Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monessako vuodessa luit itsesi maisteriksi?

Vierailija
08.06.2012 |

Mulla meni tasan 5 vuotta. Tuosta ajasta viimeiset 1,5 vuotta olin täysipäiväisesti töissä ja sinä aikana tein enää grandun ja suoritin 2 viimeistä tenttiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM, saksan kääntäminen ja tulkkaus

Vierailija
22/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töiden ja perheen ohella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viimeiset pari vuotta olin osa-aikatyössä + minulla oli pieni lapsi, jonka kanssa halusin myös viettää aikaa enkä edes yrittänyt valmistua nopeasti.

Mutta luvattoman kauan meni silti, opintorahakin loppu kesken kaiken.

Vierailija
24/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä kaikki nuoria, kun muistaavat tämmöiset... Mitähän mulla meni, ehkä 4,5 vuotta, josta viimeiset puoli vuotta olin täyspäiväisesti töissä + toisessa työssä.

Sen sentään muistan, että olin 22 v., kun sain maisterin paperit.

Vierailija
25/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalisti opiskelet niin taatusti olet neljässä vuodessa olet valmis. Verrataan nyt esim. kätilön tutkintoon. Opiskelu kestää vähintään 4½v etkä pysty avoimessa suorittamaan etukäteen kursseja etkä kyllä pysty tekemään kesken opintojen paria vuotta töitä, muuten suoritukset vanhentuvat ja tiput muutenkin kelkasta. Onko maisteri opiskelijat näitä elämäntapa opiskelijoita?

Vierailija
26/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo1sta 2 vuotta olin osa-aikaisessa työssä koulutusta vastaamattomalla alalla, ns. hanttihommissa.

Vierailija
27/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä joitain kursseja kätilöopiskelijakin voi tehdä etukäteen avoimessa AMK:ssa (toki ei mitään kokonaisia opintokokonaisuuksia).

Tuo 10 vuoden kurssien vanheneminen koskee muuten nykyään ihan samalla tavalla sekä AMK:ta että yliopistoa.

t. kätilöopiskelija, joka on välillä pitänyt vuoden taukoa opinnoista ilman mitään ongelmia

Jos normaalisti opiskelet niin taatusti olet neljässä vuodessa olet valmis. Verrataan nyt esim. kätilön tutkintoon. Opiskelu kestää vähintään 4½v etkä pysty avoimessa suorittamaan etukäteen kursseja etkä kyllä pysty tekemään kesken opintojen paria vuotta töitä, muuten suoritukset vanhentuvat ja tiput muutenkin kelkasta. Onko maisteri opiskelijat näitä elämäntapa opiskelijoita?

Vierailija
28/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin neljä ekaa opiskeluvuotta 30-50h/vk töissä, vikan vuoden raskaana ja synnytin:) gradun loppumetrit tein äitiyslomalla, ja maisterin paperit oli taskussa 23-vuotiaana.

Vierailija
29/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä tuotakin tutkintoa hehkutetaan? Jos normaalisti opiskelet niin taatusti olet neljässä vuodessa olet valmis. Verrataan nyt esim. kätilön tutkintoon. Opiskelu kestää vähintään 4½v etkä pysty avoimessa suorittamaan etukäteen kursseja etkä kyllä pysty tekemään kesken opintojen paria vuotta töitä, muuten suoritukset vanhentuvat ja tiput muutenkin kelkasta. Onko maisteri opiskelijat näitä elämäntapa opiskelijoita?

Kun tässä ei ole sitä mitenkään eritelty ja harva on edes kertonut. Kyllähän yli opistosta kukatahansa valmistuu kun siellä on niin helvetinhelppoa niin maisteri paperit saa miten tyhmä tahansa. Kannattaa mennä sinne maisteri kouluun katsomaan, niin saat sinäkin maisteri tutkinnon varmasti alle vuodessa.

Vierailija
30/30 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana opiskeleuvuotena saimme kolmannen lapsemme ja kaksi viimeistä opiskeluvuotta tein töitä muutaman kymmenen tuntia viikossa opintojen ohessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä