Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko ruma?

Vierailija
03.05.2012 |

Kelpaavatkohan nämä jo jonkinlaisiksi todisteiksi:

- Olen 30-kymppinen mies, enkä ole vieläkään seurustellut tai edes suudellut ketään.

- Muistaakseni toistakymmentä ihmistä on joskus haukkunut ulkonäköäni tyyliin "sä olet tosi ruma", "outo sivuprofiili", "turvonnut naama" tms., kun taas muutama on yllättäen kehunut silmiäni.

- En ole lihava, huolehdin hygieniasta ja pukeudun siististi.

- Baarissa/yökerhossa/lähiöpubissa kukaan ei ole KOSKAAN tullut juttelemaan kanssani, vaikka reissuja on takana parisen sataa (siis yli kymmenen vuoden ajalta). Eikös "normaalinkin" näköisiä tulla edes joskus iskemään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkaan, enkä varsinkaan ruma-hyvännäkk. akselilla. Naiselle "rumuu" tai rujous voi olla miinusta (?), miehelle se saattaa jopa sopia... Mutta karismaa voi olla kenellä tahansa, se tulee sisältäpäin.

Pitäisikö sinun mennä juttelemaan niiille naisille eikä odottaa, etää sinua tullaan iskemään?

Vierailija
2/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei tulla koskaan iskemään. Ja myöskään seurustelemattomuus ei kerro mistään.

Usein omalla tyylillä ja hygienialla voi jo tehdä valtavasti. Harvaa voi sanoa rumaksi jos on ne asiat kunnossa joihin voi itse vaikuttaa.

Täytyy vielä itseni sanoa, että olen joskus tutustunut ihmiseen jota olen aluksi pitänyt mitäänsanomattomana tai epäviehättävän, mutta hän on lähes silmissä muuttunut keskustelun myötä. Se vaikuttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua juurikaan ole tultu iskemään, vain ne kaikkein rumimmat, ylipainoiset, ja reilusti vanhemmat miehet. Joten sellaisten kanssa olen sitten seukkaillut, kunnes on homma kaatunut niiden kusipäisyyteen. Mut eiks perinteisesti suurin osa naisista jätä sen lähestymisen miehille, että ei ehkä tuosta voi paljonkaan päätellä.

Kuka kumma sua on tullut haukkumaan? Ei vaikuta ihan tavalliselta tuollainen, ainakaan oikeasti rumalle ihmiselle. Niitä paremman näköisiä kyllä sitten saattaakin joku alkaa lyttäämään, varsinkin jos näyttää siltä, että tyyppi olisi ylpeä itsestään.

Vierailija
4/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten osalta ainakin, kun katsoo tämänkin palstan seksikkäiden miesten listoja. Itsellänikin taitaa aika hurja maku olla, kiiltokuvapojut eivät juurikaan nappaa. Se vaan on se jokin, mikä kiinnostaa, mutta tosiaan enpä ole onnistunut sellaista saamaan, jonka kasvot olisivat itseä miellyttäneet t. 4

Vierailija
5/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kumma sua on tullut haukkumaan? Ei vaikuta ihan tavalliselta tuollainen, ainakaan oikeasti rumalle ihmiselle. Niitä paremman näköisiä kyllä sitten saattaakin joku alkaa lyttäämään, varsinkin jos näyttää siltä, että tyyppi olisi ylpeä itsestään.

Naamaani ovat haukkuneet kummankin sukupuolen edustajat ja kyllä luulen, että ihan totta ovat tarkoittaneet. Ja vaikka joku on joskus kehunut silmiäni, ei se paljoa auta, jos muu naama on normaalista poikkeava.

Viihteellä olen kyllä muutaman kerran lähestynyt naista, mutta seura ei ole kelvannut. Sen sijaan jotain silmäpeliä/katseita olen kyllä havainnut, mutta johtuneeko erikoisesta naamastani... Tanssijaisissa tms. olen jäänyt ilman paria tai viimeiseksi kanditaatiksi.

T. ap

Vierailija
6/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muutama sata kertaa:) nyt vain rohkeutta peliin!

Vierailija
7/7 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Baarissa/yökerhossa/lähiöpubissa kukaan ei ole KOSKAAN tullut juttelemaan kanssani, vaikka reissuja on takana parisen sataa (siis yli kymmenen vuoden ajalta). Eikös "normaalinkin" näköisiä tulla edes joskus iskemään?

kyllä ne vanhat roolit on vielä aika voimissaan eli miehen rooli on yrittää ja yrittää lannistumatta iskeä, ja naisen rooli olla iskettävänä. Poikkeuksia voi tapahtua joskus ja varsinkin erityisen hyvännäköisten miesten kohdalla mutta useimmiten se on miehen työ hoitaa se iskeminen. Itse olen nainen enkä koskaan menisi "iskemään" miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan