Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jarna = uusi Linda.

Vierailija
09.06.2012 |

Hohhoijakkaa näitä julkisuudenkipeitä ihmisiä, jotka jaksavat päivästä toiseen kirjoitella itsestään juttuja nettifoorumeille. Pitäisi ylläpidon bannata nämä tyypit, joiden aloittamien aiheiden otsikossa on yllättäen aina yksi ja sama nimi. Ei vaadi pitkää matikkaa ymmärtääkseen kuka pitää pinnalla tietyn leidin asioita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mainostaako Linda Lampenius täällä blogiaan vai mitähittoa?

Vierailija
2/7 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kiinnostaa :)

Jarnan blogi on kiva, ihanaa, että nelikymppinenkin bloggaa jostain muusta kuin puumailusta ja lonkkakolotuksista tai avioerosta. Linda ei kiinnosta kyllä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lonkkakolotuksista?? Ne kuuluvat kasikymppisille. Huvittaa nuorempien ihmisten käsitys nelikymppisuudestä, se kun tulee pirun äkkiä vastaa heti kun on täyttänyt 30. Usko tai älä :)

mikä kiinnostaa :)

Jarnan blogi on kiva, ihanaa, että nelikymppinenkin bloggaa jostain muusta kuin puumailusta ja lonkkakolotuksista tai avioerosta. Linda ei kiinnosta kyllä yhtään.

Vierailija
4/7 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuka on Linda?

Vierailija
5/7 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lonkkakolotuksista?? Ne kuuluvat kasikymppisille. Huvittaa nuorempien ihmisten käsitys nelikymppisuudestä, se kun tulee pirun äkkiä vastaa heti kun on täyttänyt 30. Usko tai älä :)

Uskon hyvin, kun olen itse jo 40+ ja seurailen ikätoverieni blogeja. Aika harvat kasikymppiset bloggaa, olivat yli nelikymppisiä, kun vic20 kotitietokoneet tulivat yleisemmin käyttöön, eikä netistä oltu kuultukaan, usko tai älä.

Vierailija
6/7 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon hyvin, kun olen itse jo 40+ ja seurailen ikätoverieni blogeja. Aika harvat kasikymppiset bloggaa, olivat yli nelikymppisiä, kun vic20 kotitietokoneet tulivat yleisemmin käyttöön, eikä netistä oltu kuultukaan, usko tai älä.

Vierailija
7/7 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja polvet naksuu. Joskus jopa bloggaan kolotuksista.