Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh ompas Sanna Kiiski lihonut ja turvoksissa raskauden myötä

Vierailija
05.06.2012 |

Kesällä saa ilmeisesti lapsen..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kauheen isoihin ja väljiin vaatteisiin. Ihmettelin sitä sen vaatehökötystä jo yhessä lähetyksessä, enkä ollenkaan edes tajunnut että on raskaana. Pukeutuis vähän istuvampiin vaatteisiin. Vaikka ne taitaa kyllä tuolla maikkarilla päättää mitä pukevat lähetyksiin.

Vierailija
2/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sannalla on ollut teiniä paha bulimia joten ehkäpä edes nyt raskausaikoina olisi syytä antaa ulkomuodon ruotimisen olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noi ylisuuret rytkyt on kauheita. Ei se varmaan näyttäis noin isolta, jos olis vähän erilaiset vaatteet. Ja mitä se bulimia nyt tähän liittyy?

Vierailija
4/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos on raskaana, niin mitä hiton väliä miltä näyttää, kunhan vauvalla on kaikki hyvin.

Vierailija
5/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukee päälleen? Eikö raskaana ollessa ole pääasia että yllä on siistit ja mukavat kuteet? Tää ruotiminen on niin naismaisen lapsellista ettei mitään rajaa :D kuunnelkaa joskus itseänne!

Vierailija
6/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin stailistille heti kenkää jos se pukisi minut raskausaikana noin miten Sanna pukeutuu ja on sillä ilman raskauttakin aivan helvetin rumia vaatteita ja kampauksia.

Vierailija
7/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valita ainakin vaatteiden värit oikein.

Vierailija
8/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessaan tosi paljon, mutta oli tosi pian synnytyksen jälkeen taas hoikassa kunnossa.

Vierailija
9/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihonuthan se on aivan valtavasti ja vaatteetkin on hirveitä. Eiköhän televisiossa joka päivä näkyvä ihminen ole muiden arvostelujen kohteena. Ja mitä se raskaus sitä asiaa muuttaa. Olen mä itsekin raskaana, enkä silti ole lihonut 25 kiloa ja pukeudu säkkiin.

Vierailija
10/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte LAPSELLISIA miksi haluatte loukata, Kateuttako ?

Vierailija
11/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2,5 miljoonaa suomalaista naista on vähän turvoksissa, mutta että Sanna Kiiski! Onpas havainto! Ou jee.

Vierailija
12/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syypää turpoamiseen ja lihomiseen, cupcake-jotakin joten syöhän hän itsekin niitä varmasti;)

Sannahan on muutenkin "kookas" nainen, pitkälti yli 180cm ja vielä kun korkoja käyttää niin 190cm menee rikki.

Vierailija
13/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskausaikana entistäkin kauheampia, farkkuhameita, yms.

Vaihda stylistia Sanna, näytät ihan hirveältä niissä vaatteissa ja hiustyylissä.

Vierailija
15/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.fi/imgres?q=sanna+kiiski&hl=fi&sa=X&rlz=1T4SUNA_enFI2…

Vaikke tää pahimmasta päästä Sannan vaatteita ole.

Vierailija
16/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään hemaiseva ole.

Vierailija
17/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naismaisen lapsellista

Vierailija
18/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna, yks vinkki, stailisti vaihtoon.

Vierailija
19/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh

Vierailija
20/21 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihonuthan se on aivan valtavasti ja vaatteetkin on hirveitä. Eiköhän televisiossa joka päivä näkyvä ihminen ole muiden arvostelujen kohteena. Ja mitä se raskaus sitä asiaa muuttaa. Olen mä itsekin raskaana, enkä silti ole lihonut 25 kiloa ja pukeudu säkkiin.

Kun minä olen ollut niin erinomainen, että en ole raskausaikoina lihonut, niin eihän nyt toki kukaan muukaan saa. Se on omaa tyhmyyttä, laiskuutta ja kurittomuutta. Taitaapa jokaisessa av-mammassa asua pieni super-Marjo, mutta kun puhutaan super-Marjosta, niin ai kauhee, kun se puhuu hirveitä, en mä vaan kehtais...

Minäpä voin kertoa syitä raskauden ajan painonnousulle:

1) Turvotus. Jotkut kehot keräävät sitä nestettä eikä sille voi mitään. Onneksi synnytyksen jälkeen mitat palaavat huimaa vauhtia

2) Syömishäiriön pelko tai ehkä se jopa on laukeamassa

3) Ottaa raskauden rennosti eikä yritä suorittaa. Se on helpompaa, jos tietää, että kiloista pääsee nopeasti eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan