Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ nainen ja Helsingin yöelämä

Vierailija
06.06.2012 |

Hei,

käännyn puoleenne, sillä tältä palstalta tuntuu saavan vastauksen kaikkeen! Olen juuri sinkkuuntunut +40 nainen, joka on ihan hukassa Helsingin yöelämän suhteen. Aikoinaan kävin Lostarissa, ja nyt pitäisi löytää joku vastaava rento ja rock-henkinen paikka, vaan onko niitä? Bar Loosessa olen käynyt pari kertaa ja tuntuu, että siellä on noin 25-vuotiaita...

On the Rockissa en ole käynyt, kannattaisiko? Entä Lostarin tilalle avautunut Suola? Kaikki ehdotukset otetaan kiitoksella vastaan!

Mummotunneliin en ole vielä valmis :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa, ikähaitari 30-70. ja olisin päässyt pasilaan hotelliín oululaisen bisnesmiehen kanssa. kenenköhän aviomies lienee?? mutta jätin väliin ja tulin kotiin nukkumaan.

ihan mukavaa oli ja paljon porukkaa, muttei liikaa, niinkuin vkl.

18

Vierailija
22/27 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi testaamassa mummotunnelin viime viikonloppuna. Yksikseni olin liikkeellä koska minulla ei ole ketään tuttuja jotka olisivat sinkkuja ja kävisivät yöelämässä. Aika ankea tunnelma oli noin yksin ainakin. Miehiä kyllä olisi löytynyt vaikka joka sormelle, eikä sinänsä mitään ällöjä, ihan tavallisia eronneita keski-ikäisiä miehiä. Mulle vaan tuli yököttävä olo siitä tyrkyllä istumisesta ja jotenkin siellä oli semmoinen surullinen tunnelma, juuri kaltaisiani yksinäisiä eronneita naisia seuraa vartoamassa yksinään istuksimassa oli paljon muitakin... Viihdyn paremmin paikoissa joissa seuranhaku ei ole niin ilmeinen tavoite vaan esim. musiikki.

Ei taida tämä baarielämä enää vaan olla minua varten, siltä se vähän tuntui. Kun ei ole nettideitikään niin ei kai sitä auta kuin alkaa sopeutua ajatukseen loppuelämän selibaatista (6 vuotta sitä lajia on jo eron jälkeen ollutkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v, pukeudun mielestäni tosi tavallisesti ( laadukkaat farkut tai muut housut, usein esim. silkkikauluspaita, korkokengät, korvissa pikku timantit ja joku kiva pieni laukku - tyyliin ), käytän kirkasta huulipunaa, hiukset vaan pesen ja kuivaan, että tosi perusmeno noin ulkoisesti siis - ja käyn ihan missä baareissa ja ravintoloissa tahansa, eikä missään - siis IKINÄ MISSÄÄN, minua ole katsottu "pahasti", että mitäs tuo vanha täällä tekee tms  - tai jos onkin, niin en ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota. En myöskään ajattele yhtään niin, etten olisi tervetullut minne tahansa, enkä ymmärrä ollenkaan, että joku ravintola olisi vain nuorille tarkoitettu. Lähtökohtaisesti mulla on kuitenkin enemmän rahaa kuin nuorilla, joten ihan satavarmasti ovet ovat kaikkille auki, minne vaan haluan mennä. Tämä pätee kaikkiin aikuisiin. En tosin metsästä mitään ja sen minusta varmasti myös huomaa. En käy koskaan yksin ravintoloissa, joten ratkaisevinta itselleni on aina se seura, jossa olen jo alunperin. Jos kaveri tai seurue on hauska, niin illasta voi tulla todella kiva, ollaan sitten missä tahansa fine dining-ravintolassa, Kallion baarissa tai jossain "teinidiscossa". Jos metsästäisin miestä, menisin jonkun jazzbändin tai muun bändin/orkesterin keikalle, jossa noin yleisesti käy myös noin ikäisiäni. Esim. Storyville Etu-Töölössä tai Manalan keikat. Ja ihan vaan vinkkinä, että esim. viime kesäsänä Flow-festareilla Iggy Poppin keikan aikana, kun katselin ympärilleni niin totesin, että jaha, keski-ikä on on sellanen "kivalla tavalla aikuistunut 48v" -  ja sain siellä seassa, pitkästä aikaa, tuntea itseni nuoreksi :).

Vierailija
24/27 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aiheeseen uusia vinkkejä? Nelikymppiset, jotka tykkäävät tanssia, ei iskelmää, ja missä olisi suht samanikäistä porukkaa? 

Vierailija
25/27 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suunnata Erottajalle, se on ihan ok. Kalliossa taas Siltanen on kans kiva ja rento mesta.

Vierailija
26/27 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kannattaisi suunnata?

Vierailija
27/27 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä tähän aiheeseen? Eli kiva tanssipaikka yli 40 vuotiaalle? Zetor, Apollo, Rymy-Eetu vai kenties Babylon? Muita ehdotuksia?