Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ nainen ja Helsingin yöelämä

Vierailija
06.06.2012 |

Hei,

käännyn puoleenne, sillä tältä palstalta tuntuu saavan vastauksen kaikkeen! Olen juuri sinkkuuntunut +40 nainen, joka on ihan hukassa Helsingin yöelämän suhteen. Aikoinaan kävin Lostarissa, ja nyt pitäisi löytää joku vastaava rento ja rock-henkinen paikka, vaan onko niitä? Bar Loosessa olen käynyt pari kertaa ja tuntuu, että siellä on noin 25-vuotiaita...

On the Rockissa en ole käynyt, kannattaisiko? Entä Lostarin tilalle avautunut Suola? Kaikki ehdotukset otetaan kiitoksella vastaan!

Mummotunneliin en ole vielä valmis :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ikäseni 42v nainen nykyään käy... viimeksi olen ollut ulkona "bailaamassa" varmaankin 15v sitten. EHkäpä Vanhan Kellari kaivopihalla olis meille sopiva.

Vierailija
2/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toisella kierroksella (jos ei jo ensimmäiselläkin) puoliso löytyy netin kautta. Jos pelkkää seksiseuraa olet hakemassa, sekin järjestynee helpommin netin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vierailin viime kesänä Mummolassa, minusta siellä oli ihan hyvä meno silloin. On the Rocksista en osaa sanoa. Ehkä jos musasta tykkää, keikat vois toimia paremmin? Aikuiseen makuun suunnattu Popkellari on kaverin kertoman mukaan ruotsinlaiva-tyyppinen.

Vierailija
4/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ikäseni 42v nainen nykyään käy... viimeksi olen ollut ulkona "bailaamassa" varmaankin 15v sitten. EHkäpä Vanhan Kellari kaivopihalla olis meille sopiva.

Ei todellakaan Wanhan kellariin!! Kävin siellä viime talvena, ja olin ehkä nuorin, keski-ikä oli noin 50!! Ja musiikki ihan järkyttävää iskelmää, jota en ikinä kuuntelisi.

Itse olen myöskin rennon rockhenkinen, nuorekas nainen, laulan progressiivista rockia soittavassa bändissä, mutten ole kuitenkaan jämähtänyt nuoruuteen. :-D

Popkellarissa olin talvella, se oli ihan Ok. Apollossa ja königissä on kuulemma ikäisiäni, mutta uskoisin niiden olevan liian pintaliitomeininkiä minulle.

On The Rocksissa 40 vee on kyllä jo liian vanha, erottuu joukosta.

Rymyeetu on mielestäni hyvä paikka, lisäksi monet karaokebaarit kuten vaikka Pataässä.

Perjantaina olen lähdössä kaverini kanssa ekaa kertaa mummotunneliin, vaikka luulenkin että olemme sinne ehkä vähän nuoria...:-D

Vierailija
5/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siellä yöelämässä? Yleensä toisella kierroksella (jos ei jo ensimmäiselläkin) puoliso löytyy netin kautta. Jos pelkkää seksiseuraa olet hakemassa, sekin järjestynee helpommin netin kautta.

että baarissa on ihan mukava käydä hippamassakin, eikä vaan kauhea seuranhakukiilto silmissä?

Jotkut löytää baarista, monet, kuten minä, ei.

Vierailija
6/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ihmisiä kolmekymppisistä lähtien.

Ei todellakaan Wanhan kellariin!! Kävin siellä viime talvena, ja olin ehkä nuorin, keski-ikä oli noin 50!! Ja musiikki ihan järkyttävää iskelmää, jota en ikinä kuuntelisi.

Itse olen myöskin rennon rockhenkinen, nuorekas nainen, laulan progressiivista rockia soittavassa bändissä, mutten ole kuitenkaan jämähtänyt nuoruuteen. :-D

Popkellarissa olin talvella, se oli ihan Ok. Apollossa ja königissä on kuulemma ikäisiäni, mutta uskoisin niiden olevan liian pintaliitomeininkiä minulle.

Rymyeetu on mielestäni hyvä paikka, lisäksi monet karaokebaarit kuten vaikka Pataässä.

Perjantaina olen lähdössä kaverini kanssa ekaa kertaa mummotunneliin, vaikka luulenkin että olemme sinne ehkä vähän nuoria...:-D

Vierailija
7/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toisella kierroksella (jos ei jo ensimmäiselläkin) puoliso löytyy netin kautta. Jos pelkkää seksiseuraa olet hakemassa, sekin järjestynee helpommin netin kautta.

Mikä tämä tällainen oletus on, että yöelämässtä pitää olla hakemassa jotain, jos on 40 v. tai yli? Miksei voi mennä vaan ystävien kanssa pitämään hauskaa? Itse olen avoliitossa, silti käyn viihteellä noin 3 kertaa vuodessa, ja todellakaan en käy mitään seuraa etsimässä.

Miksi 20-30 v. voi käydä vaan bilettämässä ilman seuranhakutarkoitusta, muttei yli 40 v.?

Vierailija
8/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ihmisiä kolmekymppisistä lähtien.

No hyvä ettemme ole liian vanhoja!

Mitä ihmettä sinne kannattaisi laittaa päälle? Inhoan liian klassista tyyliä enkä pukeudu koskaan sillä tavalla...

T:laulajamimmi

Vierailija
9/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaarle xii nykyään?

Wanhan kellari on järkky. Olin joku vuosi sitten siellä, vähän alle nelikymppisenä, ja musta ei ikinä tule sellaista, jolle se humpappaa iskelmämeno sopisi. Ja miehet siellä oli aika... korneja?

Vierailija
10/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla kanssasi vähän samanhenkinen, joten tulethan sitten tänne kertomaan ensikokemuksesi mummotunnelista!

Minkä ikäisiä On the Rockissa sitten käy, noin 20-30-vuotiaitako?

Entä Popkellari ja Rymyeetu, jotka mainitsit?

Mulle on toi musapuoli ja meininki aika tärkeitä, ei siis mitään pukumiehiä ja pönötystä!

ap

Vierailija
11/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleva stadin tähti

Vierailija
12/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta sitten rupes tökkii,disco puolella ei tule kun vanhaa dicso musaa ,ei siis uusimpia hittejä ja en tykkää niistä discopaloista ym.Viimeksi aika noppee ihmiset sieltä hävis jonnekkin.Mummotunneli on joko tykkää tai ei.Mikä ihanampaa kun lämmin kesä ja viimeksi tuli todella hyvää musiikkia ,oli ihana siis tanssia ulkoilmassa ,no mutta ryysis oli aikamoinen.Loppuillasta portaa alas köning.Rymyeetu on .o.k jos hyvä bändi ja siellä ei kyllä hirveesti tilaa tanssimiselle :) tai pöydillä voi tanssia

Vierailija
13/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ainoa oikea osoite on Vallilan My Way. Upeita miehiä laidasta laitaan ja musiikkikin on hyvää.

Vierailija
14/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiä on tullut toki testattua, aikoinaan se oli City Deitti mutta sielläkin on aika nuorta jengiä. Mitä muita hyviä sivuja on olemassa, Suomi24 oli mielestäni aika etova (eli paljon kuvattomia viestejä varatuilta miehiltä)?

Mutta tottahan näin kesällä haluaisi netistä terassille!

ap

Vierailija
15/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla kanssasi vähän samanhenkinen, joten tulethan sitten tänne kertomaan ensikokemuksesi mummotunnelista!

Minkä ikäisiä On the Rockissa sitten käy, noin 20-30-vuotiaitako?

Entä Popkellari ja Rymyeetu, jotka mainitsit?

Mulle on toi musapuoli ja meininki aika tärkeitä, ei siis mitään pukumiehiä ja pönötystä!

ap

Joo täytyy tulla vkl kertomaan millaista oli mummotunnelissa, ja missä muualla kävimme.

Rocksissa en ole käynyt kuin muistaakseni 2 v. sitten viimeksi , tutun bändin keikalla. Mutta mitä siellä 30-35-vuotiaana paljon kävin, niin mielestäni siellä ei kyllä nelikymppisiä ollut, vaan ehkä noin 25-35-vuotiaita.

Popkellari ei ehkä ole ihan "meidän" tyylisemme paikka, ja minä en ainakaan siitä kasaridiscomustasta tykkää yhtään, rockhenkinen kun enemmän olen. Mutta on siellä sitten pari muuta puolta joiden musa menettelee. Eli se on jaettu osioihin, on se kasardisco, sitten karaokepuoli, ja yhdessä osassa oli suomalaista, oisko ollut vähän samaa "voimahumppaa" kuin Zetorissa ja Hamletissa, en ole varma. Ei sekään ihan tyyliäni. Mutta iso paikka oli, ja oman ikäistä porukkaa. Kyllä siis sinne voisi mennä, jos ei sopivampaa löytyisi, mieluummin sinne, kuin jonnekin 2-kymppisten sekaan. :-D

Rymyetussa olen kerran käynyt, vuosia sitten kun se avattiin. Silloin oli ainakin rento meininki, ja yli kolmikymppistä porukkaa.

Viimeks kun käytiin likkakaverin kanssa viihteellä talvella, ja käytiin ekaa kertaa Popkellarissa, niin loppuillasta mentiin Zetoriin. :-D Se on junttilandia isolla J:llä, mutta siitä meiningistä tykkään juuri siksi että siellä on rentoa, eikä ole todellakaan niitä pukumiehiä ja pönötystä. Ja liian pynttäytyneet naisetkin saavat minut oksentamaan, varsinkin jos ovat klassisesti pukeutuneita. :-D (oli rumast sanottu, mutta ei vaan mun tyyliä...) ;-D

Vierailija
16/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummotunneliin tänään. viikonloppusisin se on liian täynnä, täytyy nyt käydä katsastamassa.

Vierailija
17/27 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tuli sellainen olo, että ehkä Popkellari ja Kalle eivät ole ainakaan sitä mitä etsin... mutta Stadin tähteä (Städäriä) ja Vallilan My Wayta voisi harkita!

Ja ainahan voi käydä katsastamassa huhujen mukaan kesällä Hkiin avattavan Hard Rock Cafen... johan siitä on 20 v kun kävin Lontoon vastaavassa.

Jos vielä on ehdotuksia, niin antaa palaa!

ap

Vierailija
18/27 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen päivän hittejä ja melodista poppia. Olisin pulassa jos joutuisin lähtemään yöelämään koska kammoaisin kaikkia pubeja, rock- ja iskelmäbaareja. Joskus haaveilen hämyisestä yökerhosta, discovaloista, savusta, discon jytkeestä. Mutta jos sellaiseen paikkaan menisin, tuntisin itseni varmaan mummoksi.

Ei auta itku markkinoilla - 40 + on ikäloppu, niin kuin minäkin, huoh. Ollapa nuori vielä.

Vierailija
19/27 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpin jalkeen on kiva mennä Teatterin VIP puolelle:)

Vierailija
20/27 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mummola ei sitten ollut sinulle sopiva paikka - vähän luulen, ettei se ole minullekaan... Tosin miesmaustahan se on vähän kiinni, itse pidän enemmän sellaisista pitkätukkaisista rokkareista kuin perusmiehistä.

Mutta älä nyt vielä luovuta, 38 v on liian nuori olemaan selibaatissa loppuelämän! Suosittelisin vielä kokeilemaan nettideittiä, siellä "kaikki" tuntuvat olevan...

Vaan en taida itsekää uskaltaa hu mihinkään, kun en ole keksinyt mihin mennä... Lisää ehdotuksia kellään?

ap