Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PORIN SUPER KIRPPIS, HELP?

Vierailija
05.06.2012 |

Siellä ovessa luki että se vaihtaa osoitetta?

Tietäiskö joku milloin se siis muuttaa, ja mihin osoitteeseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen uusi nimi on kirppis Satakunta ja se muuttaa Satakunnan kadulle (nro 33-35).

Kirppis Satakunta aukeaa ma 30.7 klo 10.

Vierailija
2/6 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä superkirppiksen hyllyt on tosi huonot, koska ne on niin korkealla. Lyhyenä on kurja kattella ku ei yletä.

Kassahenkilökunnasta en edes viitsi mainita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superkirppis on nimensä veroinen mesta, mulla on ollu pöytä jo neljä viikkoa ja kokoajan olen tankannu lisää tavaraa pöytään, jos olette pistäneet merkille siellä käy porukkaa sitten pikkusen paljon, joten se näkyy suoraan myynnissä. En voi kuin suositella muillekken. Niin ja olen itsekkin melkein joka kerta tehnyt loistavia löytöja midenkin pöydistä. :) :)

Vierailija
4/6 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI SUPERKIRPPISTÄ NYT KUN ON UUDISTUNUT :)

HYLLYT NOSTETTU KORKEALLE JOTTA VAATTEET EI LAAHAA LATTIAA,KASSAAKIN NOSTETTU...LISÄTTY SOVITUSKOPPI ++++++PELKKÄÄ PLUSSAA++++ JA KAIKEN HUIPUKSI TÄMÄ KUU 10.- /VKO

VEIN JUURI TAVARAT SINNE JA TEHKÄÄ TEKIN NIIN!!!!

Vierailija
5/6 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kirppisvaihto osotetta sinne satakunnan kadulle, oon kuullu et siel on tunkkasta pienet parkkipaikat ja muuteskin siitä uutta tavaraamyynnnissä sel, MUTTA NYT paanakedonkadulla on kans SUPERKIRPPIS vetäääjävaan vaihtunu tosi hyvä aknnataa käyhä siel on niit hyllyi nostettu ja kaikkee nyt siel on vaapelkkää plussaa kaikki ja siel ei oo vie ni kaueeti niit mitää tavaroit ni se o hyvä uttu etvoi iertää kaikki rauhassa ! suosittelen käymää

Vierailija
6/6 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUPERKIRPPIS on Paanakedonkatu 20:ä edelleen

Vetäjä on vaihtunut!!!

Paikalla paljon uusia kauppiaita, myös paikat on puts plank, suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme