Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein viesti, jonka olet saanut AV:lla?

Vierailija
06.06.2012 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä joku mode on koska mitään hirveän pervoja ei ole tullut vielä tähän päivään mennessä vastaan :D

Vierailija
2/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli huuto, että no ehkä sun lesbo tytär pelailee mutta meillä on ihan oikea tyttö. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli huuto, että no ehkä sun lesbo tytär pelailee mutta meillä on ihan oikea tyttö. :/

Jääkiekko on hieno laji, enkä ymmärrä ollenkaan, mikseivät tytöt ja naiset muka voisi sitä pelata. Ja pelaavathan he.

Vierailija
4/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohon nyt kannattaa vaan nauraa päälle!

Vierailija
5/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan silloin vuosia sitten erehdyin kysymään "neuvoa" muutaman kuukauden ikäisen vauvan rintaraivareihin ja aika paljon p**kaa muistaakseni tuli niskaan kun sanoin, että alamme antaa korviketta sen sijaan että koko perhe valvoo yöt.

Vierailija
6/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut tietää mm. olevani huora, tyhmä, lapsellinen, hemmoteltu, kitisevä prinsessa ja avionrikkoja ja jakavani persettä, näin pari mainitakseni. Ensin hätkähdytti, sitten katsoin, että kyse taitaa olla vain palstan ominaisuudesta. Huorittelun saa samaan hintaan.

Vierailija
7/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin siis tietää milloin on seksi onnistunut ilman kipuja tms.

Sain hirveän ryöpytyksen ja haukut, ettei olisi pitänyt lapsia hankkia jos oman pillun kohtalo on tärkeämpää kuin lapsen TERVEYS.

Siis täh?

Vierailija
8/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroinpa sitten kokoni, niin eiköhän heti tullut rekattu nimimerkki kirkumaan, että " eihän kukaan voi olla noin iso!! "

Tunnen edelleen suurta vihaa noin vähän elämässään nähneitä kohtaan. Huoh.

Vierailija
9/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lausunnon antaja saa ilmoittautua. Valitaan viikon törkypetteri.

Vierailija
10/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin halpaa makkaraa ja kanssani ei voi esim puistossa jutella, koska minun oletetaan olevan joku Afrikasta tuotu postimyyntimorsian tai pakolainen, joka on tullut tänne elämään leveästi AitojenOikeidenSuomalaisten verorahoilla. Lähistölläni minua myös haukutaan avoimesti huoraksi, koska oletetaan, etten ymmärrä. Päälleni on myös syljetty ja minua on yritetty hakata rikkinäisillä pulloilla ja pesäpallomailoilla.

T: vauvana Suomeen adoptoitu neekeri :/

Vierailija
11/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jollain tapaa ymmärrän (en kuitenkaan hyväksy), että täällä av:lla puretaan omaa pahaa oloa haukkumalla muita. Tai vaan ärsytetään muita, koska se on mahdollista anonyymisti ja hauskaa. Se pääsee vaan välillä yllättämään, että sitä tapahtuu oikeassakin elämässä. Jotenkin sitä kuvittelee, että kaikkein oudoimmin ajattelevat, tekevät sen täällä vitsillä, sillä "eihän kukaan voi oikeasti noin ajatella"...

kuin halpaa makkaraa ja kanssani ei voi esim puistossa jutella, koska minun oletetaan olevan joku Afrikasta tuotu postimyyntimorsian tai pakolainen, joka on tullut tänne elämään leveästi AitojenOikeidenSuomalaisten verorahoilla. Lähistölläni minua myös haukutaan avoimesti huoraksi, koska oletetaan, etten ymmärrä. Päälleni on myös syljetty ja minua on yritetty hakata rikkinäisillä pulloilla ja pesäpallomailoilla.

Vierailija
12/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieheni käyttää kasvojenhoitotuotteita ja on kiinnostunut hieman paremmin pukeutuvista naisista kuin perusstringipersujunteista, niin alle minuutti menee niin ketjussa on ainakin yksi "miehesi on homo" -viesti.

Oikeastaan tuo silti enemmän huvittaa. Erityisesti siksi koska oikeasti tuollainen viesti tulee aina kuin jostakin automaatista ihan saman tien.

Vierailija
13/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieheni käyttää kasvojenhoitotuotteita ja on kiinnostunut hieman paremmin pukeutuvista naisista kuin perusstringipersujunteista, niin alle minuutti menee niin ketjussa on ainakin yksi "miehesi on homo" -viesti.

Oikeastaan tuo silti enemmän huvittaa. Erityisesti siksi koska oikeasti tuollainen viesti tulee aina kuin jostakin automaatista ihan saman tien.

ja vielä RUOTSALAINEN !! :O

ihan varma hintti siis. siksi hän onkin minun, naisen, kanssa naimisissa. ;)

t: homovaimo

Vierailija
14/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa loistavasti av-palstan tasoa.

Vierailija
15/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kun ei pidä kovin isoista rinnoista. Hän on kuulemma myös pedofiili, koska pitää posliinista.

Vierailija
16/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tällä palstalla on Suomen paras homoasiantuntemus. Ehkä puolet av-mammoista tietää mikä homo on, joka kymmenes on joskus elämässään sellaisen tavannut ja joka sadas oikeasti tuntee henkilökohtaisesti jonkun. Niin, ja jokainen pystyy lyhyen luonnemääritelmän perusteella sanomaan 100% varmasti onko joku mies homo vai ei.

Vierailija
17/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon alla lainattuun: ikävä kyllä se täällä purkautuminen ja muiden haukkuminen johtaa usein siihen, että samaa tyyliä on sitten helpompi jatkaa myös tosimaailmassa. Empatiakyky katoaa, kun täällä saa hyväksynnän omille huuteluilleen, joita ei oikeasti pitäisi ihmisten välisessä kanssakäymisessä hyväksyä. Mä pahoin pelkään, että jo ihan muutaman vuoden kuluttua käyttäytymiskulttuuri on muuttunut vielä paljon ikävämmäksi juurikin näiden netin anonyymien keskustelupalstojen myötä. Kun kerran täällä hyväksytään huutelu, tulee helpommaksi hyväksyä se myös netin ulkopuolella. Plus että joskus se huutelu täällä voi olla viimeinen niitti muutenkin masentuneelle tms. ihmiselle. Jotkut kun ihan oikeasti etsivät apua netin keskustelupalstoilta, kun eivät sitä muualta löydä.

Mä jollain tapaa ymmärrän (en kuitenkaan hyväksy), että täällä av:lla puretaan omaa pahaa oloa haukkumalla muita. Tai vaan ärsytetään muita, koska se on mahdollista anonyymisti ja hauskaa. Se pääsee vaan välillä yllättämään, että sitä tapahtuu oikeassakin elämässä. Jotenkin sitä kuvittelee, että kaikkein oudoimmin ajattelevat, tekevät sen täällä vitsillä, sillä "eihän kukaan voi oikeasti noin ajatella"...

Vierailija
18/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että negatiiviset asenteet vahvistuvat jos/kun niille antaa periksi. Luen liian usein eri keskusteluita, olen huomannut negatiivisen asenteen kasvavan koko ajan. Suhtaudun paljon suuremmalla varauksella muihin ihmisiin, sillä ehkä he TODELLAKIN ajattelevat näin ilkeästi naamionsa takana. Olisin onnellisempi ilman näitä mollausketjuja, mutta suureksi harmikseni olen "koukussa".

Vierailija
19/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ensin kuinka pienenä olimme kaiket kesät mummin kanssa mökillä ja meillä on tosi läheiset suhteet ja toivoin omille lapsilleni samanlaisia kokemuksia (esikoisemme oli silloin ihan vauva - kauheaa, olen ollut av:lla 8 vuotta) jne.

siihen sitten joku "jos lapsia hankkii, pitää ne itse hoitaa" vänkyrä kommentoi että kai hoidan mummia meillä kotona nyt kun hän on vanha jne. jne. johon tyhmä vielä kommentoin - kun asia oli aika kipeä juuri silloin - että mummin elää viimeisiä hetkiä leukemiaa sairastaen ja on saattohoidossa jne. niin siihen tämä "miksi hankitte lapsia jos ette jaksa olla niiden kanssa" -jankka totesi jotenkin tosi törkäesti kuinka on vaan oikein että menetän isoäidin joka varmaan sairastui (75-vuotiaana) siksi että (50-vuotiaana) "joutui" hoitamaan meitä lapsenlapsia ja "uhraamaan oman elämänsä". Se tuntui jotenkin todella pahalta, ehkä tilanteen, ehkä omien vauvahormonien takia. Silloin melkein itkin av:n takia.

Vierailija
20/21 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomiehen kanssa joka vakavan työtapaturman jälkiseurauksena alkoi saada kontrolloimattomia raivokohtauksia ja persoona sekä muisti muuttui. Minua, pienen lapsen äitinä, kannustettiin ja tuettiin lähtemään liitosta.

Ero oli lopulta ainoa vaihtoehto mutta sitten kun olin eronnut niin huh minkä huomion tein tältä palstalta: yksinhuoltajat niputetaan KAIKKI samaan kastiin, kaikille täällä määritellään samanlainen tausta, samat syyt avioeroon ja kaikki muka yksinhuoltajiksi päädyttyään hoitavat lapsensakin yhtäkkiä samalla tavalla, harrastavat samoja asioita ja jopa näyttävät samalta. Tätä en voi käsittää! Esimerkiksi omaan erooni johtaneet asiat olivat äärimmäisen harvinaisia. Olen edelleen yksilö ja sama tyyppi ja tutustun tasan yhtä varovasti ja harkitsevaisesti miehiin kuin ennen yksinhuoltajuuttakin. Yksinhuoltaja-yleistykset ihmetyttävät, loukkaavat ja ärsyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan