Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meni pieleen häissäsi?

Vierailija
06.06.2012 |

Vetikö sulhanen kännit? Haukkuiko anoppi tarjottavat? Tuliko kutsumattomia vieraita? Saitteko viisi Elloksen kaupanpäällis-kahvinkeitintä tsi jätskikonetta shekkien sijasta?

Vain ärsyttävät asiat tähän ketjuun!

Ei kiitos vastauksia "päiväni oli täydellinen"

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häitä vietettiin vuonna 1996 Sansibarin saarella.

Ihanan intiimit häät 30 lähimmän kanssa.

Muuten ok, mutta ILTA/YÖ... Perhanan moskiitot.

Koko hääväki oli paukamilla seuraavana aamuna.

Toki voi itteensäkin syyttää, olisi pitänyt varautua paremmin. Huoneissa toki oli verkot ja karkotteet, mutta ulkona hyökkäsivät, nuo pienet vihulaiset, vaalean skandinaavin kimppuun:)

Vierailija
22/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Olin raskaana (kylläkin ihan toivottu raskaus, vähän vaan suunniteltua aikaisemmin) ja kauheassa flunssassa+keuhkoputkentulehduksessa, huulessa oli myös jäljet huuliherpeksestä, myös sulhanen oli kipeä.

B) Unohdin ostaa kukat, joilla hääkakku piti koristella, nappasin sitten ylimääräisestä pöytäkoristeesta ruusuja...

C) Mummoni veti kännit, haukkui bändin (huonoa musiikkia kuulemma) ja miehen puolen vieraita (puhuivat "väärää kieltä", mieheni on suomenruotsalainen, joten puhuivat siis ruotsia). Ukkini hermostui tästä ja sai sairaskohtauksen, vietiin ambulanssilla sairaalaan.

D) Häihin tuli kuokkimaan paikallinen kylähullu umpijurrissa ja joku tiesi kertoa että hänellä on yleensä ase mukana, joten saatiin siis vielä poliisitkin paikalle..

Mahtoikohan olla vielä muutakin... :D :D :D Mutta oikeasti ei noi jutut haitannu mitään, meillä oli ihanat häät ja kaikki meni kuitenkin hienosti.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhasen valinta! Pappikin tosin myöhästyi kirkosta, mutta se varmaan ajatteli, ettei noita kannata vihkiä...

sulhasen valinta meni perssiilleen

Vierailija
24/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus JALKAPALLON... Hmm, kiitos. Ei sais valittaa lahja kun lahja, mutta jalkapallo =DD Eikä ollut lajan antaja lapsi tai mikään nuori enää... =)

Vierailija
25/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hevoskärrykuljetus kirkosta juhlapaikalle ja hevonen paskansi monta kertaa matkan varrella. Ei skumppa paljoa maistunut siinä kyydissä.

Vierailija
26/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään häissä morsian tai sulhanen pyörtynyt a'la Hauskat kotivideot? Entäs onko kukaan vastannut EN TAHDO tai karannut alttarilta tai jänistänyt ennen koko vihkimistä?

Vierailija
27/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 1v. lapesemme sai kauhean kiukkukohtauksen ja jouduin sitä siinä sitten aika kauankin hyssyttelemään. Oltiin alunperin sovittu että anoppi katsoisi lasta, mutta ei siitä mitään tullut, edes vaippaa ei vaihtanut ja pissat tuli läpi. hääpuvussani ahtauduin pieneen vessaan sitä vaihtelemaan ja oli kyllä aika suoritus rimpuilevan tenavan kanssa.. lopulta lapsi tuli istumaan meidän pöytäämme kauhean lelu arsenaalin kanssa, ja minä keskityin pääasiassa lapsen viihdyttämiseen ja ruokkimiseen. hädin tuskin muistan mitä ruokaa söin itse. No, olin kyllä osannut varautua tuohon ;) onneksi oli pienet häät, eikä ketään kaukaisia sukulaisia töllöttämässä.

Vierailija
28/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oli huippuhyvät häät, mutta aavistelin siinä alttarilla, että mies oli väärä.

Samoin.Virhe oli koko häät.

Vierailija
29/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oli huippuhyvät häät, mutta aavistelin siinä alttarilla, että mies oli väärä.

niin miksi käydä koko rumba läpi? Onko päivä prinsessana se must, ja muusta viis?

Meillä ei kummallakaan ollut hinkua saada isoja häitä kaikkine krumeluureineen vaan pidettiin kotona vihkimistilaisuus ja kutsuttiin paikalle vain vanhemmat ja sisarukset, yhteensä 10 henkeä. Ei tullut tunnetta väärästä valinnasta, kun seurustelua takana kuusi vuotta, ja yhdessäkin asuttu jo kaksi vuotta, eikä kummankaan tarvinnut vääntyä omissa häissään muottiin, jota ei tunnistanut itsessään.

Ei se mies ollut väärä vaan teillä oli täysin epärealistiset odotukset asioista, tavoitteet, jotka eivät todennäköisesti olleet teille sopivia tavoitteita ja sen mukaan valitsitte sen partnerinnekin.

Vierailija
30/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla juhlapaikalle toiselle paikkakunnalle laittamaan mestaa valmiiksi.

Voi sitä riemua kun tajusin siinä jossain vaiheessa että mulla ei ole edes omia meikkejä mukana. Hätinä sitten lainasin kälyltä jotain perusmeikkejä. Olin niin kauan suunnitellut näyttäväni tyyliin säkenöivältä ja satumaisen hehkeältä. Noh, näytin ihan tavalliselta.

Vierailija
31/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaatimaton moka: varasin hääbilepaikan väärälle päivälle. Siellä ne odotteli perjantaina 100 kuoharia laseissa meitä tulevaksi.

) :

Vierailija
32/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla juhlapaikalle toiselle paikkakunnalle laittamaan mestaa valmiiksi. Voi sitä riemua kun tajusin siinä jossain vaiheessa että mulla ei ole edes omia meikkejä mukana. Hätinä sitten lainasin kälyltä jotain perusmeikkejä. Olin niin kauan suunnitellut näyttäväni tyyliin säkenöivältä ja satumaisen hehkeältä. Noh, näytin ihan tavalliselta.

Vierailija
33/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käyttänyt koko häitä edeltävän päivän luonnonkukkien poimimiseen ja asetteluun siten, että niitä riitti joka pöydälle. Vein valmiit maljakot säilytykseen viileään piharakennukseen. Hääpäivän aamuna sitten unohdin koko jutun. Pöydät olivat täysin paljaat. Huomasin asian vasta, kun juhlat olivat jo täydessä vauhdissa. Ulkona satoi kaatamalla, enkä viitsinyt tärvellä pukuani ryntäämällä hakemaan kukkia, joita kukaan ei kaivannut. Oma vaivannäköni vain harmitti, koska olin väsyttänyt itseni kukkatouhuissa itkun partaalle enkä ollut jaksanut tehdä kaikkia muita minulle varattuja valmisteluja. Sekin, minkä tein, meni siis hukkaan.

Vierailija
34/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat sukulaisten tuttuja ja vakuuttelivat, etta soittavat ihan mitä haluan. Olin antanut heille suuntaa antavan listan, mutta siitä huolimatta bändi veti epävireessä ihan hirveää suomalaista iskelmää koko illan. Olin niin nuori ja tyhmä, etten tajunnut dj:n olevan paljon parempi vaihtoehto..

Ruuan kanssa oli ongelmia.. Perheeni halusi välttämättä, että teemme itse kaiken ja en ymmärtänyt laittaa hanttiin (itse asiassa ajattelin, että itse tekemällä tuleekin paljon kivampaa, eikä meillä tuolloin ollut paljon rahaa). Loppujen lopuksi ruokaa ei ollut tarpeeksi kuin yhdelle kierrokselle, osa meni kylmäksi, osa unohtui kotiin ja yhden makean lajikkeen oli lähisukulaiseni pistänyt ahneuksissaan poskeensa juhlia edeltävänä viikkona.

Noista huolimatta meillä oli hauskaa:) Paikalla oli vain lähimmät kaverit ja tuttavat, ei yhtäkään sukulaista, jota en ollut nähnyt viimeiseen viiteen vuoteen.

Vierailija
35/35 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi käydä koko rumba läpi? Onko päivä prinsessana se must, ja muusta viis?

Meillä ei kummallakaan ollut hinkua saada isoja häitä kaikkine krumeluureineen vaan pidettiin kotona vihkimistilaisuus ja kutsuttiin paikalle vain vanhemmat ja sisarukset, yhteensä 10 henkeä. Ei tullut tunnetta väärästä valinnasta, kun seurustelua takana kuusi vuotta, ja yhdessäkin asuttu jo kaksi vuotta, eikä kummankaan tarvinnut vääntyä omissa häissään muottiin, jota ei tunnistanut itsessään.

Ei se mies ollut väärä vaan teillä oli täysin epärealistiset odotukset asioista, tavoitteet, jotka eivät todennäköisesti olleet teille sopivia tavoitteita ja sen mukaan valitsitte sen partnerinnekin.

Olin mielestäni seurustellut riittävän pitkään kyseisen miehen kanssa (useampi vuosi) ja olimme vakavissamme. En halunnut mitään prinsessaleikkiä, vaan häätkin suunniteltiin vieraiden viihtymisen kannalta. Kyllä niitä sitten kehuttiinkin. Meillä oli tosi hienot järjestelyt suht pienellä budjetilla.

Valitettavasti mies ei kuitenkaan kestänyt arkea. Hän oli vielä vähän nuori ja lapsellinen, vaikka yritti kyllä varmaan parhaansa.

18.