Lue keskustelun säännöt.
Muoviset viinapullot on huonoja
07.06.2012 |
vittu. Eihän niillä voi vammauttaa ketään lyömällä päähän. Ja retken huipennus, eli pullon päsäytys kalliioon tai kadulle ei sekään onnistu.
t. mainostelevision katselia
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla