Hahaa, mun korkeasti koulutettu kaveri kirjoittaa "enään" :D
tekee myös paljon muita kirjoitusvirheitä.
Mäkin tiedän kielioppisäännöt paremmin kuin se, vaikka olen "amis" :D
Kommentit (27)
kielioppi on aika hyvin kaikilla hallussa. Enkä ole biologi, vaan filologi :)
Nöyryyshän tästä paistaa läpi.
Ei asiaa voi nähdä valheellisesti edes kohteliaisuudesta sillä sehän olisi vain pilkkaa.
Vaan eivät myöskään yliopiston palkolliset osaa kielioppia. Ei tarvitse, koska kaikessa ei voi olla hyvä. Siksi on parempi keskittyä vaikka biologiaan.
on alallaan arvostettu asiantuntija ja hyvä palkka juoksee, niin mitä h***n väliä on jollain kirjoitusvirheillä? Sitä paitsi ne tärkeät kirjalliset tuotokset voi aina oikoluetuttaa ihmisillä, jotka tekevät sitä työkseen (ja juu, hekin ovat akateemisia ;)
t. DI
Minä väitän, että meidän laitoksellamme kyllä
Tulepa väittelemään omalla nimelläsi ja kerro laitoksesi niin katsotaan osaavatko.
Minä väitän, että meidän laitoksellamme kyllä
Tulepa väittelemään omalla nimelläsi ja kerro laitoksesi niin katsotaan osaavatko.
Mutta eipä siitä ole mitään haittaa ollut työelämässä.
Jos joku amispölö nyt saa syvää tyydytystä osaamalla pilkkujen paikat paremmin, niin se hänelle suokoon.
t. VTM
Kerropa sinä ensin nimesi ja työpaikkasi.
Kumiveneiden puhaltaja ja testaaja.
Sinähän se tässä väität että osaatte. No katsotaan osaatteko vai onko vain kovat luulot itsestänne.
Minulla on sukua yliopistolla töissä ja ovat itsekin myöntäneet miten huonosti kieltään osaavat kirjoittaa.
Minä en väitä mitään. Minä tiedän. Olen nähnyt omin silmin vaikken mikään rakettiseppä olekaan.
Paul Kersey
Kerropa sinä ensin nimesi ja työpaikkasi.
Kumiveneiden puhaltaja ja testaaja.
Sinähän se tässä väität että osaatte. No katsotaan osaatteko vai onko vain kovat luulot itsestänne.
Minulla on sukua yliopistolla töissä ja ovat itsekin myöntäneet miten huonosti kieltään osaavat kirjoittaa.Minä en väitä mitään. Minä tiedän. Olen nähnyt omin silmin vaikken mikään rakettiseppä olekaan.
Lukion taso on romahtanut. Perusasioiden osaaminen ja tietämys on aika alhaista ja retuperällä.
Akateeminen selkäranka on nykyään melkoisen ryhditöntä ja velttoa. Miten kukaan voi ottaa tosissaan gradua, jossa on paljon virheitä?
Laiskuuttahan se on.
Perusasiat kuntoon heti!
Lukion taso on romahtanut. Perusasioiden osaaminen ja tietämys on aika alhaista ja retuperällä. Akateeminen selkäranka on nykyään melkoisen ryhditöntä ja velttoa. Miten kukaan voi ottaa tosissaan gradua, jossa on paljon virheitä? Laiskuuttahan se on. Perusasiat kuntoon heti!
kirjoitin suomi toisena kielenä. Ja gradun voi tarkastuttaa oikolukijalla.
monet lääkäritkin kirjoittaa aika huonoa tekstiä. Mutta eipä se heidän pääasiallinen tehtävänsä olekaan.
on lukihäiriöisiä.
Ei korkea kouluttautuneisuus tee ihmisestä täydellistä.
Mulle enää on ehkä se sana, jossa teen eniten virheitä. Mulle se vaan on vaikea, aina pitää miettiä tuliko loppuun n vai ei. Monet vaikeemmat jutut osaan kyllä ihan hyvin. Ja mulla oli sentään lukiossa äidinkieli 10 ja korkeakoulututkinto. Tiedekorkeakoulu siis, ei mikään kumivenekorkeakoulu.
Tosin mulla ei oo montaakaan amis-kaveria. Nekin joita on varmaan mielummin laittais viestin mulle oikeasta kirjoitusasusta kuin dissais mua jossain anonyymillä keskustelupalstalla.
"enään" sanaan, heillä on usein kiire, voi johtua siitä.
Sitten kun lääkäri kirjoittaa "maileja" oliskohan meili parenpi?
Kun ylipäätään tällaisen topikin avasit.
ansaitsee kyllä oman ketjunsa. Sen verran urpolta näyttää tekstin seassa tuo sana.
Kun ylipäätään tällaisen topikin avasit.
olen itsetunto-ongelmainen :D
Väitätkö, ettet itse koe koskaan vahingoniloa (eikä tämä nyt niin pahantahtoista edes ole, harmitonta huvittuneisuutta)?
ap :)
sinua ei vain huvita kirjoittaa niiden sääntöjen mukaan.
sinua ei vain huvita kirjoittaa niiden sääntöjen mukaan.
eri asia sellaiset vähän muodollisemmat tekstit/paikat.
Enkä mä silti täälläkään kirjoita "enään" ja "lauvantai" tms. ;)
ap
Ei asiaa voi nähdä valheellisesti edes kohteliaisuudesta sillä sehän olisi vain pilkkaa.
Vaan eivät myöskään yliopiston palkolliset osaa kielioppia. Ei tarvitse, koska kaikessa ei voi olla hyvä. Siksi on parempi keskittyä vaikka biologiaan.