Äitejä Kuopiosta? :)
Täällä kaivattaisiin kipeästi tuttavuuksia/ystävää Kuopiosta, kun muuttoa ollaan sinne 10 kk ikäisen tytön kanssa paraikaa tekemässä, eikä tunneta sukulaisten lisäksi yhtä ainuttakaan ihmistä.
Olis ihan huippua löytää äiti-ihmisistä mukavaa seuraa, kun sieltä pikkukaupungistakaan mistä muutan sitä ei juurikaan löytynyt.
Ite olen siis 19, kohta 20. Ihan kaikenikäisten äitien seura kaikenikäisten lastensa kanssa käy! :)
Kommentit (16)
Hei! :)
Täällä olisi yksi tulevä mama Kuopiosta vm.84 :)
Kaipailen äiti-ihmisistä mukavaa seuraa ikään katsomatta :) Syyskuun loppuun/lokakuun alkuun odotan esikoistani. Saa ottaa yhteyttä keltasiipi_84@hotmail.com, uudet ystävät/tuttavuudet tervetulleita :))
Täällä myös seuraa kaipailee 27 vuotias äiti-ihminen sekä nyt 5vk ikäinen tyttö. Ei olla vielä pitkään Kuopiossa asuttu joten tuttavat on vähissä. Viestiä saa laittaa lilalily85@gmail.com
Mulla on 9 kuukauden ikäinen tyttö, mukava olis tutustua kun en täältä muita äitejä tunne. 22 vuotias oon. :)
...Äiti ja kuopiolainen myös :) Ollaan ensi kuussa muuttamassa Keski-suomesta Kuopioon ja Marraskuussa syntyy esikoinen! Voin suoraan sanoa, etten tunne kaupunkia enkä yhtään siellä asuvaa ihmistä, joten seuraa voisin kaipailla muista äideistä! Ikää löytyy 20v.
täällä kans ilmoittautuisi 23 vuotias tuleva äippä joka kaipailisi seuraa äiti ihmisistä . Esikoista ootellaan syntyväksi syyskuun alussa . yhteyttä saa ottaa sähköpostina osoitteeseen ooona _s@hotmail.com taikka sit täällä:-)
Mulle voi kanssa laitella s-postia minnat91@hotmail.com. Esikoisen laskettu aika marraskuussa ja ikää löytyy 21v. Seura samanikäsistä tulevista äideistä ois mukava! :)
Täällä myös uusia tuttavuuksia/kamuja haen toisista äideistä Kuopion alueelta,miksei kauempaakin:)
Olen30v> alakoulu ikäisen lapsen äityli ja toista lasta odotan,laskettu aika olisi tämän vuoden lopulla.Yhteyksiin, nuoret ja vanhemmatkin äidit:)
Hei!
Täällä 26v äiti Kuopion maaseudulta. Perheeseeni kuuluu mies ja tytöt 1v4kk ja 1kk. Äitikavereita ei ole vielä montaakaan, joten mielelläni tutustuisin muihinkin tämän alueen äiteihin.
Pistäkäähän sähköpostia osoitteeseen haiducii(AT)live.fi, niin tutustutaan. :)
täällä olisi kuopiosta 2kk ikäisen pojan äiti, itse olen 20v:)
Täällä kans yksi Kuopiolainen 23v äiti vailla lenkkeily ja kahvittelu seuraa. Itsellä poika reilu 7kk ja keväällä tulossa toinen lapsukainen.
Täällä olisi myös yksi kuopiolainen äiti, 21v ikää. Kotoa löytyy 2v 4kk poikanen ja toista lasta odotetaan toukokuulle saapuvaksi. Vertaistukea olisi ihana saada, yhteyttä voi ottaa hymyhiekka@luukku.com :)
Täällä kolmekymppinen 10kk pojan äiti, joka myös mielellään tutustuisi Kuopion alueen äiteihin :)
Postia voi laittaa osoitteeseen nannaz(AT)luukku.com
Täälläkin kaivataan lenkkeily / kahvittelu tms seuraa. :) Itse olen 25v. ja kotoa löytyy 5 v, 4 v ja 3 vko ikäiset lapset.
Viestiä voipi laittaa katja.suhonen88@gmail.com!
Moi, täällä myös 26v. äiti Kuopiosta. Poika syntyi loppuvuodesta, hän on 2kk. Mielellään vaihtaisin kuulumisia muiden paikallisten äitien kanssa, ystävilläni ei juurikaan ole lapsia vielä. Osoitteeni on sinim21(at)luukku.com, kirjoitelkaa! :)
Täällä olis 23 vuotias 5kk vanhan typyn äiti:-) aikalailla taitaa illa meidän lapset saman ikäisiä mun laskujen mukaan :-) missäs päin kuopiota asut?10
Hei :)
En asu kuopiossa, mutta tässä aika lähellä ja tulee siellä kuopiossa jonkinverran käytyä :) Olen iältäni miltei 19 ja kohta 1.5 vuotiaan tytön äiti :)
Olen jo kauan yrittänyt löytää ystävää äiti ihmisistä :)
Olisi todella mukavaa jos laittelisit minulle s-postia :) r-pula@hotmail.com