Millainen strap-on teillä käytössä?
Näitä strappejä kun on miltei joka lähtöön, kaikenlaisia ja erilaisia. Myös sellaisia,
jotka huomioivat erikseen naisen joka sitä mieheensä käyttää.
Meillä on käytössä ihan "normaali" malli, harness eli se itse vyö, johon saa kiinnitettyä eri kokoisia tekokulleja.
Tähän meidän vyöhön saa laitettua myös pienoisen vibran (vyössä on pienoinen "tasku" sen tekokullin kiinnityksen kohdalla), joka hieroo naisen häpyluun kohdilta, antaen näin naiselle oman säväyksensä.
Tosin, naiseni ei tätä vibraa kovinkaan usein käytä, koska hän saa oman kiihotuksensa ja omaa nautintoaan jo pelkästään siitä, kun näkee minun nauttivan siitä, että hän minua nai, kun työntelen peppuani halukkaasti häntä vastaan :-)
Joka tapauksessa, on se vaan niin tosi kiimaista itsekin aina välistä antautua oman Naisen naitavaksi, nussittavaksi, saada sellaista sopivan kokoista strap-on:ia peppuunsa =O)
Kommentit (110)
Ai hemmetti, vuosia vanha sträppi hajos eilen ja nyt tarviikin hankkia uutta tilalle. Oli päässyt gumminauhahihnat hapertumaan kun oli pitempään käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Bend Over on surkea. Ei pysy yhtään paikoillaan.
Onko vika muotoilussa vai lantionpohjan lihaksissa?
Lantionpohjan lihakset muotoiltu väärin, ovat soikeat vaikka pitäis olla pyöreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä harrastetaan monipuolista ja normaalia seksiä ja kumpikin ollaan tyytyväisiä. Omat vehkeet ja mielikuvitus kyllä riittää.
Määrittele normaali
Normaali seksi on sellaista että siinä käytetään myös seksileluja. Omat vehkeet ei riitä mihinkään jos haluaa todellakin tutustua seksuaalisuuteensa.
Meillä ei käytetä koska muija ei suostu paneen mua sträpillä. Ite kyllä haluisin, joten pitäisköhän vaihtaa muijaa?
Tilattiin tekonahkainen sträppi, jossa oli ohuehko jellydildo. Hyvin äkkiä kävi ilmi, että tarvitaan isompaa :) Ostettiin sitten paksumpi kuminen imukuppidildo ja asennettiin se paikoilleen. Oli heti parempi. Mutta nälkä kasvoi syödessä. Seuraavaksi ostettiin suunnilleen samanpaksuinen naturskin-imukuppidildo, jossa oli pituutta enempi. Nyt alkoi tuntua hyvältä ja orkkuja alkoi tulla kaluun koskematta. Kohta tekonahkasträppikin laukesi. Vanhasta nahkasalkusta syntyi sitten uusi sträppivyö omin käsin :) Vaimo innostui niin, että halusi vielä isomman dildon, jolla panna minua. Hankittiin musta All Black -kumidildo, jolla on kokonaispituutta lähes 30 cm ja paksuutta reilu 5 cm. Tämä meillä on nyt käytössä. Se tunne, kun istun ratsaille ja musta kumipatukka liukuu sisääni koko pituudeltaan. HUH! Vaimolle kiitos, saa siitä hyvästä siivota spermoja vatsaltaan joka kerta ;)
Semmone pitkä ja paksu hihnoilla.
Japanilaiset tanssihousut ajaa myös sträppärin virkaa tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne on hauskat joissa on dildo omassa perseessä ja sit vielä yks ulkopuolella. Löytyy jopa kolmellakin dildolla super pervoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne on hauskat joissa on dildo omassa perseessä ja sit vielä yks ulkopuolella. Löytyy jopa kolmellakin dildolla super pervoille.
Ei ole pervoa vaikka kaikki aukkonsa täyttäisikin.
Koitan houkutella kumppaniani että ostettaisiin strappi, mutta se on vähän ujo näissä seksiasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Koitan houkutella kumppaniani että ostettaisiin strappi, mutta se on vähän ujo näissä seksiasioissa.
Osta ite ja laita joulupakettiin kumppanilles. Varmasti on onnellinen ihanasta lahjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta ite ja laita joulupakettiin kumppanilles. Varmasti on onnellinen ihanasta lahjasta.
Melko romanttista. :D
Ei minkäänlainen.
Olen naimisissa heteron kanssa. Jos ukkoni alkaisi homostelemaan, ostaisin K-Raudasta joululahjaksi köyttä. Paketin liitteenä olisi kartta paksuoksaiseen metsään.
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen.
Olen naimisissa heteron kanssa. Jos ukkoni alkaisi homostelemaan, ostaisin K-Raudasta joululahjaksi köyttä. Paketin liitteenä olisi kartta paksuoksaiseen metsään.
Se on rouva tiukkapipo asialla! Epäilen että mies lähtee kyllä muutenkin, jos sillä on yhtään järkeä päässä tai ainakin käy vieraissa. Seksielämä on luultavasti lauantaina saunan jälkeenvalot sammutettuina?
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen.
Onko miehen ja naisen välinen seksi sun mielestä homostelua? Pyydäpä nyt jumalaltasi anteeksi syntistä luuloasti...
Vaimoni sillon tällöin ottaa minut sträpillä, toisinaan aika rajusti ja pitkän kaavan mukaan... siinä ei ole kahta sanaa kun tulee minuun, ajankin kanssa. Erityisesti haluaa minun laukeavan tai laskevan alleni sen myötä, joka aina tapahtuukin, en voi estää vaikka olisi puolitangossa. Käytössä nahkainen vyömalli ja 4/20 cm musta patukka, isompi olisi liian kivulias, tässäkin etukäteen käytän tulppaa ja paljon voidetta takanani, jotta sujuu paremmin. Vaimoni ei ole kovin hellävarainen vaan melkein päinvastoin. Suosittelen, tosin alkuun ei kannata hoppuilla vaan pitkän kaavan mukaan lämmitellä... mitä ne naiset haluaa....
Vierailija kirjoitti:
miestä hakemaan, jos tahtoo kyrpää saada sisäänsä.
Kamoon ei se o se pointti et haluu miehen nussii itteensä. Vaikka ite en tykkää ajatuksesta, mut en tuomitse 😉
Niin ja tässä dildo hommassa poistuu puutteet. Aina joku valittaa, että on liian pieni, tai liian iso. Nyt on dildoilla mahdollisuus korjata puutteet. Jos ukolla on pieni, niin lanne molo paikalleen ja orkkuja satelee. Korjaa myös, erektio ongelmat ja ennenaikaiset siemmensyöksyt. Ja nainenkin voi panna ukkoaa, jos sellainen viehättää. Loistavaa.
Heikko muotoilu ja remmeillä olevat on aina parempia kun meno kiihtyy.