Överklass fnask - uusi tittelini. Pitipä sekin kuulla. Kiitos
Kommentit (26)
Illalla ulkona ollessani sain ajatuksen käskeä/pyytää/toivoa entistä miesystävääni tekemään minulle palveluksen ja korjaamaan tekemiään vahinkoja. Hän tuli sinne, missä olin kavereitteni kanssa. Mä olin vihainen, tuli riitaa ja sain kuulla mm. nuo kertomani "arvonimet". Minä aloin tietysti itkeä ja sanoin, että hän on satuttanut minua, enkä ymmärrä, miksi. Mies sanoi, että on pahoillaan siitä, ja ettei hänen olisi tarvinnut tehdä niin ja että asiat olisivat ennallaan, jos en olisi alkanut kiukutella ja diivailla. Lähdin vain kävelemään kotiin, enkä ole vielä selittänyt mitään edes kavereilleni. Tiedän, että teksti on sekavaa, kunhan tässä purkaudun.
ap
Annoitko kuulla kunniansa?
Mies on naimisissa ja levitteli kuvia tutuilleen jne. jne. Kusipää mikä kusipää.
Ap:ta voisi keskusteluterapian lisäksi auttaa myös lääkitys.
ap
Ap:ta voisi keskusteluterapian lisäksi auttaa myös lääkitys.
Illalla ulkona ollessani sain ajatuksen käskeä/pyytää/toivoa entistä miesystävääni tekemään minulle palveluksen ja korjaamaan tekemiään vahinkoja. Hän tuli sinne, missä olin kavereitteni kanssa.
MITEN ajattelit raiskaajan siellä baarissa eilen illalla korjaavan seksuaalisella väkivaltarikoksella aiheuttamiaan vahinkoja?
Eikä se ihan noin paha juttu varmaan ollut, nuo on aika kovia sanoja.
ap
Illalla ulkona ollessani sain ajatuksen käskeä/pyytää/toivoa entistä miesystävääni tekemään minulle palveluksen ja korjaamaan tekemiään vahinkoja. Hän tuli sinne, missä olin kavereitteni kanssa.
MITEN ajattelit raiskaajan siellä baarissa eilen illalla korjaavan seksuaalisella väkivaltarikoksella aiheuttamiaan vahinkoja?
Kyllä sä vielä ymmärrät, että mokoma kukkoilija vain täyttää surullisen tyhjää elämäänsä noilla törttöilyillä. Kymmenen vuoden kuluttua tunnistat heidät jo kilometrin päästä.
että asioiden saaman käänteen vuoksi toivon, että otit neuvoista onkeesi ja kävit niissä sukupuolitautitesteissä.
t. 14
ja kahden lapsen äiti.
ap
Kyllä sä vielä ymmärrät, että mokoma kukkoilija vain täyttää surullisen tyhjää elämäänsä noilla törttöilyillä. Kymmenen vuoden kuluttua tunnistat heidät jo kilometrin päästä.
ap taisi kirjoitella jossain viestissä että on ollut naiivi mutta kasvanut kovasti.
Vaikuttaa siltä ettei ap ole vieläkään kovin "aikuinen" päätellen tästä tempauksestaan. Mitä kuvittelit tapahtuvan ? Micke silittelee sinua ja vannoo rakkauttaan ihailevien kavereidesi edessä ? Pyytää anteeksi ?
Valitan mutta en taida enää uskoa. Pakko olla provo. Kuka jäisi roikkumaan tuollaiseen menneeseen paskasuhteeseen.
Miehen perään en haikaile, todellakaan. Pyysin, että hän hävittäisi kaikki todisteet suhteesta. En tiedä, tekeekö niin. Luulisi, että hänkin on jo kyllästynyt. Ehkä se oli sellainen baari-illan sisuuntuminen, ehkä tyhmää ja liikaa toivottu, mutta hetken ajattelin, että jos mä pyydän, hän hävittää ne kuvat. Toivon niin.
ap
ap taisi kirjoitella jossain viestissä että on ollut naiivi mutta kasvanut kovasti. Vaikuttaa siltä ettei ap ole vieläkään kovin "aikuinen" päätellen tästä tempauksestaan. Mitä kuvittelit tapahtuvan ? Micke silittelee sinua ja vannoo rakkauttaan ihailevien kavereidesi edessä ? Pyytää anteeksi ? Valitan mutta en taida enää uskoa. Pakko olla provo. Kuka jäisi roikkumaan tuollaiseen menneeseen paskasuhteeseen.
Enkö roikukaan täällä tarpeeksi, kun multa on mennyt ohi?
:O
tuntemanne miehet (jotkut) tuolla tavalla, oikeasti? Käyttävät tuollaista kieltä? Vai onko tämä joku erikoistapaus?
ap
että oman tuttavapiirini miehiltä en ole milloinkaan kuullut mitään noin esineellistävää puhetta. Mieheni kanssa yritämme kasvattaa täällä kahta tyttölasta, joten ihan heidän kehittyvää omanarvontuntoaan ajatellen tuollaiset puheet siivotaan lähipiiristä hyvin nopeasti.
tuntemanne miehet (jotkut) tuolla tavalla, oikeasti? Käyttävät tuollaista kieltä? Vai onko tämä joku erikoistapaus? ap
On miehiä, jotka kutsuvat jopa omia vaimojaan huoriksi. Omani ei onneksi ole sellainen ja jos olisi, olisi entinen.
ole todellakaan tavallista puhetta keneltäkään. Mutta miehen esineellistävä asennehan tuli jo esille aikaisemmin, kun vertasi naisiaan ferrareihin ja volvoihin. Aika paljon kertoo hyypiöstä. Pysy kaukana siitä.
ja ajattelit sä mitä tahansa itsestäsi, sä olet sille nainen, jota se kävi panemassa. Hyvä tausta lisää tietysti miehen kiinnostusta ja kiihotusta, mutta lopputulos on sama.
joka vastailee itsekseen, vähän niin kuin se Petri-Maria-hullu?
Niin muuttui ääni kellossa. Isin pikku prinsessa on kuulemma pelkkä eliittiperse. Ja mä en edes tiennyt, että se osaa tuollaisia sanoja.
ap