Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kesti raskautua yli 40-vuotiaana?

Vierailija
17.07.2014 |

Siinä se tulikin. Eli te, jotka olette lapsia saaneet yli 40-vuotiaina, kestikö raskautuminen kauan ja miten raskaus sujui? Niin ja onko muita lapsia? Minä tässä pohdin vielä yhtä:)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ailea kirjoitti:

Minä tulin raskaaksi 43-vuotiaana. Sain 42-vuotiaana kaksi keskenmenoa, ja luulin ettei raskaus enää onnistu. Sitten yhtäkkiä olinkin taas raskaana. Tercettä tyttöä odotan ja lapsi syntyy kunhan olen ehtinyt 44 täyttää.

40-vuotiaan ei siis todellakaan tarvitse vielä olla mummo!

Mutta ajatellaanko tuossa lasta ollenkaan. Kun lapsesi on 20, sinä olet hyvää vauhtia matkalla kohti seitsemääkymppiä. Kiva siinä kesken opintojen/työelämän aloittelun saattohoitaa ja haudata mutsi kun muiden äidit on neli viiskymppisiä. Lapsenlapsia tuskin ehdit näkemään. 

Vierailija
22/34 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua panna mummoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ailea kirjoitti:

Minä tulin raskaaksi 43-vuotiaana. Sain 42-vuotiaana kaksi keskenmenoa, ja luulin ettei raskaus enää onnistu. Sitten yhtäkkiä olinkin taas raskaana. Tercettä tyttöä odotan ja lapsi syntyy kunhan olen ehtinyt 44 täyttää.

Mutta ajatellaanko tuossa lasta ollenkaan. Kun lapsesi on 20, sinä olet hyvää vauhtia matkalla kohti seitsemääkymppiä. Kiva siinä kesken opintojen/työelämän aloittelun saattohoitaa ja haudata mutsi kun muiden äidit on neli viiskymppisiä. Lapsenlapsia tuskin ehdit näkemään. 

Mitä saattohoitoa? Vastahan tuo kirjoittaja on 64-vuotias, kun lapsi on 20v. Suurin osa ihmisistä on siinä iässä ihan normaalisti töissä. 

Vierailija
24/34 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet halua panna mummoja. 

Todellakin haluaa.

t. oikeasti mummo 68v

Vierailija
25/34 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ailea kirjoitti:

Kerron sinulle salaisuuden, joka voi järkyttää nuorta mieltäsi: Saattohoitoon voi päätyä missä tahansa iässä. Myös 40-50-vuotiaana. Esim. syöpä ei katso ikää, jos se osuu kohdalle. 

Toinen salaisuus: Alle 65-vuotias on vielä työelämässä eikä useinkaan hautaan menossa. 

Vierailija
26/34 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ailea kirjoitti:

Juuri oli uutinen siitä, että nykyiset kolmekymppiset ovat huonommassa kunnossa kuin kuusikymppiset. Eli ei ole mitään takeita sille, että kolmekymppisenä lapsensa saava eläisi yhtään sen pidempään tai terveempänä kuin nelikymppinen äitikään.

Vierailija
27/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
28/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6min kesti baariukko ja heti räpsähti 🤗

Vierailija
29/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulla raskaaksi.

Nainen EI "raskaudu". 

Vierailija
30/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule käymään hoituu yhdellä kerralla :)

Vierailija
31/34 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 5 vuotta hedelmöityshoidoilla. Alkuun tutkimuksia. Sitä ennen kai pari vuotta luomuyritystä.

Onnistui lopulta lahjamunasolulla.

Vierailija
32/34 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
33/34 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
34/34 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen alkoi heti, kuopusta "yritettiin " vajaa puoli vuotta. Olin 40 tullessani raskaaksi ensimmäisen kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi