Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kykene deittailemaan ikäisiäni poikia.

Vierailija
08.06.2012 |

Nyt vasta nään huoran maineen vaikeuden.

Tuntuu et Suomi on niin pieni maa, et vaikka täällä muuttais minnekkä, niin joku tulee aikuisena muuttamaan sinne paikkakunnalle kanssa ja jotain.

Mä sain sen maineen joskus ihan turhaan 21 000 henkilön paikkakunnalla ja koko sen paikkakunnan nuoriso tietää mikä "oon" naisiani! Eli yhet vittupäät tuhos tahallaan mun elämän. Mun mielenterveys on ihan kuralla ja kaikkee oikeesti, en käyttäydy kuin normit nuoret oon vähän häiriintyny, arka, syrjäytyny jnejnejne...

NE PASKAT PILAS MUN ELÄMÄN. KIITOS SIITÄ. TOI ON VÄHÄN ERILLAISTA KIUSAAMISTA KUIN VAIKKA ET HAUKKUU LÄSKIKSI , SILLÄ LÄSKI VOI ESIM. TEHDÄ SILLE ASIALLE JOTAIN ELI LAIHDUTTAA JA SIT ILMESTYYKI PAIKALLE KAUNOTTARENA ! MUT HEI HUORA , NIIN KERRAN HUORA ON AINA HUORA ...

Ja onko välii ees _ muita katsottuna _ ootko oikeesti huora vai et? molemmilla sama maine. joten?

Sen takia mä 18v tyttö deittailenki nyt sit 30v miestä. Joka kiikuttaa mua ravintoloihin, hieno koti, varakas työ, upea auto jne... on sivistynyt ym. Ja joka osaa rakastaa mua !! joskus tuun ehkä katumaan, etten mä elänyt tätä bailaus aikaa ja deittailut ikäisiäni komeita kundeja, vaikka on kolmekymppinenkin komea tai vaikka viiskymppinen, mutta tiedätte mitä tarkoitan ... sit kun oon elämäni päässä sillon ehkä kadun ... mut vika on siinä, etten mä saanut lupaa elää! vaan mua kiristettiin henkisellä väkivallalla joka ajoi lähes laitoshoitoon!

Tälläinen avautuminen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi