Mulle tapahtui pari viikkoa sitten jotain pahaa.
Olen valvonut melkein kaikki yöt siitä asti, nukkunut vain pieniä pätkiä. Siksi kirjoittelen tänne. On hassua, että tulin tänne jonkun kohulinkin yötä kerran, ihmettelin, miten erilaisia ihmisiä onkaan olemassa, ja päädyin kirjoittamaan elämäni vaikeimmat asiat kaikkien niiden erilaisten ihmisten luettavaksi. He ovat olemassa, mutta eivät oikeastaan olekaan. Mä voin kertoa mitä tahansa tässä, koko maailmalle, ja silti kukaan ei tiedä mitään, kun lähden aamulla ovesta ulos. Siksi mä olen täällä. Miksi sinä olet nyt täällä etkä nukkumassa?
Kommentit (24)
voidaan siirtää syrjään. Jos en menettäisi työtäni, en ainakaan saisi olla tekemisissä suoraan asiakkaiden kanssa pitkään aikaan. Mun tapauksessani imagoaan vaalivat niin työnantajani, vanhempani kuin kaverini. Tällaisia likaisia juttuja ei vain tapahdu, tai jos tapahtuu, niistä ei puhuta. En halua, että kukaan pettyy minuun. Koko suhde oli minun virheeni. Juttu kuitattaisiin seksinä seksin joukossa, olen siitä ihan varma. Itseäni minä suojelen. Mutta tänään ei tunnu ihan niin kurjalta kuin eilen.
ap
Et tule menettämään työpaikkaasi jne.Miten tämmöinen juttu edes vaikeuttaisi noita asioita.Miksi vanhempiesi pitäisi sulle antaa anteeksi????? Ethän sä ole tehnyt mitään.Miksi menettäisit kaverisi ja ystäväsi tämmöisen takia.Jos niin kävisi niin silloin ne ei ole edes olleet oikeita ystäviä ja piste.Mene ihmeessä tekemään ilmoitus....se ei ole vasikoimista vai miten sen nyt totesitkin tossa ylhäällä...Ei tämmösessä tapauksessa. Saanko kysyä että miten se menneisyys tulisi haittaamaan? Jokaisellahan meillä on menneisyys...Nyt otat itseesi niskasta kiinni ja teet asialle jotain...
mutta mulla on käsitys että naisen seksihistoriaa repostellaan raiskaustutkinnassa.
selvittää voiko asuntovaunussa asua talven ja millaisessa. Meidän sisäilmaongelmat alkaa vaikuttaa vähitellen perheen terveyteen. Korjaus tulee kestämään kauan. Olen jatkuvassa paniikkitilassa enkä edes tiedä enää kumpi mitkäkin oireeni aiheuttaa, talo vai paniikki.
Et tule menettämään työpaikkaasi jne.Miten tämmöinen juttu edes vaikeuttaisi noita asioita.Miksi vanhempiesi pitäisi sulle antaa anteeksi????? Ethän sä ole tehnyt mitään.Miksi menettäisit kaverisi ja ystäväsi tämmöisen takia.Jos niin kävisi niin silloin ne ei ole edes olleet oikeita ystäviä ja piste.Mene ihmeessä tekemään ilmoitus....se ei ole vasikoimista vai miten sen nyt totesitkin tossa ylhäällä...Ei tämmösessä tapauksessa. Saanko kysyä että miten se menneisyys tulisi haittaamaan? Jokaisellahan meillä on menneisyys...Nyt otat itseesi niskasta kiinni ja teet asialle jotain...