En olisi ikinä uskonut miten vaikeaa..
.. on löytää hyvää miestä neljääkymmentä lähestyvänä kahden lapsen äitinä. Erottiin exän kanssa vuosi sitten, ja nyt kun olen käynyt deiteillä, niin toinen toistaan omituisempaa hiihtäjää vain tulee eteen. Tai sitten ne ovat vaan irtopimpsan perässä.
Missä on kaikki sitoutumishaluiset, 35-45 -vuotiaat normaalit miehet?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumishaluiset, 35-45 -vuotiaat normaalit miehet ovat yleensä parisuhteissa. Ikähaarukan nuorimmat saattavat olla sinkkujakin, mutta eivät halua uusperhettä vaan ydinperheen. Siksi eivät ole kiinnostuneita yksinhuoltajaäideistä.
En ole yksinhuoltaja.
ap
Mihin tarvitset miestä noin pian erosi jälkeen? Miksi et anna lastesi kasvaa isoiksi ja jos parisuhteen vielä tahdot, niin kahden aikuisen välisen suhteen, ei enää lapsiperhettä / uusperhehässäkkää? Oma on tietenkin asiasi, kunhan vain kysyin.
Kuka halua kahden lapsen äidin? Ihme hiihtäjä. Elättäjää etsimässä varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset miestä noin pian erosi jälkeen? Miksi et anna lastesi kasvaa isoiksi ja jos parisuhteen vielä tahdot, niin kahden aikuisen välisen suhteen, ei enää lapsiperhettä / uusperhehässäkkää? Oma on tietenkin asiasi, kunhan vain kysyin.
Mitä tarkoitat? Tietenkin parisuhde olisi kahden aikuisen välinen suhde. Lapsiperhe ollaan joka tapauksessa, oli miestä tai ei. Enkä halua enää lisää lapsia, vaan ainoastaan miehen. Oikeastaan nyt on ensimmäinen kerta koko aikuisikänäni, kun olen sinkku, eikä se selvästikään sovi minulle. Olen hermostunut ja yksinäinen.
Myös ihan käytännössä olisi hyvä jos talossa olisi mies, niin monet hommat hoituisi helpommin kuin nyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Tietenkin parisuhde olisi kahden aikuisen välinen suhde. Lapsiperhe ollaan joka tapauksessa, oli miestä tai ei. Enkä halua enää lisää lapsia, vaan ainoastaan miehen. Oikeastaan nyt on ensimmäinen kerta koko aikuisikänäni, kun olen sinkku, eikä se selvästikään sovi minulle. Olen hermostunut ja yksinäinen.
Myös ihan käytännössä olisi hyvä jos talossa olisi mies, niin monet hommat hoituisi helpommin kuin nyt.
ap
Olet hermostunut, yksinäinen, riippuvainen toisen aikuisen läsnäolosta ja haluat jonkun hoitelemaan käytännön hommia talossasi. Onnea etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet hermostunut, yksinäinen, riippuvainen toisen aikuisen läsnäolosta ja haluat jonkun hoitelemaan käytännön hommia talossasi. Onnea etsintään.
Kylläpäs sait tilanteen kuulostamaan ikävältä. En minä näiden deittimiesten seurassa ole hermostunut ja yksinäinen, vaan oma iloinen itseni. Se on nimenomaan se aikuisseuran puute joka tympii.
ap
Ikähaarukkaan sopiva normaali mies olen . Hyvin toimeentuleva yrittäjä ja lapsia on . Ei vaan pääse edes treffeille asti eikä tule tykkäyksiä nettideiteissä . Toki en malli ole joten se selittänee tämän . Ihmeelliseltä kuulostaa ettet löydä ketään . Tuntuu nimenomaan olevan niin päin ettei kukaan kelpaa ellei ole mallipoju kyseessä .
Tuota noin, onko paluu exän kanssa yhteen vaihtoehto?
Kukapa sitä nyt haluaisi elättää toisen miehen lapsia? Hae aisuri osastolta, tai koita elämää eri osoitteissa.
Sitoutumishaluiset, 35-45 -vuotiaat normaalit miehet ovat yleensä parisuhteissa. Ikähaarukan nuorimmat saattavat olla sinkkujakin, mutta eivät halua uusperhettä vaan ydinperheen. Siksi eivät ole kiinnostuneita yksinhuoltajaäideistä.