Millainen strap-on teillä käytössä?
Näitä strappejä kun on miltei joka lähtöön, kaikenlaisia ja erilaisia. Myös sellaisia,
jotka huomioivat erikseen naisen joka sitä mieheensä käyttää.
Meillä on käytössä ihan "normaali" malli, harness eli se itse vyö, johon saa kiinnitettyä eri kokoisia tekokulleja.
Tähän meidän vyöhön saa laitettua myös pienoisen vibran (vyössä on pienoinen "tasku" sen tekokullin kiinnityksen kohdalla), joka hieroo naisen häpyluun kohdilta, antaen näin naiselle oman säväyksensä.
Tosin, naiseni ei tätä vibraa kovinkaan usein käytä, koska hän saa oman kiihotuksensa ja omaa nautintoaan jo pelkästään siitä, kun näkee minun nauttivan siitä, että hän minua nai, kun työntelen peppuani halukkaasti häntä vastaan :-)
Joka tapauksessa, on se vaan niin tosi kiimaista itsekin aina välistä antautua oman Naisen naitavaksi, nussittavaksi, saada sellaista sopivan kokoista strap-on:ia peppuunsa =O)
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen.
Olen naimisissa heteron kanssa. Jos ukkoni alkaisi homostelemaan, ostaisin K-Raudasta joululahjaksi köyttä. Paketin liitteenä olisi kartta paksuoksaiseen metsään.
Se on rouva tiukkapipo asialla! Epäilen että mies lähtee kyllä muutenkin, jos sillä on yhtään järkeä päässä tai ainakin käy vieraissa. Seksielämä on luultavasti lauantaina saunan jälkeenvalot sammutettuina?
Sellainen mies mikä mulkun perässä juoksee joutaa mennäkin.
Kaikki paitsi lähetyssaarnaaja asento pimeässä on syntiä? Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen.
Olen naimisissa heteron kanssa. Jos ukkoni alkaisi homostelemaan, ostaisin K-Raudasta joululahjaksi köyttä. Paketin liitteenä olisi kartta paksuoksaiseen metsään.
Se on rouva tiukkapipo asialla! Epäilen että mies lähtee kyllä muutenkin, jos sillä on yhtään järkeä päässä tai ainakin käy vieraissa. Seksielämä on luultavasti lauantaina saunan jälkeenvalot sammutettuina?
Sulle tekis hyvää kokea kunnon eturauhasorgasmi.
Peräsuoli on ulosteenpoistoaukko. Ei sitä kannata venytellä piloille. Viemärileikit ovat vaarallisia jo pelkästään bakteereiden ja viruksien takia. Ja onhan se kuvottavaa normaalin ihmisen mielestä
Vierailija kirjoitti:
Peräsuoli on ulosteenpoistoaukko. Ei sitä kannata venytellä piloille. Viemärileikit ovat vaarallisia jo pelkästään bakteereiden ja viruksien takia. Ja onhan se kuvottavaa normaalin ihmisen mielestä
Älä sössötä.
Anaaliseksiä olen harrastanut parikymmentä vuotta eikä ole mitään ongelmia ollut.
Semmoi mikä.laitetaa miehen kasvoille kiinni.Ni nainen voi istua niinku face fack asento.M35
Meillä on Aslan Leatherin ihanan pehmeät punaiset valjaat. Näihin varustettavaksinpari Tantuksen violettia dilsoa erilaisilla muodoilla. Haussa olisi vähän pehmeämpiä dildoja, jotka kuitenkin olisivat tanakoita, eikä mitään lerppuja.
Silikoniset dildot ovat liian pehmeitä. Näitä joutuu kädellä pitämään suorana, kun työntyy miehen sisään dildon paksuuden ollessa miehen sietokyvyn rajoilla.
Eipä ole kuin 1 huono kokemus surkeelta naiselta, on sitä kaikkee naisen kanssa harrastanu toisin leskeksi jääneenä omakäsi paraskäsi
Meillä on käytössä 25 cm pitkä ja 3,5 cm paksu. Vaalean ihon värinen ja kullin pää on punertava. Esinahka on takana tottakai ja kulli on kaareva ylöspäin. Eli valmiusasennossa. Kullissa on värinä kolmella eri voimakkuudella. Värinää säädetään johdon päässä olevalla ohjaimella. Täysille kun laittaa niin tuntuu että taju lähtee. Kulli on kiinni metallirenkaassa leveässä vyössä. Kullin saa irti ja siinä on imukuppi jolloin sen saa pystyyn ja siinä pystyy ratsastamaan.