Kuka teillä ajaa autoa?
Kommentit (14)
olen saanut. Kouluja ei ole pahemmin tullut käytyä. Peruskoulu ja ammattikoulu. Sivistynyt en kai sitten ole? Hyi minua! Onneksi on olemassa noin sivistyneitä ihmisiä kuin sinä, opetat sivistyneitä tapojasi jopa täällä ja et, aliarvio ihmisiä. Kiitos.
T:No:5
ja minulla on se uusi auto ja miehellä vanha
Jos lähdemme yhdessä, laitan yleensä miehen ajamaan, kun tykkään istua pappia kyydissä. ;) Pitkät matkat ajamme puoliksi.
käytössä olevalla autolla. Tykkään istua kyydissä jos mieheni ajaa. Toisten kyytiin en vähällä lähde.
Silti jos yhdessä lähdetään jonnekkin niin, mies automaattisesi miehen autolla ja, mies ajaa. Niin ja, miehellä on paljon hienompi auto kun mulla :(
Tavallisena työpäivänä kilometrejä tulee molemmille yhtä paljon (noin 100), jotta ajokokemusta kyllä olisi minullakin. Silti mies ajaa aina yhteiset matkat kolme kertaa kalliimmalla autollaan.
samassa autossa, niin mies. Oon aika onneton kuski...
emme omista sellaista, emme edes kortteja
Sanos muuta. Oikein vakuuttava kirjoitus. Sivistystasosta kertoo myös tuo " jonnekkin" .
Osaan välimerkit mainiosti. En vain viitsi takertua epäolennaisuuksiin, kun kyse oli ihan muusta kuin pilkun paikasta. No, menikö välimerkit oiken? Terv. 9
Siellähän on lyöntivirhe. Mitenkähän av-mammt selviävät tekstinymmärtämisestä? 9
Yhdessä jos mennään niin, mies ajaa koska, on omasta mielestään parempi (nopeampi) kuski. Ja ehkä näin onkin, minä taas olen turvallisempi.