Millainen strap-on teillä käytössä?
Näitä strappejä kun on miltei joka lähtöön, kaikenlaisia ja erilaisia. Myös sellaisia,
jotka huomioivat erikseen naisen joka sitä mieheensä käyttää.
Meillä on käytössä ihan "normaali" malli, harness eli se itse vyö, johon saa kiinnitettyä eri kokoisia tekokulleja.
Tähän meidän vyöhön saa laitettua myös pienoisen vibran (vyössä on pienoinen "tasku" sen tekokullin kiinnityksen kohdalla), joka hieroo naisen häpyluun kohdilta, antaen näin naiselle oman säväyksensä.
Tosin, naiseni ei tätä vibraa kovinkaan usein käytä, koska hän saa oman kiihotuksensa ja omaa nautintoaan jo pelkästään siitä, kun näkee minun nauttivan siitä, että hän minua nai, kun työntelen peppuani halukkaasti häntä vastaan :-)
Joka tapauksessa, on se vaan niin tosi kiimaista itsekin aina välistä antautua oman Naisen naitavaksi, nussittavaksi, saada sellaista sopivan kokoista strap-on:ia peppuunsa =O)
Kommentit (110)
täytyypä ehdottaa vaimolle. kuulostaa todella hyvältä idealta lisätä käsiraudatkin mukaan;)
täytyypä ehdottaa vaimolle. kuulostaa todella hyvältä idealta lisätä käsiraudatkin mukaan;)
Juurikin näin :)
Kun kaksi aikuista ihmistä harrastaa molempia kiinnostavaa, intohimoista, monipuolista, kiihkeää jopa kokeilevaakin seksiä, ei siinä ole mitään pahaa vaikka se voikin hieman ehkä "pervolta" kuullostaa =)
Olet todellakin onnellisessa asemassa oleva mies, jos olet sattunut tuollaisen kokeilun haluisen Naisen löytämään, kuten itse olen...
Tämä kun ei ole mikään itsestään selvyys.
24 kirjutas:
Ihan luomu vaan
Millainen on luomu strap-on?? Luonnonmukainen? Tehty mistä? Ja miten nainen panee sillä miestä?
hahaha joo en voisi TODELLAKAAN kuvitella työntäväni mieheni perseenreikään mitää tekomunaa haha huoh näitä keskusteluja.. .:D
Meillä on tämä.
http://www.kaalimato.com/catalog/Gal%20Pal%20Strapless%20Strap-On_p_8932.html
Tykkäämme kovasti ja on ahkerassa käytössä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2013 klo 04:31"]
Tää on hyvä kun voi vaihdella noita dildoja mielensä mukaan.
http://www.ihmeellinenhuone.fi/strap-on-black-p-1039.html
[/quote]
Kätevää. Vähän niinku kävis vieraissa kun voi vaihtaa didon erilaiseen fiiliksestä riippuen.
Kaalimato.com verkkokaupasta tuli ostettua parikin erilaista Strap-On pakettia pari vuotta sitten, mutta ne olivat aika halvan oloisia ja tuntuisia. Dildo irtoili välillä jne...
Selailin nettiä ja löysin paljon kehuja Vac-U-Lock merkkisestä Strap-On lelusta.
Ostimmekin mieheni kanssa Vac-U-Lock merkkisen Strap-On:in seksituotteet.fi nimisestä verkkokaupasta ja pakko myöntää, että laadulla on hintansa, aivan kuten autoissa ;)
Tekopenis pysyy paikallaan hyvin ja valjaatkin ovat aika mukavan oloiset käytössä. Suosittelen kokeilemaan Vac-U-Lock tuotetta. Itselläni on ainakin todella nautinnollisia kokemuksia takana.
Edellinen kommentoija sen hyvin tiivisti. Strap-on dildolla panemisessa kiihottaa fyysisen puolen lisäksi valta-aseman vaihto. Mies saakin olla objekti ja nainen aktiivinen osapuoli. Fyysinen puoli toki sekin on superkiihottava. Miehenä laukeamistani nopeuttaa pepun sormeilu todella paljon esim käsihoidon aikana. Mikäs sen ihanampaa kuin heittäytyä välillä toisen osapuolen vietäväksi ja saada kovaakin kyytiä! Eturauhanen saa hierontaa ja nainen päättää tahdin..
Meillä ei ole Strap-onia mutta muita pylly lelujakylläkin. Kyllä on hanaa kun olen vaimoni käsittelyssä. Voisi olla ihanaa kokeilla Strap-on lelua kun muukin leluilu on mahtavaa.
Eikä tässä ole mitää homostelua vaan miehen ja naisen välistä rakkautta ja hellyyttä, molemmin puolista nautintoa eri tavoin.
Mä haaveilen sitä meille, mut ei tosiaankaan miehen panemis-tarkoitukseen, vaan siks et mies vois viritellä sen omansa yläpuolelle, ja sit panna mua molempiin yhtäaikaa... ;D
ehdotin itse vaimolle tuossa tätä strap-onia joskus aikoinaan ja silloin tuntui lämpenevän ja välineitäkin katseltiin yhdessä. jäi sitten hankkimatta... nyt olen taas silloin tällöin ehdoitellut uudelleen että mitenkäs olis jos hän ottaisi minut tuolla välineellä ja kerroin taas siitä haaveilevani niin tyrmäsi idean ihan kokonaan... kiinnostus jäi mutta enpä taida sitä enää ehdotella...
[quote author="Vierailija" time="01.11.2012 klo 02:10"]
miestä hakemaan, jos tahtoo kyrpää saada sisäänsä.
Entäs jos heteroseksuaalinen miehesi haluaa saada dildoa (seksilelu) perseeseensä naiselta ja häntä ei pätkääkään kiinnosta ajatus seksistä miehen kanssa? Seksi miesten kanssa ei ole kelvollinen vaihtoehto heteromiehelle. Biseksuaalit ja homot ovat asia erikseen.
Kovin kapeaa ajattelua. Olen bi-mies ja nautin strap onin saamisesta vaimolta, mutta ei se minullekaan mikään miehen korvike ole, eikä seksi miesten kanssa ole yhtään sen kelvollisempi vaihtoehto kuin heterolle, koska en halua harrastaa seksiä muiden (naisten tai miesten) kuin vaimoni kanssa. Et ole tainnut ihan sisäistää sitä, mitä itse sanot strappaamisen syistä: siinä nimenomaan halutaan naisen panevan dildolla.
Kovin arkipäiväisiä nuo strap-leikit eivät ole meillä, mutta muutaman kerran vuodessa virkistämme sänkypuuhia niillä. Siinä asemassa tunnen alistuvani naiselleni, mikä on hauskaa vaihtelua muuten aika lailla minun dominoimalleni seksillemme.
En sitten tiedä mutta ainakin itse tykkään saada isoa patukkaa (musta) peppuun ja mielellään 5-7 kertaan päivässä :) olen siis ihan hetero mutta tälläiset leikit vaan ovat juuri mun juttu. Mun mielestä kanttii vaan rohkeesti puhua asiasta vaimollesi niin asia ei jää vaivaamaan sinua. Kokeilkaa ihmeessä, suosittelen! 5/5 :)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos heteroseksuaalinen miehesi haluaa saada dildoa (seksilelu) perseeseensä naiselta ja häntä ei pätkääkään kiinnosta ajatus seksistä miehen kanssa? Seksi miesten kanssa ei ole kelvollinen vaihtoehto heteromiehelle. Biseksuaalit ja homot ovat asia erikseen.
Voithan komentaa miehesi hakemaan strap-on palvelua joltakin sihteeriopiston maksulliselta hupakolta. Dildolla tehtynä tuo on turvaseksiä eli tauditkaan ei tartu. Panovyön käyttö kuuluu monella seksiä myyvällä naisella repertuaariin juuri siksi, että vaimot ovat näissä roolileikkijutuissa estoisia.
Strap-onilla ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa. Kiihotus tuossa tulee siitä, että nainen saa seksiaktissa yllättäen valta-aseman ja mies joutuukin alistumaan pantavaksi. Se ei liity mitenkään siihen kumipenikseen itseensä, se on vain väline. Nainen on siinä silti se juttu.
Useimmat strap-on-seksiä harrastavat tai siitä haaveilevat miehet eivät ole kiinnostuneita omasta sukupuolesta seksuaalisessa mielessä. Jos olisivat, he kyllä olisivat ihan reilusti homoja.
Edelleen rohkeutta keräillen.
M27
Mitä kauemmin tuota pitkität sitä vaikeammaksi se menee. Pahinta mitä voi käydä on se, että hän sanoo ei. Keskustelunhan voi aloittaa vaikka jakamalla seksifantasioita tjs. Itse uskalsin aika nopeasti ehdottaa tuota kun vielä seurustelin nykyisen vaimoni kanssa. Ei ole kaduttanut että ehdotin. Vaikka Strap-onia ei käytetä joka viikko niin silloin kuin sitä käytetään tuo se kivaa vaihtelua seksiin. Ja tuntuuhan se helvetin hyvältä :D
jarppa69 kirjoitti:
En sitten tiedä mutta ainakin itse tykkään saada isoa patukkaa (musta) peppuun ja mielellään 5-7 kertaan päivässä :) olen siis ihan hetero mutta tälläiset leikit vaan ovat juuri mun juttu. Mun mielestä kanttii vaan rohkeesti puhua asiasta vaimollesi niin asia ei jää vaivaamaan sinua. Kokeilkaa ihmeessä, suosittelen! 5/5 :)
5-7 kertaa PÄIVÄSSÄ?? Aika usein sanoisin.
vemmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan komentaa miehesi hakemaan strap-on palvelua joltakin sihteeriopiston maksulliselta hupakolta. Dildolla tehtynä tuo on turvaseksiä eli tauditkaan ei tartu. Panovyön käyttö kuuluu monella seksiä myyvällä naisella repertuaariin juuri siksi, että vaimot ovat näissä roolileikkijutuissa estoisia.
Strap-onilla ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa. Kiihotus tuossa tulee siitä, että nainen saa seksiaktissa yllättäen valta-aseman ja mies joutuukin alistumaan pantavaksi. Se ei liity mitenkään siihen kumipenikseen itseensä, se on vain väline. Nainen on siinä silti se juttu.
Useimmat strap-on-seksiä harrastavat tai siitä haaveilevat miehet eivät ole kiinnostuneita omasta sukupuolesta seksuaalisessa mielessä. Jos olisivat, he kyllä olisivat ihan reilusti homoja.
Edelleen rohkeutta keräillen.
M27Mitä kauemmin tuota pitkität sitä vaikeammaksi se menee. Pahinta mitä voi käydä on se, että hän sanoo ei. Keskustelunhan voi aloittaa vaikka jakamalla seksifantasioita tjs. Itse uskalsin aika nopeasti ehdottaa tuota kun vielä seurustelin nykyisen vaimoni kanssa. Ei ole kaduttanut että ehdotin. Vaikka Strap-onia ei käytetä joka viikko niin silloin kuin sitä käytetään tuo se kivaa vaihtelua seksiin. Ja tuntuuhan se helvetin hyvältä :D
No ei valitettavasti pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö useinkin vieraissa?
Käyn.
strap-on käytössä, mutta sillä hoidellaan vain vaimon tyydyttämistä. Vac-u-lock malli, johon sitten useampi erliainen tekopenis. Käytännössä kaikki hankittu ulkomaalaisista liikkeistä, kun täälltä kotimaassa on niin huonot valikoimat.