Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikollinen. Kelpaisinko sulle? M24

Vierailija
09.06.2012 |

Olen rikollinen. Tienaan erilaisilla rikoksilla n.3000 euroa viikossa eli jotain 10-12 000 euroa kk. Käyn kyllä töissäkin, ettei verottaja saa liikaa vihiä. Rahat pesen jos tarvetta. En täs kerro et miten. Ei sitä nyt voi ajella 4L koneen omaavalla autolla, eikä käydä töissä. Olisi vähä liian läpinäkyvää. Alotin rikokset joskus ala-asteella jo, tai itseasiassa muistan kun joskus 5 vuotiaana pöllin äidiltä 100 markkaa ja ostin karkkia koko rahalla. Oon aika paatunu mitä tulee yhteiskuntaan ja ihmisten kunnioittamiseen. Eli siis en kunnioita. Sossussa ei oo koskaan tarvinnut käydä. Suurin osa rikollisista on ihan pellejä narkkareita, mutta ne jotka ei oo on todella hyvässä asemassa taloudellisesti. Mulla on luger kaapissa varmuuden vuoksi. Kerran olin 7 päivää linnassa ihan vaan siks ku halusin käydä kattomas millasta siellä on. Tosin en kerroksille päässy, mut matkasellissä kävin. Lähinnä vitun tylsää. Eikä se kyllä mikään hotelli ole, sen voin sanoa.

Tyttöystävää ei ole ollut koskaan, avoimia suhteita kylläkin. Vaikee löytää ns. "pahaa-tyttöä" joka ei olisi vitun tyhmä narkki.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin on lapsia,onko se este sulle? Sporttiautoon tosin ei perhe mahdu,et voidaanko ostaa farmarikin? Vastaa ketjuun jos kiinnostaa..:)

Vierailija
2/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on päässä jotain todella viturallaan, jos vapaaehtoisesti elät elämääsi niin että satutat muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kunnioittaa sinua, etkä varmaan sinäkään minua. Jos ei ole kunnioitusta, ei ole mitään.

Vierailija
4/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesta syystä:

a) en uskaltaisi, pelkäsin jatkuvasti omasta ja sinun puolestasi. pelko on aika kuluttava tunne.

b) en usko, että voisit olla hyvällä ja rakentavalla tavalla poikakaveri/puoliso vakaassa parisuhteessa, tekstisi valossa kuulostat melko antisosiaaliselta tapaukselta. en haluaisi lapsia kanssasi.

Vierailija
5/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja melko lapsellinenkin olet.

Vierailija
6/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nuori.

Vierailija
7/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vittu tuontasoista, niin et vittu kelpaa. Sä olet vittu roskasakkia.

Vierailija
8/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tn ruma ja tyhmä

Vierailija
9/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tottuneet olemaan raiskaajien, pedofiilien ja muiden rikollisten kanssa. Pistä sähköpostia niin ottavat nopeasti yhteyttä.

Vierailija
10/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta sataa tuhatta/miljoonaa sulla on säästössä vai oletko sittenkin samanlainen luuseri kuin "työympäristösi" ja kulutat kaiken elämällä hetkessä?

Vierailija
11/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma arvomaailmani on todella kaukana sinun arvoistasi. Arvostan rehellisyyttä, koulutusta ja sivistystä, kunnon yhteiskuntakelpoista elämää. Tavaralla ja rahalla on toissijainen merkitys. Moraalisi tuntuu olevan löyhä, joten et tule löytämään hyvää naista koskaan. Tyhjäpää silikoni-blondi saattaisi vaikuttua sinunkaltaisestasi miehestä.

Vierailija
12/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan saman kuukaudessa kuin sinä viikossa. Mieheni sitäkin vähemmän. Raha ei korvaisi sitä menetystä, mikä elämäntavassa tulisi.

Olen itsekin entinen rikollinen, koskaan minua ei tuomittu. Päätin kuitenkin, että haluan elää yhteiskunnassa, en sen ulkopuolella. Rikosten tekeminen ammattina rajoittaa elämää erittäin paljon sosiaalisesti, en mistään hinnasta vaihtaisi nykyistä taviselämääni siihen.

Olen onnellinen, kun minun ei tarvitse salata, pelätä tai pelata. Olen henkisesti vapaa. Saan olla avoin, ystävystyä. Minun ei tarvitse varoa sanojani tai tekojani.

On aika, jolloin olisit saattanut kelvata, mutta enää et.

Vierailija
13/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet sitten sattuisi olemaan oikein todella todella söpö! :D

N23

Vierailija
14/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein lämpene rikollisille tienesteille. Eihän siitä tarvi jäädä kuin kerran kiinni, niin korvaukset on sellaisia että saa kituuttaa lopun elämäänsä. Tulis liikaa ressiä. En uskaltais myöskään hankkia lapsia kanssasi, kun ei tiedä jos joudut pitkäksi aikaa linnaan ja joutuu yksinhuoltajaksi. Ei mua tosiaan taitais kiinnostaa, edes noiden rahojen kanssa. Ja todennäköisestihän ne rahat on vielä ansaittu aiheuttamalla jollain tavalla kärsimystä muille.

Vierailija
15/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein lämpene rikollisille tienesteille. Eihän siitä tarvi jäädä kuin kerran kiinni, niin korvaukset on sellaisia että saa kituuttaa lopun elämäänsä. Tulis liikaa ressiä. En uskaltais myöskään hankkia lapsia kanssasi, kun ei tiedä jos joudut pitkäksi aikaa linnaan ja joutuu yksinhuoltajaksi. Ei mua tosiaan taitais kiinnostaa, edes noiden rahojen kanssa. Ja todennäköisestihän ne rahat on vielä ansaittu aiheuttamalla jollain tavalla kärsimystä muille.

Vierailija
16/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaisi. Häpeäisin sinua, koska en tiedä mitään säälittävämpää kuin varastelu. Sääli taas on sairautta ja kukaan ei halua olla sairas koko ajan :)

Vierailija
17/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomioidaan mm. vankilavuosien ansionmenetykset ja tuomioihin liittyvät korvaukset. Pitkän aikavälin keskimääräiset kuukausitulosi ovat siis todennäköisesti paljon vähemmän kuin tuo täällä ilmoittamasi.

Mutta vaikka tienaisit miljoonan puhtaana käteen, et kelpaisi minulle. Parisuhteessa tärkein asia on se, että pystyn ehdottomasti luottamaan kumppaniini. Sinä et ole ammattisikaan puolesta luotettava (saatat joutua vankilaan milloin tahansa ja läheisesi voivat joutua vuoksesi pulaan, vaikka et itse sitä haluaisi. Pahoin pelkään lisäksi, että et osaisi käsitellä ristiriitatilanteita rakentavasti etkä luopua omasta edustasi yhteisen edun nimissä siten, kuin toimivassa suhteessa on osattava tehdä. Epäilen, että sinulla on puutteita myös pitkäjänteisyydessä, tai sitten ylikorostunut tarve ottaa liian suuria riskejä, tai sekä että. Kumpikaan piirre ei ole sellainen, jonka voisin hyväksyä omalle kumppanilleni.

Mutta yksi takaportti on. Jos tuosta nouset, järjestät elämäsi kuntoon ja opettelet yhteiskuntakelpoiseksi, lakia ja järjestystä kunnioittavaksi ihmiseksi, hoidatat psyykkiset epätasapainopisteesi esim. terapiassa jne., ja pyrit hyvittämään tai korjaamaan mahdollisimman monia tekemistäsi rikoksista suoraan uhreillesi, arvostan sinua enemmän kuin useimpia tuntemiani miehiä. Se olisi paljon kovempi saavutus kuin elää normaalia "kunnon" elämää hyvistä asemista lähteneenä.

Vierailija
18/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mitä en ole), arvelen kuitenkin, että arvomaailmamme eivät kohtaisi ja siitä tulisi se suhteen este. Eli arvelen, että laskelmoivuus ja tietynlainen kylmyys näkyisivät persoonassasi sen verran tai sitten et antaisi suhteeseen itsestäsi sen verran, että seurustelusuhde sellaisen normaalin, mukavan ja lämpimän naisen kanssa ei tulisi kyseeseen.

Mutta seurustelu voisi tulla kyseeseen jonkun rahaa arvostavan pyrkyrityypin kanssa. Enkä edes voi sanoa, etteikö tuollaisesta voisi löytyä ihan tarpeeksi hyvää seurustelusuhdetta. Itse vaan arvostan sitä, että toinen voi olla suhteessa oma itsensä ja avoin siitä, kuka on. Mutta onhan mafioosotkin suhteissa, eipä se rikollisuus heitä estä.:)

Vierailija
19/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sillä kannalla, että lakia pitää noudattaa. Mutta JOS nyt sitten sattuisikin hairahtamaan rikollisille teille, niin sitten se rikos pitää olla sitä luokkaa että pystyy karistamaan Suomen pölyt kannoiltaan ja elämään jossain mukavammassa ilmanalassa koko loppuikänsä ilman huolia.

Tuollaisesta pikku näpertelystä, jota sinä harrastat, ei tule kuin paha mieli.

Vierailija
20/27 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikää ei otettaisi, voisin ihan hyvin sinut kelpuuttaa. Tosin kaikkihan riippuisi keskinäisestä kemiasta ja miten meillä kolahtaisi.

Taustasi ei minua välttämättä häiritsisi, kysehän kuitenkin on pelkästään vain rahasta, ei ihmisten fyysisestä satuttamisesta jota en sietäisi

Rehellisyytesi, se että tuon kaiken voit tunnustaa täällä ja etenkin itsellesi kertoo myös siitä, että uskallat ottaa tietyllä tavalla syyt niskoillesi, et pelkurimaisesti syytä ympäröivää maailmaa tilanteestasi vaan olet itse valinnut tapasi elää ja pysyt sen valinnan takana.

Ja eittämättä toki rentut aina viehättävät..=)

Yksi tapa elää tuokin ja pieni osa minusta kadehtii sinua..

t. se kiltti nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä