Paljonko olette painaneet alkuraskaudessa ja lopussa?
Kommentit (43)
ekassa 63 -> 78 tippui takaisin ennen kakkosen odotuksen alkua (7kk)
tokassa 63 -> 72
nyt toinenkin jo 3v ja omapaino 59
Pakko vielä mainita, että sairaalasta lähtiessä 56 ja jälkitarkastuksessa (ja siitä monta vuotta eteenpäin) 49 kg.
Nykyään 51 (lapsi jo teini-ikäinen). Eli itse ainakin LAIHDUIN pysyvästi raskauden seurauksena. Kulinaristi ja herkkupeppu olen, joten ihan "luonnollisesti" tämä kaikki painonvaihtelu tapahtui.
Tällä hetkellä 76,8 kun synnytyksestä 7 kk aikaa. Toivottavasti lähtee sen verran kiloja että pääsisin alle 70 kg. Pituus 174.
miksi ihmeessä ne laittoi mulle kaksi keittolautasta! En jaksanut häthätään syödä kuin sen yhden leipineen+salaatteineen. Tajusin, että ne varmaan laittoi ruokamäärän mun synnytyspainon mukaan. :D Heti kun vauva oli pihalla, mun ruokahalu normalisoitui. Jestas että söinkin paljon raskaana ollessa... Enkä edes epäterveellisesti.
Tällä hetkellä 76,8 kun synnytyksestä 7 kk aikaa. Toivottavasti lähtee sen verran kiloja että pääsisin alle 70 kg. Pituus 174.
alussa 118kg lopussa 131kg, nyt 1,5 vuotta synnytyksestä paino 114kg. Olen 160cm.
Raskaus meni hyvin, synnytys imukupilla. Näin jälkeenpäin mietittynä päästiin kyllä helpolla vaaroihin nähden.
Kolme raskautta.
*rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*
49kg -> 58kg
48kg -> 59kg
48kg -> 57kg
Aika tasasen tappavaa...
Päätin, etten ikinä halua painaa yli 80 kiloa, joten olin onneni kukkuloilla kun tuntia ennen synnärille lähtöä vaaka näytti 79,9 :D
58 kiloa ja nyt kuus viikkoa synnytyksestä olen 47 kiloa :)
Mulla lähes sama, lähtöpaino 50 kg, loppuvaiheessa painoin 56 ja nyt 47. Jouduin dieetille raskaudenaikaisen diabeteksen takia, mikä selittänee pienehkön painonnousun.
lähtöpaino 56 kiloa, loppupaino 88kg. Toisessa raskaudessa lähtöpaino 78kg, loppupaino 99kg.
Nyt lapset koulussa ja eskarissa, painoa on 91 kg.
Joo, ei kannata tehdä lapsia, menee kroppa pilalle. Lopetin tosin myös tupakanpolton, eli varmaan sekin vaikuttaa, kun sen tilalle on tullut aamupala, kaksi ateriaa päivässä ja iltapala. Ennen en syönyt edes joka päivä.
olin 24-vuotias kun sain lapseni.
Mihinköhän tässä vielä joutuu. Mä olen päättänyt ettei paino saa nousta yli 80kg, millaköhän senkin sitten estää... Ajatuksenakin aivan sietämätön että painaisin niin paljon, tuossa lähtöpainossakin oli ihan tarpeeksi kestämistä, sen verran on tullut kiloja parina viime vuotena.
Nyt RV15 ja paino 67kg, sama kuin ennen raskautta, BMI 25.
lähtöpaino 57kg, loppu 71kg. Tokassa lähtöpaino 58kg, loppu 70kg.
Eka 62->79
Toka 66->79
Kolmas 69->79
Nyt, kun kuopus on neljä, painan taas 61-62kg. Pituus 168 ja ikä 39v
Mihinköhän tässä vielä joutuu. Mä olen päättänyt ettei paino saa nousta yli 80kg, millaköhän senkin sitten estää... Ajatuksenakin aivan sietämätön että painaisin niin paljon, tuossa lähtöpainossakin oli ihan tarpeeksi kestämistä, sen verran on tullut kiloja parina viime vuotena.
Nyt RV15 ja paino 67kg, sama kuin ennen raskautta, BMI 25.
Hei ei se ole ajatuksena sietämätön, koska se häviää kuitenkin synnytyksen jälkeen! Se on vain väliaikaista, no panic! :)
Ei oo tosissaan raskaana, jos ei sitä kropasta huomaa :D Miten jollekin hoikkeliinille voi tulla vain jotain 5 kiloa???? Ekassa oli alussa 65, lopussa 89. Vuosi meni päästä lähtöpainoon. Nyt taas alussa 70(?) ja nyt viikolla 17 on 75. Vielä ehtii siis kertyä ja loppuelämä aikaa laihduttaa, ellei loppu tuu synnytysosastolla.