sellaista huolta ja päänvaivaa.
Tyttöjä ehdottomasti!
Noin niinkuin massana ajatellen. Toki on joitakin kiinnostaviakin, mutta vahän.
Viihdyn paremmin naisten seurassa ja naisilta saa tarvittaessa emotionaalista tukea.
Niin, että tyttöjä saisi mielellään tulla.
Luuletko että kaveris rakastaa yhtään vähempää omiaan kuin sinä omaasi??
kun vieraillaan toistemme luona. Ei voi olla vertaamatta miten hienosti mun tyttäreni käyttäytyvät kaverin poikiin verrattuna ja kaverini on sen sanonut ääneen ihan itsekin. Muutenkin jatkuvasti kertoo miten poikien kanssa täytyy vääntää eikä mun kyllä oo tarvinnu :D
molemmat pientä tyttöä. Samoin on ollut useiden tuttavamiesten kohdalla. Tosi moni mies ottaa mieluummin tytön kuin riehujapojan.
vaikka itselläni on mitä ihanin poikalapsi myös. Silti noiden tyttöjen kanssa vaan niin paljon helpompaa. olen saanut myös katsella naapurin perhettä missä on 3 poikaa eikä käy kyllä katseeksi. En muista koskaan nähneei yhtä villejä ja välillä jopa ilkeitä tyttöjä kuin mitä ne pojat on.
Näkeehän sen joka paikassa. Pojat käyttäytyvät jotenkin järjettömästi. En tiedä miten jaksaisin sellaista.
Koko ketjuhan on täynnä sepustuksia siitä miksi valita poika kun sen kanssa pääsee muka teininä helpommalla mutta ei poikalapsen palkokasvin nenuun vetänyt äitee siitä älähtänyt näköjään.
Valitan mutta niin se vaan on että itse koen pääseväni sata kertaa helpommalla näiden suht rauhallisten mutta ahkerien tyttöjeni kanssa jotka tekevät sen mitä pyydetään ja ovat empaattisia.
Kaverin pojat nyt tätä kaikkea vaan eivät ole. SORRY!
Ei tulisi niin paljon ongelmia ympäristön kanssa kuin poikien. Poikalapset tuntuvat olevat käveleviä ydinpommeja kun naapurustoa katsoo.
Välillä tekis mieli mennä kurmuuttamaan oikein kunnolla kun mitään ei uskota. Jstkuvaa pahantekoa ja härnäämistä.Tässä kadulla asuu enemmän saman ikäisiä tyttöjä jotka eivät koskaan tee pahaa mutta pojat sen edestä kyllä.
heittelivät siiliä isoilla kivillä ja irvistelivät kun menin kieltämään niin tähän kysymykseen vastaaminen on helppoa...tyttöjä mullekin kiitos jos valita pitää.
t.lapseton vielä
ne vaan jotenkin ovat niin paljon empaattisempia, rauhallisempia, lämpimämpiä.
Pojat usein vaikuttavat jotenkin tunteettoman kylmiltä. Riehuvat ja ovat itsekkäitä usein.
Mulla on yksi tyttö ja toinen lapsi suunnitelmissa. Totta kai rakastan lastani oli sitten poika tai ei mutta jos valita pitäis niin tyttöjä ottaisin sitten.
niin kummasti alkaa haluamaan pelkkiä tyttöjä. Useimmat pojat tuntuvat olevan itsekkäitä mölyäjiä. Vanhemmistahan se on varmaan kiinni, mutta Suomessa ei paljon hyväkäytöksisiä poikia näy.