Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en halua elää

Vierailija
08.06.2012 |

en halua elää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Miestä? Vanhempia?

Vierailija
2/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

let's fucking die

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

let's fucking die

joo :(

Vierailija
4/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei halua elää voi olla olemassa muuten vain. Älä eläydy siihen tunteeseen että et halua elää. Anna ajan kulua, vaikka kaksi viikkoa. Löydät kyllä langanpäästä kiinni sinäkin.

Vierailija
5/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on paremmin?

Vierailija
6/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua elää.

Vaikka sinusta nyt tuntuisi masentuneelta ja epätoivoiselta, niin se ei ole kuitenkaan koko totuus: kaikesta vaikeasta, synkästä tai epätoivoisesta huolimatta sinä itse olet RAKAS ja ARVOKAS ihminen! Vaikka elämäsi tuntuisi arvottomalta, niin tosiasiassa kukaan ei voi korvata juuri sinun persoonaasi ja olemassaoloasi tässä maailmassa :) SINÄ, juuri sinä, olet ainutlaatuinen ja ihmeellinen. - On olemassa toivoa ja Rakkautta, joka kestää ja voi kantaa sinunkin elämääsi. Ota vastaan sitä toivoa, jota tässä pieness videossa tuodaan ihan jokaisen ulottuville: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
7/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole silti tyhmä. kaiken maailman uskonnot vaan sotkee asioita entisestään tai sitten pimahdan lopullisesti. Mitä järkeä on elää pimahtaneena?

Vierailija
8/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen epätoivoinen en ole silti tyhmä. kaiken maailman uskonnot vaan sotkee asioita entisestään tai sitten pimahdan lopullisesti. Mitä järkeä on elää pimahtaneena?

antaa sulle "kaiken maailman" uskontoja, vaan haluaisin antaa sulle sellaista toivoa, joka on antanut mulle voimaa elää kaiken epätoivonkin keskellä :) Sitä toivoa kuvasin muutamalla sanalla tuossa viestissä (jossa oli lopussa linkki). - Ja muuten... mä olen vilpittömästi sitä mieltä, että uskonnot ovat aivan eri asia kuin sinuakin rakastava Kristus, joka tahtoisi sinunkin ELÄVÄN, ei kuolevan ja menettävän sitä hyvää, joka on sinua varten tässä elämässä :)

Vierailija
9/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua elää.

Mitä sitä siinä kitumaan.

Vierailija
10/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa sulle "kaiken maailman" uskontoja, vaan haluaisin antaa sulle sellaista toivoa, joka on antanut mulle voimaa elää kaiken epätoivonkin keskellä :) Sitä toivoa kuvasin muutamalla sanalla tuossa viestissä (jossa oli lopussa linkki). - Ja muuten... mä olen vilpittömästi sitä mieltä, että uskonnot ovat aivan eri asia kuin sinuakin rakastava Kristus, joka tahtoisi sinunkin ELÄVÄN, ei kuolevan ja menettävän sitä hyvää, joka on sinua varten tässä elämässä :)

Mistä näitä hulluja uskovaisia oikein tulee. Olette vammaisia ja kehityksen tiellä.