Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaikki lapsesi olisivat samaa sukupuolta, haluaisitko tyttöjä vai poikia?

Vierailija
10.06.2012 |

Ja miksi?

Itse ehkä tyttöjä. Tuntuu, että tyttöjen maailma on tutumpi ja tytöt myös usein aikuisena läheisempiä.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupojat ovat niin suloisia ja olisi kivaa olla nuorten miesten äiti :)

Vierailija
2/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikavauvat on jotenkin epäluonnollisia ja kasvettuaan isommiksi niistä tulee tyhmiä ja aggressiivisia apinoita. Tytöt on älykkäämpiä ja ihmismäisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikia sain.

Vierailija
4/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain poikia enkä voisi kuvitella mitään muuta :).

Vierailija
5/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä poika että tytär mutta jos pitäisi olla vain jompaakumpaa valitsisin pojat.

Poikien kautta tulee miesten maailmakin tutuksi, uskon että poikalasten vanhemmuus rikastaisi omaa elämää enemmän. Totta kyllä että pojat jäävät varmasti etäisemmäksi myöhemmin elämässä, ei heistä ole samalla lailla äidin kaveriksi aikuisena.

Ja sellainenkin pointti että kasvattajana uskon tekeväni suuremman palveluksen jälkipolville kun annan pojille mallin tasa-arvoisesta voimakkaasta naiskuvasta, kuin jos teen sen tytöille.

Vierailija
6/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulumaailmassa ongelmattomampia ja pääsääntöisesti sukurakkaampia kuin pojat.

Pikkulapsivaiheessa sukupuolilla ei olennaista eroa ole.

Vierailija
7/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään järkevää syytä. Minulla on molempia enkä kyllä allekirjoita sitä että tytöt automaattisesti olisivat läheisempiä kuin pojat. Tyttöjen maailma hyvinkin mutta itse tyttö ei välttämättä.

Vierailija
8/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molempia monta. Pienet pojat tosiaan ihania ja murrosiässä jotenkin mutkattomampia.

Ehkä siis kallistuisin poikien puoleen.

Vierailija
9/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omia persooniaan sitäpaitsi. Minusta sellaiset neljän-viiden siskoksen liittoumat ovat kyllä vahvoja ja läheisiä, olen vähän kadehtinut niitä kavereitani joilla on näin. Joten ehkä tyttöjä. Joskin poikien kanssa jotkut asiat ovat mutkattomampia :).

Vierailija
10/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tutkiskelen aivan rehellisesti sisintäni, niin on pakko vastata että tyttöjä mieluummin.

Vierailija
11/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikia sain.

näin minullakin :(

Vierailija
12/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näen itseni mahdollisena 1-2 tytön äitinä. Kai siksi kun olen nainen. Poika on vieraampi ajatus.

Vierailija
14/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kasvatuksesta kiinni. Monissa perheissä poikia ei ohjata hyvään käytökseen ja siksi poikalapsia on alettu vierastaa Suomessa.

Vierailija
15/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia on eikä sukupuolella niin väliä. Mutta jos pitäisi valita niin ehkä poikia. Elämä poikien kanssa on jotenkin kohtuullisen mutkatonta ja selkeää.

Vierailija
16/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin poikia.

Paljon helpommalla pääsee poikien kanssa.

He eivät taistele joka ikisestä asiasta.

Lapset on jo isoja, jopa aikuisia.

Vierailija
17/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen kanssa on helpompaa ja läheisempää.

Vierailija
18/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näen itseni mahdollisena 1-2 tytön äitinä. Kai siksi kun olen nainen. Poika on vieraampi ajatus.

...tuntui esikoisen kanssa aivan oudolta että miten minusta voi tulla poikalapsi kun olen itse tyttö. Pojan isä ei ollut kuvioissa mukana edes (siinähän sitä olisi sentään ollut näkyvissä mistä se miehuus tulee). Olin ihan että "miten tän kanssa ollaan?".

Mutta olen kiitollinen että sain pojan. Poikien maailma on tullut ymmärrettäväksi ja kiinnostavammaksi näin.

Ja tosiaan kuten monet ovat sanoneet, pikkulapsivaiheessa sukupuoli ei tee mitään oleellista eroa (toivottavasti!!) vanhemman ja lapsen suhteessa.

Vierailija
19/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen kanssa on jotenkin helpompaa. Eivät ole niin tapaturma-alttiita ja muutenkin pärjäävät elämässä paremmin. Pojista saa aina olla huolissaan.

Vierailija
20/86 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi valehtelematta vastata niin. Haluaisin nimenomaan tytön/tyttöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi