Enkeleitä, onko heitä?
Eli kysymys kuuluu: oletko nähnyt enkelin / enkeleitä?
Kerro kokemuksesi, minua kiinnostaa.
Itselläni ei ole kokemusta, mutta äitini kertoi, että joskus hänen lapsuudessaan hän oli vähällä jäädä auton alle,mutta joku kiskaisi/tönäisi hänet tieltä pois. Hän ei nähnyt ketään, mutta selkeästi hänet kiskaistiin pois auton edestä. Sen jälkeenä hän on ollut vakuuttunut, että hänellä on oma suojelusenkeli.
Itseäni kovasti kiinnostaa, mutta kokemuksia omasta elämästä ei ole.
Kommentit (39)
yksi joka saa jatkuvasti enkeliapua arjessa (viimeksi niinkin hullussa asiassa kuin käsittämättömästi kadonneen sohvatyynyn löytämisessä). Meillä esikoinen näki pienenä enkeleitä, oli reilut parivuotias kun ekan kerran nauroi ja vilkutteli ihastuneena jollekin jota tuijotti kotona hyvin kiinteästi. Kun kysyin että kuka siellä on, niin vastaus oli "enkeli". Joka kuulemma leikki ja nauroi.
Mutta ovat joka päivä mukana elämässäni. Auttavat kaikessa arkipäiväisessäkin. Enkelit auttavat, jos apua pyytää. Muuten he eivät saa ihmisen elämään tulla. Ei tarvitse mennä lootusasentoihin, voi ihan vaikka autoa ajaessaan pyytä apua enkeleiltä. Muista kiittää heitä, kun olet avun saanut.
enkeli voi auttaa sohvatyynyn etsimisessä?
jo monta päivää sitä etsinyt ja kysellyt lapsiltakin jos joku on sen johonkin vienyt, eikä mistään vaan löytynyt. Kysyin sitten yksi ilta turhautuneena enkeleiltä mistä sitä tyynyä voisi etsiä. Nukahtamisen kynnyksellä päähän tuli selvä kuva siitä missä se tyyny on, ja aamulla kun menin katsomaan niin siellähän se oli. Varsin hupaisaa mutta enkeliapua saa ihan arkisissakin asioissa kun vaan pyytää. Ja kuuntelee, se kuuntelemisen opettelu voi olla vaikeaa. :)
enkeli voi auttaa sohvatyynyn etsimisessä?
yhtäkkiä vaan muistit missä tyyny on. Anteeksi mutta ei vakuuta.
liittynyt millään tavalla tyynyn katoamiseen enkä nähnyt tilannetta jossa se katosi. Se päätyi paikkaan jossa sen ei todellakaan kuulunut missään tilanteessa olla. :)
yhtäkkiä vaan muistit missä tyyny on. Anteeksi mutta ei vakuuta.
Olen nähnyt. Näen joskus erään vanhemman uskovaisen naisen luona.
Haluaisin tietää miten pyydetään enkeleiltä apua, sitä en osaa..
80-luvulla otin kyytiin miesliftarin. Se, mitä puheltiin en muista mutta seuraava juttu jäi mieleen: Mies jäi aukealla paikalla pois kyydistä. Kun katsoin eteenpäin ja lähdin liikkeelle tuo liftari oli kadonnut. Edelleenkään en keksi selitystä, miten aukealla paikalla voi kadota. En yhtään epäile, etteikö kyseessä olisi ollut enkeli.
Mies 50v, insinööri.
siihen mitään kummia koukeroita tarvita. Pyydä apua, ihan vaan mielessäsi tai ääneen. Ole avoimin mielein, älä odota jotakin tiettyä vastausta vaan jatka puuhiasi. Joskus vastaus tulee heti, joskus myöhemmin, joskus ei lainkaan. Se voi olla millainen tahansa ja missä muodossa tahansa, ole siis valpas. Ja muista kiittää kun saat vastauksen. Tähänkin harjaantuu ajan kanssa, oppii olemaan odottamatta toivomiaan vastauksia.
Olen nähnyt. Näen joskus erään vanhemman uskovaisen naisen luona. Haluaisin tietää miten pyydetään enkeleiltä apua, sitä en osaa..
on ahdingossa. Että sitten ego pyytää eikä enkeli voi auttaa. No jaa, näinhän se elämässä aina menee. Hyvä tulee niitten luo joilla on hyvä jo valmiiksi. Joku löytää tyynynsä, mutta toista ei auteta vaikka joutuisi vuosikausia elämään helvetissä.
on ahdingossa. Että sitten ego pyytää eikä enkeli voi auttaa. No jaa, näinhän se elämässä aina menee. Hyvä tulee niitten luo joilla on hyvä jo valmiiksi. Joku löytää tyynynsä, mutta toista ei auteta vaikka joutuisi vuosikausia elämään helvetissä.
En tiedä tilanteestasi mutta me voimme saada
vinkkejä mitä tehdä vaikka toisen ihmisen kautta.
Olen yrittänyt auttaa yhtä ihmistä, kaiken avun ja
neuvot hän tyrmää eli ihmisen pitää itsensäkin jotain tehdä...
enkeliltä että saisin merkin että tässä kaikessa kamaluudessa on jotain järkeä. Jotkut ihmiset ilmeisesti saa valkoisia höyheniä merkeiksi enkeleiltä. Olisin ikionnellinen, jos jonkin sellaisen merkin saisin, jos enkelit eivät muuten halua minua auttaa.
Kerran pyysin edesmenneeltä mummultani
apua yhteen asiaan. Liittyi äitiini ja mummulaan.
Seuraavana iltana pyyntöni toteutui vaikka päivää
aikaisemmin asia oli päinvastoin vielä.
Mulla on niin paha olla. Enkelit auttakaa. Kiitos.
Ei enkeleitä saa pyytää apuun,raamattu kieltää.Mutta jos sellaista haluat tehdä niin ostapa ihmeessä itsellesi musta raamattu.Se kirja on täynnä enkeliloitsuja.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2012 klo 11:03"]
ne ei auta minua? Edes kun yritän auttaa itse itseäni? Miksi toisia autetaan, toisia ei? Voiko olla, että joku ihminen on tarkoitettu elämään maailmassa sillä lailla, että asiat menee aina pieleen? Että jossain kirjoissa lukee, että tuon ihmisen kuuluu tappaa itsensä, viis siitä yrittääkö se itse vastustella tai ei? Voiko tehdä mitään, jos olemassa tällainen kohtalo tms. suunnitelma? Niinhän jotkut väittävät, että ihminen valitsee etukäteen elämänsä.. Eikö sitä voi mitenkään muuttaa, jos on valinnut tuhoon tuomitun elämän?
[/quote]
Itselläni on enkelikokemus ja minua on autettu, mutta toisissa asioissa ei sitten yhtään. En oikeasti itsekkään tajua tätä systeemiä. Voimia sinulle kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2012 klo 12:17"]
[/quote]
Minulle apua tuli kun oli aivan kauheassa pulassa. Rukoile Jeesusta sillä enekelit ovat Jumalan palvelijoita.
Enkelitietäjiä paikalla? Pitääkö enkeliltä pyytää apua jollain tietyllä tavalla? Entä jos pyytää monta kertaa muttei saa apua, mitä siitä pitäisi ajatella?