Olen keski-ikäinen mies enkä koskaan käytä pyöräillessä kypärää...
...koska se näyttää mielestäni typerältä kananmunan kuorelta, eivätkä suht komeat kasvoni pääse oikeuksiinsa eivätkä tummat & vahvat hiukseni ja hieno pään muotoni näy, jos se on päässäni. Comments?
P.S. jos haluaisin ylisuojella pääkoppaani, pitäisin kypärää ennemminkin kävellessäni ja kotona, koska kadulla liukastumiset ja kotona (esim. suihkussa) kaatumiset aiheuttavat paljon enemmän päävammoja kuin pyöräilyonnettomuudet. En kuitenkaan ole niin neuroottinen että ajattelisin koko ajan niitä onnettomuus-/vammautumisriskejä joita ilma on sakeana jos tarkemmin miettii. Käyttäköön kypärää ne jotka haluavat. Ja kyllä: olen turhamainen, ja pirun ylpeä siitä =)
P.S.2. ajan aina varovasti ja liikennesääntöjen mukaan, en kaahaa koskaan ja olen kaikin tavoin huomaavainen muita liikkujia kohtaan, olivat he sitten liikkeellä jalan, pyörällä tai autolla
Kommentit (25)
Mutta tuskinpa on. Mieti itse. Perheesi olisi ansainnut parempaa kuin sinut.
Tuolla sun loukkaantumisalttiudella voisin lämpimästi suositella pyöräilyn unohtamista kokonaan.
Niinpä. Mistähän saan elämättömänelämän takisin jos kaikkia kieltoja noudattaisin.
Niin kauan kun en satuta ketään kaikki menee minusta oikein, mutta tässäyhteiskunnassa kun nykyään kielletään eläminenkin.
Veikkaan että alkaa useammin napsahtelemaan
älyttömimmän näköinen esine, harmi, että ne on menty kopioimaan noilta kilpapyöräilijöiltä, joille toi aerodynaamisuus on tärkeää.
Pyöräilykypärät pitäis tehdä vaikka amerikkalaiset baseball-kypärät mallina, niin sitten niitä viitsisi ostaa ja käyttää.
Onhan ne hyödyllisiä ja kannattaa käyttää, mutta omista nuoruuskokemuksista muistelen, että myös alapäänsuojus olisi ollut joskus tarpeen.
Tero
Tuolla sun loukkaantumisalttiudella voisin lämpimästi suositella pyöräilyn unohtamista kokonaan.