Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaikki lapsesi olisivat samaa sukupuolta, haluaisitko tyttöjä vai poikia?

Vierailija
10.06.2012 |

Ja miksi?

Itse ehkä tyttöjä. Tuntuu, että tyttöjen maailma on tutumpi ja tytöt myös usein aikuisena läheisempiä.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kasvatuksesta kiinni.

Tätä mieltä minäkin ja liittyy ihan kumpaankin sukupuoleen. Jos tyttöjä kasvattaa pikkuprinsessoiksi niin sellaisia niistä saa ja jos poikia "kasvattaa" pojat on poikia asenteella niin sitten niistä saa sitten niitä "hirviöitä".

Omat poikani ovat ainakin hyvin kasvatettuja, vaikka itse sanonkin. Sanovat päivää, kiittävät, eivät riehu, ovat kohteliaita ja empaattisia, auttavat kotona, eivät kilju ja huuda, pyytävät anteeksi, eivät kiusaa ketään ja osaavat käytöstavat. Kaikkea sitä mitä tällä palstalla sanotaan että pojat eivät ole.

Vierailija
22/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin että saisin 2 tyttöä. Mutta nyt vastaan että poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen kanssa on jotenkin helpompaa. Eivät ole niin tapaturma-alttiita ja muutenkin pärjäävät elämässä paremmin. Pojista saa aina olla huolissaan.

Vierailija
24/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni perustelee haluavansa tyttöjä, koska tytöt ovat läheisempiä. Kuitenkin taas muistelisin että poikien on tutkittu olevan läheisempiä äideille ja tyttöjen isille.

Ja sukuläheisyydestä olen ainakin omassa lähipiirissä huomannut että vanhoista vanhemmistaan huolehtivat pojt useammin kuin tyttäret.

Vierailija
25/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan nainen oikeasti toivoisi ainakaan pelkkiä poikia..

Vierailija
26/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aina unelmoinut kahdesta tytöstä. Poika olisi pieni pettymys.

Vierailija
27/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tytön olisin ottanut mieluummin.

Vierailija
28/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tytön olisin ottanut mieluummin.

Että toki poika on rakas, mutta sukupuolipreferenssini kallistuu tyttöihin.

Vierailija
29/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan nainen oikeasti toivoisi ainakaan pelkkiä poikia..

kun hartain toiveeni on kaksi poikaa. =D

Vierailija
30/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pieni löytyykin ja näin etukäteen seuraavaa raskautta ajatellessa masentaa jo hieman jos se olisikin poika.. Veljeni vaimolla 2 poikaa ja tuntuu ettei osaa olla läheinen niiden kanssa, tai voihan tuo olla äidin luonteestakin kiinni. Mutta summa summarum, jokaiselle naiselle kuuluisi oikeus olla ihanan pikkutytön äiti!

Vierailija
31/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää miksi. Jotenkin tuntuvat läheisemmiltä. Poikien äidit säälittävät hiukan.

Vierailija
32/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää miksi. Jotenkin tuntuvat läheisemmiltä. Poikien äidit säälittävät hiukan.

Vierailija
33/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt miten suloiset pienet tytöt kietovat isukin pikkurillin ympärille. Kaveripiirissämme moni mies on toivonut nimenomaan tyttöä.

Poikien äidit näyttävät sen sijaan usein turhautuneilta kun paimentavat riehuvaa nico-petteriään...

Vierailija
34/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina halunnu8t 3 lasta jotka jo onkin mutta en vaan jaksaisi millään 3 poikaa (1 ihana poika on).

Vierailija
35/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mielestäni olisi, jos ensin syntyisi poika ja sitten suurehkolla, vähintään viiden vuoden ikäerolla tyttö. Tällöin pojasta ei tulisi passattua pikkuveljeä, sellaiset ovat yleensä hunokäytöksisiä aikuisina. Pojasta tulee mies yleensä vain, jos pienestä pitäen on vastuuta muista pienemmistä ihmisistä.

Mutta jos täytyy valita vain jompaa kumpaa sukupuolta, niin sitten kaksi tyttöä.

Vierailija
36/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-logiikan mukaan kaikki naiset toivovat tyttöä siksi, että on luonnollista toivoa omaa sukupuolta. Kaikki miehet taas toivovat tyttöä siksi, että eihän kukaan voi toivoa poikia. Tyttöjen isät eivät ole koskaan pettyneitä siihen etteivät saaneet poikaa, mutta naisille on ihan normaalia olla pettynyt kun ei saanut tyttöä. Jos mies pettyy, hän on vanhanaikainen juntti ja sika, kun taas nainen nykyaikainen ja normaali, tietenkin!

Olen nähnyt miten suloiset pienet tytöt kietovat isukin pikkurillin ympärille. Kaveripiirissämme moni mies on toivonut nimenomaan tyttöä.

Poikien äidit näyttävät sen sijaan usein turhautuneilta kun paimentavat riehuvaa nico-petteriään...

Vierailija
37/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole oikein mielipidettä asiasta. Kummassakin sukupuolessa on kivat ja ärsyttävät piirteensä ja kummatkin voi kasvaa hankaliksi.

Vierailija
38/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat olemaan aikuisenakin läheisiä toisin kuin pojat. Muutenkin tytöt rauhallisempia.

Vierailija
39/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän olen todennut ihanien rauhallisten tyttöjeni kanssa kun katson miten kaverit tuskailevat poikiensa kanssa.

Eli minäkin vastaan että tyttöjä mulle kiitos.

Vierailija
40/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa, että hyvää päivää vaan!! itse en luopuisi lapsistani mistään hinnasta, mutta kyllä sitä tulee toivottua välillä olevan lapseton..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän