Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paluu helvettiin :´´(

Vierailija
22.11.2005 |

Neljä vuotta sitten tämä päivä oli onnentäyteinen.. täynnä uskoa ja toivoa huomiseen. Olin onnellisempi kuin ikinä. Ja vuosi sitten, tuskaa, pelkoa, surua, kyyneleitä. Tänään tuo kaikki tuli takaisin, joudun kokemaan ja elämään kaiken uudelleen. Ahdistus tuntuu fyysisenä kipuna, en saa henkeä, paha olo on sanoinkuvaamaton.. Helvetti heräsi taas henkiin, sattuu niin paljon. Pelottaa jo valmiiksi helmikuu, mikä tuska silloin minut saartaakaan :((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pikkuhiljaa asiat muuttui pahemmiksi, elämä luisui suoraansanottuna helvetiksi. Vuosi sitten mieheni veti aineita ja petti mua, jäi kiinni siitä ja kiinni jäämisen yhteydessäkin alkoi uhkailemaan mua, kiristämään ja pahoinpiteli. Pelkäsin silloin tosiaan, sen lisäksi että sydämeni oli tuhannen palasina. On just sama olo nyt kuin silloin sinä iltana kun kaikki tapahtui.. ihan mielettömän hirveä.. en osaa ees kuvailla. Helmikuussa vuosi sitten meinasin päästä hengestäni saman miehen toimesta, yritti kuristaa ja lyödä puukolla.. pääsin karkuun. En ole enää sen kanssa, vaan eläny omaa elämää kohta vuoden. Silti, vaikka oon onnellinen nyt ja asiat on hyvin, nää ns " vuosipäivät" jolloin on tapahtunu jotain käsittämättömän kauheaa, näköjään herättää kaiken henkiin :(( On niin mielettömän paha olla.. ap

Vierailija
2/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet päässyt äijästä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetissä tuntuu että täälläkin ollaan. Ja kaikki on niin käsittämätöntä. En käsitä kuinka julma voi olla maailma.

Vierailija
4/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin psyk.hoidossa sairaalassa 2kk:tta,+ avohoidossa terapia pitkään, voimakkaan ahdistuksen vuoksi. Juuri oireina hengenahdistus, unettomuus, kuoleman pelko, puutumiset, ym. Ei paniikkihäiriö vaan ahdistus 24h. Pääsin jotenkin yli siitä ajan kanssa.

10-vuotta myöhemmin iski yhtäkkisesti uudelleen sama oireilu. Nyt sain taisteltua itseni takaisin pinnalle nopeammin (3krt mahtavalla psykologilla).Vieläkään en tiedä miksi uusiutui, ehkä stressistä.

Vierailija
5/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 *nolostuu*

Vierailija
6/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvennätkö/tarkennatko hieman mistä kysymys?