Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso toisen pariskunnan kanssa sängyssä.

Vierailija
12.12.2014 |

Puolisoni (nainen) päätyi juhlien jatkoilla parhaan kaverinsa (nainen) ja tämän poikaystävän kanssa samaan sänkyyn. Tytöt ovat pussailleet keskenään ja mies on pussaillut oman tyttönsä kanssa sekä katselemassa tyttöjen puuhia. Miehen kädet ovat vaeltanut yli rajojen ja homma on jäänyt siihen. Seksiä ei ole ollut kenenkään välillä ja nyt onkin jälkipyykin aika. Minulle kerrottiin kaikki heti tapahtuneen jälkeen ja olo on enemmän kuin sekainen. En oikein tiedä miten tähän kaikkeen pitää suhtautua. Pettämistähän tämä on tietysti, mutta tuntuu että tämän voi kyllä jotenkin järkevästi selvittää. Mutta miten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpassa panemaan

2/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:38"]

no nyt sun täytyy miettiä mitä mieltä olet?

Itse petin miestäni naisen kanssa ja ihan siis panemalla. Miehen mielestä se oli pettämistä... mutta toisaalta ymmärsi. Päädyin lopulta naisen kanssa yhteen.

Jokaisen meidän seksuaalisuus muuttuu elämän aikana. Tai ainakin useiden muuttuu. Tuossa voi olla teille uusi mahdollisuus uudenlaiseen seksielämään tai sitten teidän suhteen päätös. Sinä valitset. Puhukaa ja puhukaa...

[/quote]

Vaimoni on bi henkinen ja katselee melkein enmmän naisia kuin minä :) Parisuhde on kondiksessa ja en koe muita naisia ollenkaan uhkana itelleni, joten sallin hänen harrastaa seksiä naisten kanssa.. Oon joskus ollut jopa mukana ja nautinnollistahan se on.. 

Kaikilla meillä on erilaisia seksuaalisia taipumuksia ja ei ne halut ja himot siitä katoa keneltäkään jos yrittää rajoittaa toisen haluja.. Niiden kanssa täytyy oppia elämään :)

Hyvä seksi onkin avointa ja rikasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järjestätte tapaamisen ja käytte asian perinpohjaisesti läpi. Ja sitten harrastatte rajua ryhmäseksiä. Tai vaimonvaihtoa tms. heterohommaa jos toisen miehen kosketus ällöttää.....

Kyllä se siitä....

Vierailija
4/6 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt sun täytyy miettiä mitä mieltä olet?

Itse petin miestäni naisen kanssa ja ihan siis panemalla. Miehen mielestä se oli pettämistä... mutta toisaalta ymmärsi. Päädyin lopulta naisen kanssa yhteen.

Jokaisen meidän seksuaalisuus muuttuu elämän aikana. Tai ainakin useiden muuttuu. Tuossa voi olla teille uusi mahdollisuus uudenlaiseen seksielämään tai sitten teidän suhteen päätös. Sinä valitset. Puhukaa ja puhukaa...

Vierailija
5/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuossa seksiä, sängyssä asti oltu jo jne. Voi kamala!!

Vierailija
6/6 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä tuos ollu mitään pahaa.