Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Magneettikuvaus, miten siitä selviää?

Vierailija
08.06.2012 |

Ensi viikolla olisi aika, selkää kuvataan. Mulla on kaksi asiaa jotka aiheuttaa jo etukäteen paniikkia. Eka on se että miten ihmeessä pystyn olemaan paikoillaan mahdollisesti 40 minuuttia? Siis makaamaan tasaisella ja kovalla? alustalla kun en edes kotona pysty olemaan maton päällä yli minuuttia kun kivut muuttuu aika ikäviksi :( Mulla on tietty kohta tuossa selässä, alhaalla jota aina tuen mahdollisuuksien mukaan. Nyt ei ilmeisesti saa mitään tukea, tyynyä yms. selkää tukemaan? Vai saako?

Ja sitten se laitteen koko!!! Kauheen pieni "putki" jossa pitäisi olla :( Tuntuu että en voi mitenkään selvitä ahdistuksen tunteesta... Rauhottavia en kuitenkaan haluaisi ottaa kun särkylääkkeitäkin pitää ottaa ylimääräisiä.

Vielä yksi juttu. Mitään metallista yms. ei ilmeisesti saisi olla kropassa? Mä en ole nyt täysin varma että minkälaisia klipsejä mulle laitettiin vatsan seudulle viimeksi kun olen ollut leikattavana. Entä jos sisuksissa olisikin jotain "ylimääräistä" ja siitä ei tiedettäisi etukäteen mitään. Mitä tapahtuisi kun laite on päällä ja olet putkessa? Tietääkö ne varmasti tuol sairaalassa jossa toimenpide on tehty että miten on ommeltu ja mitä laitettu mihinkin kohtaan, jos soitan sinne?

Kiitos oikein paljon jos vastaat!!!!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 6 v lapsikin kesti sen, miksi ei aikuinen?

Vierailija
22/23 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:45"]

Miksi nostaa ikivanha ketju? Tuskin asia on aloittajalle enää ajankoe

[/quote]

Etkö muka havainnut piilomainosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö samassa magneettikuvassa sekä pää että kaulanikamat? Mulla pitäisi tutkia kummatkin eli riittääkö yksi kuva vai pitääkö kaulanikamista ottaa pään lisäksi erillinen kuva?2